Outo juttu
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Re: Outo juttu
Kuka tuon logon on tälle saitille keksinyt ja mikä on sen alkuperä? Internetti on niin jännä paikka, että täällä törmää vaikka mihin =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Jone
- Kansleri
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Joo minä tuohon logoon törmäsin viimeksi jossain kun siitä höpistiin ja se oli tuo sama ilman ovimerkkiä. Voisikohan olla vaikka jostain piirustussoftan kuvakirjastosta kotoisin tuo kuva?
- niki-racing
- Rattiamiraali
- Truck: scania k113
Eikö tuo lie sama mistä lie kotosin...? Kunhan vaan eivät jenkit tai ryssät meiltä kopioi, sitten tulee hässäkkä....
Ne tuolla kiinan puolella jo ajatuksiakin näköjään kopioi.... automerkeistä ja logoista puhumattakaan...

Kaunis kiitos ei kaikelle valmiille, eli edulliselle...
- Jone
- Kansleri
- Truck: Fiat Ducato 2.8 JTD
Olisi se silleen kyllä fiksumpaa selvittää kuvan oikeudet ennen kuin niistä tekee logon käyttötarkoituksiinsa ja painaa tarroja jne. Tekijänoikeudet ne on noissakin joku saa siitä ihan leivän kun noita raapustelee. Tai sitten ei saa..niki-racing kirjoitti:Eikö tuo lie sama mistä lie kotosin...? Kunhan vaan eivät jenkit tai ryssät meiltä kopioi, sitten tulee hässäkkä....Ne tuolla kiinan puolella jo ajatuksiakin näköjään kopioi.... automerkeistä ja logoista puhumattakaan...
- 3510
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Iveco Daily 3510
- Member id: 005
RE: outo juttu Team Keimo on tämän lokon löytänyt luultavasti nähneet jossain ja ottaneet siitä mallia itsekin olen nähnyt sen jonkun matkan järjestäjän mainoksessa en muista missä enkä ole täysin varma onko asia näin