Käyttäytyminen bussissa?!?

Yleiset tai muut asiat, joille ei ole omaa osastoa
Mata76
Kippari
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Touko 2017 11:14
Truck: Sisu Ajokki -81
Location: Nivala

Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Mata76 »

Morot kaikille, tuli tässä yks päivä eukon kanssa puhetta että miten toimitaan kun joku tulee bussiin tai jos me mennään kyläilee toiseen kylähullun bussiin!
Eli onko kengät jalassa mitään asiaa teidän busseihin, vaunulla ollaan karavaani elämää jonkun verran eletty ja ei ainakaan vaunuihin kengät jalassa mennä?!?

Varmaan tyhmä kysymys mutta tuli vaan mieleen, ite ainakin ajattelen asian niin että kengät jää pihalle tai "eteiseen"!
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Bussissa bussin tavalla =)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Mata76
Kippari
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Touko 2017 11:14
Truck: Sisu Ajokki -81
Location: Nivala

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Mata76 »

Eli miten
:D
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Rosvolinnan etiketti.

Kutsusta sisään, kengät jalassa, etuovesta sisään ja takaa ulos. Jälkipyykki bussin sivulla puutarhatuoleissa. Se on kuitenkin meidän "koti", joten yksityisyys on tärkeä säilyttää.

Leirintäalueilla uteliaita riittää, joten hieman joutuu rajaamaan. Yleensä me ollaan leirissä puskassa tai luonnonpuistoissa eli melko syrjäsissä paikoissa, joten kontakteja tulee vähän. Ne jotka uskaltavat juttulle tulla niin ovat yleensä mukava pikku lisä matkailuun.

Paljonko tuo vie sadalla..small talk - väkeä kyllä riittää joka parkkipaikalla. Totean vain lakoonisesti "Paljon iloa se tuo satasella"

k-hullu toisen k-hullun tunnistaa ja silloin juttua riittää :)
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Avatar
wiima63
Kansleri
Viestit: 1167
Liittynyt: 21 Elo 2011 22:56
Truck: wiima ja Van Hool
Location: Somero & Karkkila
Member id: 155

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja wiima63 »

Ei siinä sen kummempaa kun autokunnan kanssa vaan jutuille ja ihmettelemään niin kyllähän se siitä sitten sujuu ihan itsestään. Aika samanlaista varmasti kun karavaanari piireissäkin tuskin suuria eroja ole. Kengät jää kyllä ulos tai sitten siihen ohjaamon puolelle riippuen vähän tilanteesta kun ei niitä oikeen viitsi vesisateeseenkaan jättää.

Bussiporukkaa on ehkä vielä helpompi tutustua kun ollaan ikään kuin kohtalon tovereita ja samassa veneessä. Todella avointa on kylähullujen porukka on ja ulospäin muutenkin suuntautunutta. Saatko jo auton kesäksi ajoo niin pääset tutustumaan tapaamisiin.
Mata76
Kippari
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Touko 2017 11:14
Truck: Sisu Ajokki -81
Location: Nivala

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Mata76 »

Kyllä auto alkaa olemaan hyvällä mallilla, kuskin penkki pitää vaihtaa niin saan muutoskatsastettua auton,leimaa onneks on jo ens syksyyn asti :)

Tuo kulutus kysely tahtoo olla kaikkialla mielessä, sanon vaan kaikille että kaiken se vie mitä tankkaa mutta onneks polttoainetta myydään joka huoltoasemalla :)
Pitää tulla porukkaa puhuttaa kun törmäillään, enimmäkseen tulee kierrettyä kiihdytys kisoja katsomassa, mutta eiköhän tuota tule käytyä jotku kokoontumisetki kahtomassa!
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Tilanne muuttuu mitä erikoisempi bussi. Meidän saunan piippu aiheuttaa yleistä hämmennystä ja kansojen välistä epätietoisuutta. Ssss.. sa... O-onko tuossa sauna? :shock: Huuli pyöreänä kansa kyselee ja sormella osoittelee. Rohkeimmat tulee kysymään seistyään ensin puoli minuuttia paikallaan :!: Joillekin rohkeimmille olen käynyt avaamassa saunan oven että tämmöinen tapaus....
Vaimoa ärsyttää se että tullaan sisälle; ainakaan meillä lasten kanssa reissatessa ei pysy sisätilat edustuskunnossa, ties mitä härdelliä on menossa just silloin kun kysyn ovelta että hei voitasko käydä kattoon pyykkikonetta ja takkahuonetta
Tulevaisuus on sähköinen
Reissureki
Rattiamiraali
Viestit: 421
Liittynyt: 20 Huhti 2015 22:06
Truck: Scania L113
Location: Ii

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Reissureki »

Härdellissä on elämän maku!
Myyntinäyttelyt on sitten erikseen :lol:
Mata76
Kippari
Viestit: 60
Liittynyt: 17 Touko 2017 11:14
Truck: Sisu Ajokki -81
Location: Nivala

Re: Käyttäytyminen bussissa?!?

Viesti Kirjoittaja Mata76 »

Okei, härdelliä se on munkin elämä ollur, tällä hetkellä talossa asustaa kaks teiniä(tyttöjä) yks pirttihirmu ja minä
:D
Mutta oikeesti me ollaan tosi rentoa porukkaa, minä ite olen se ketä kaikki ensin karttaa mutta sittenkö tutustuu niin kaikkien kanssa oon tullut juttuun :)
En tiedä johtuuko isosta äänestä vai ulkomuodosta(perkeleen paksu tatuoitu partanaama) :D
Vastaa Viestiin