
Vastailen kun ei löytynyt ammattimiehiä
Näin äkkiseltään: noille kaikille on yhteistä, että saavat sähkönsä virtalukon lähdöstä 15.
Käytä sulakkeiden ym. virta päällä tutkimisessa, autotarvike liikkeistä saatavaa koetuslamppua, joka myös vähän edes kuormittaa jännitettä.
Hauenleuka miinukseen tai luotettavasti runkoon, ja oikeaoppisesti terävällä, kärjellä molemmin puolin sulaketta ym. kokeilemalla.
Virtalukko voi olla ohjaamassa relettä jolta tulee koko auton 15 jännitteet, kiinnitä huomiosi releisiin jotka naksahtaa, kun kytket
vain virran päälle.
Joskus joutuu tutkimaan loogisessa järjestyksessä, lähes akun plussalta, toimimattomalle laitteelle asti, ja joskus laitteelta puuttuu miinus, joka haetaan kytkemällä koelampun hauenleuka plussaan.
Auton oma kytkentäkaavio helpottaa työtä.
Nuo laitteet löytynevät alustan sähkökuvista, jos erillisiä korikuvan kanssa.