
Sellanen valmiiksi tyhjiöity malli halvimmillaan 398€ olis autoon riittävä. Ottoteho 720W olisi vielä kohtuullinen.
Webaston käyttöön verrattuna aika hiljainen tuollainen ILPO.

Tuo halvin malli tarvii sen asennuksen ellei itsellä ole kylmäasentajan pätevyyttä tai sitten jotakin kaveria joka asentaa "halavalla"janze kirjoitti:ultimatella oli halvin pumppu 198e eli semmosta vois jo kokeillakki autoon mut ne on niitä on/off malleja eli saattaa olla melko meteli ku se on käynnissä. jokku kehuu että ne poistais myös kosteuden aika hyvin
Ei se ole mennyt rikki pienestä kävelystä päällä, jossain varastossa niitä on monta ja pakko mennä yli,n iin sitten mennään. Paljonkos tuo vie muuten virtaa?Matkamese kirjoitti:Tänään tuli ILPo pihaan jakeluautolla, todella nopea toimitus, kun vasta perjantaina maksoin laskun. Ja erikoinen yllätys oli se, että tilaamani Ultimate 10 Pro Inverterin tilalla toimitettiin 13 Pro Inverter eli tehokkaampi malli samalla hinnalla![]()
Huvitti kyllä muuten asiallista lähetystä katsellessa, kun laatikon päällä lukee "Do not step!" ja kuva kengän alla murtuvasta esineestä, niin laatikon yläpinta oli aivan täynnä kengän jälkiä![]()
![]()
joku ei osaa lontoota edes tämän vertaa tai sitten on vähän yksinkertainen ja on käsittänyt symbolin väärin tai sitten kyseessä on vanha kunnon EVVK-asenne
![]()
Jakarilla oli niin kiire pois paikalta etten ehtinyt huomauttaa tästä, hommahan menee niin, että kuljetusvauriot pitää todeta ja ilmoittaa rahdin kuljettajalle tavaran vastaanottovaiheessa. No toivottavasti laite on kunnossa vaikka on saanutkin kenkää![]()
Huomenna asentamaan...
On pelannut, mutta siis talossa, pitäähän sitä ensin kokeilla talossa ennen kuin bussiin moisen asentaavolvo240 kirjoitti:matkamese..
onko ilmalämpöpumppu pelannut mukavasti? onko tehot riittänyt pikkupakkasilla? Mihin asensit sisäyksikön? auton keskiosaanko vai taakse?
Tarkoitatko, että sen ulkoyksikön asentaisi kyljelleen? Ei taida toimia, pitää olla juuri siinä asennossa kuin on suunniteltu. Ainakin näin on sanottu asennusohjeissa.only4pro kirjoitti:Minulla ja mielessä asentaa sellainen autoon, pitää vaan kattoo miten saa sen ulkoyksikön...
Onko hajua mitä tapahtuisi jos sen ulkoyksikön laittaisi makaamaan katolle?
Juuri soitin kylmäkoneasentajalle joka asensi minun Mitzun kotiin, niin kieltävä vastaus tuli... Pitää olla kompressorin takia pystyssä. Eli auto alle menee. Minulla ainakaan ei mahdu konehuoneeseen...Lahti32 kirjoitti:Entä konehuoneeseen? Onkohan liian kuuma paikka? Tuo katolle kyljellään on mullakin ollu mielessä. Saakohan laittaa?
Ei muuten hullumpi idea... tai jos saisi sen kompuran erikseen, että vaan se kenno olisi katolla, pääsisi vielä vähemmällä tilalla... No, se kylmäkoneasentajan piti tulla kylään joskus, tosin se voi kestää...Teiden Ritari kirjoitti:Mitäs jos sen ulkoyksikön sisältä kääntäisi kompressorin ja mahdolliset muut asentoherkät osat 90 astetta eri asentoon. Niin sen lootan voisi kaataa katolle?