Laitila

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Laitila

Viesti Kirjoittaja mikko »

Onks tämmöselle paikkakunnalle kenelläkään kulkurilla miten asiaa?

Siel olis myynnissä Vabiksen tankki, ja sen haluaisin ostaa. Soitin myyjälle, ja tiedustelin mahdollisuutta lähettää tankki tänne mulle ku olis vähän inhoittavan pitkä matka pelkästään tankin takia lähteä matkaan. Mut tämä myyjä vastas sit aika ykskantaan, että ei.

Mietin et jos jollakulla olis Laitilaan (aika keskustaan kuulemma) asiaa, ja viitsis nähdä vaivaa sen verran et poimis tankin matkaan ja maksais papalle pyyntinsä verran rahaa ja sit viel viitsis pakata sen pahvilaatikkoon ja laittaa tulemaan bussirahtina tänne, ni kiitollisuuteni vois mitata sit vaik sovitulla rahasummalla jonka laittaisin etukäteen tilille samalla ku tankin ostamiseen ja lähettämiseen tarkoitetut rahat.

Jos tämmönen järjestely sopis sulle, ni ehdotapa tarkempia yksityiskohtia. Itse liikun tässä Itä-Uudellamaalla ja vaik Mäntsälässä tai Helsingin Kampissa kohtuullisen sujuvasti, ni ehkä lähettämisen vaivankin vois jotenkin välttää mikäli tiet kohtaisivat.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
mustang10
Kuski
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Tammi 2008 11:39
Truck: MB LF113B/4200 paloa
Location: Rauma
Viesti:

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja mustang10 »

No jo oli tiukka ukko. Asun Raumalla, vieläkö asia on ajankohtainen, se Vabiksen tankki? Terv. Veikko Kastila
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja mikko »

No kyllähän semmosta tankkia tekis mieli. Tuossa eräs herrasmies tarjoutui jo ajamaan lähes ympäri maailman hakeakseen tämän minulle, mutta sinähän asut siinä melkeinpä naapurissa kun vertaa.

Mites tuota, eihän sulla olis asiaa tänne etelään päin tässä syksyn mittaan, vai meniskö se sit lähettämishommiks? Kummassakaan vaihtoehdossa ei ole toki mitään vikaa. Ja minkälaista korvausta ajattelit noutamisesta ja mahdollisen pakkaamisen & lähettämisen vaivasta?
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
ASTech
Kokenut kuljettaja
Viestit: 106
Liittynyt: 15 Tammi 2010 21:55
Truck: MB Kolibri
Location: Uki

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Voin minäkin sen hakea, jos tarvis.
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja mikko »

No samat asiat askarruttaa edelleen; meniskö lähettämishommiks ja mitä tämmösen vaivan näkemisestä pyydät?
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
ASTech
Kokenut kuljettaja
Viestit: 106
Liittynyt: 15 Tammi 2010 21:55
Truck: MB Kolibri
Location: Uki

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja ASTech »

mikko kirjoitti:No samat asiat askarruttaa edelleen; meniskö lähettämishommiks ja mitä tämmösen vaivan näkemisestä pyydät?
Suurimmalla todennäköisyydellä menisi lähettämishommiksi. Jos nyt kulut korvaisit. Minulla on 20km Laitilaan ja sitten rahtikulut. Onhan yksi vaihtoehto, että pyydät esim. kiitolinjalta tarjouksen. Itse olen esim. moottoreita kuljetuttanut ja on tosi näppärä.
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja mikko »

ASTech kirjoitti:
mikko kirjoitti:No samat asiat askarruttaa edelleen; meniskö lähettämishommiks ja mitä tämmösen vaivan näkemisestä pyydät?
Suurimmalla todennäköisyydellä menisi lähettämishommiksi. Jos nyt kulut korvaisit. Minulla on 20km Laitilaan ja sitten rahtikulut. Onhan yksi vaihtoehto, että pyydät esim. kiitolinjalta tarjouksen. Itse olen esim. moottoreita kuljetuttanut ja on tosi näppärä.
Elikkäs tuota, jatketaan yksityisviestitse.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Laitila

Viesti Kirjoittaja mikko »

Harmillisesti tämä esine ei ollutkaan riittävän sopiva käyttööni, eli kauppoja ei tullut.

Mukavaa oli kuitenkin huomata, että apua on tarjolla jos vain rohkenee pyytää. Tästä syystä olen itsekin, edelleenkin, valmis auttamaan tarvitsevia mikäli suinkin pystyn. Kiitos siis vielä kerran heille ketkä sen ansaitsevat.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Vastaa Viestiin