Tommoisia kaksi tuli ostettua mallia "ruotsin armeija ylijäämä". Neljä vuotta laatikoissa mulla ootellut ja vuosimallit näkyy olevan 1992 ja 1994. Koekäytetyltä vain näyttävät.
Ohjain panelit ja kiinnitys jalat jääneet matkalle eikä asennusohjeita tietystikkään mukana
Musta, punainen ja vihreä johto Pitääkö ohjainpaneli olla merkkikohtainen vai voiko soveltaa. Eli pitäs saada käyntiin ja termarilla lämpötila. Ajastimelle ei käyttöä.
T. Ari
Ollaan tarkkana niitten kiinnitysrautojen kanssa. Tuote on nimittäin tehty Volvon lentokonemoottori-tehtaalla. Saattaa karata mikäli kiinnitykset eivät huolella tehtyjä.
Leikki leikkinä, tuote tunnetaan paremmin Ardic-merkillä. Mulla on itellä samanlainen suihkumoottori
hevosautossa.
Jos en muista väärin niin musta maahaanan, punainen jatkuvaan plussaan ja vihreellä ohjataan
plussalla kun kone käyntiin.
Mulla on jossain kytkentäohje, voin tarrkistaa illemmalla.
"termospullo" malli tuolta volvon kaivinkone puolelta tulivat liiankin tutuiksi 6,5kw malli ja pääsyy oli toimimattomuus, onneksi noihin ei tahdo enää saada varaosia, silloin tyhjättiin ainakin paikallinen volvo ja viimeinen tehtaankin hyllyssä ollut tuli silloin palovaurion seurauksena. laitehan sinällään yksinkertainen, mutta en voi kyllä kehua varmuutta, varmaankin kaikkein heikoin kohta on liekintunnistus, kun se on sellaisella valosilmällä,likaantuu ja on kuurassa tai muuta, lisäksi on ominaisuus että ne ns. palosiivet ja maljat löytyvät sieltä laitteen pohjalta
mutta kyllähän sulla hetkeksi varaosia jos kerran kaks laitetta, pidä toinen varaosina, ja kun kumpikaan ei enää toimi tai kun hermo ja usko noihin loppuu niin hommaa sitte oikea lämmitin webasto tai eberi ite jos nyt tekisin panisin pienen keskuslämmityskattilan ja stokerin (pelleteillä)