Saattaa se olla käyttäjässäki vikaa ku en alkuunkaan tiiä niistä nappuloista mitä pitää painaa jotta käynnistyis

Tuossa viime talvena ku tuo mersu tuli mulle lahjaks ni kerran oon sen vahingossa saanu sauhuttamaan......sen pari minuuttia ja sitte loppu, ja justiinsa ku alko lämmintä sisuksiin lykkäämään.
Se on mersun 200d vanhuksessa kiinni eli on 12v systeemi, koittanu sitä sellasta manuaalia ettiä missä selitettäis e kui se niistä näppylöistä painamalla saahaan käynnistymään, siinä kellossa on muistaakseni kolme eri näppylää, yhestä ku painaa ni näyttää kellonaikaa hetken, sitte toisesta ku painaa tulee lukema 0:47 siihe "tauluun" kolmannesta ku painaa ni syttyy yks vihreä valo, kuuluu hetken naksutusta tai sitte välillä ei kuulu ku yks naksaus.
En vaan oo nii nopea että ehtisin kulkineesta ulos enneko se naksuna loppuu, ja vaimon avulla koitettuna ni ei ehi selvitellä mistä se naksaus kuuluu ku kolmannen yrityksen jälkeen ei kuulu mitään.
Tuo käynnistymättömyys tais tulla sen jälkeen ku vaihoin suotimet, paluuletkut ja melkeinm kaikki pa-letkut.
Se ottaa ainetta samasta linjasta ku mistä tulee ite moottorille tankilta löpöä, siinä on sellanen haaroitus , eikä vuoda mistään, vaikka alkuun nii luulin mutta luulohan ei oo tiedon "väärtti".
Kone pikkisen huohottaa yhen pultin alta ku siitä on stefa menny ja sen ansiosta on se haaroitus öljyinen, ei oo "löpöä" niinko aluks luulin.
Ois kyllä kiva jos sais sen toimimaan ennenko pakkaset alkaa, ei tarttis ikkunoita raapia, ku oon nii laiska että en sitä viittis tehä, ja ennenko oon ehtiny etupenkit vaihtamaan saapin istuimiin ni saattaa olla jo talvi, ja ei oo yhtään kivaa ajella kylmällä vanhalla tiisseli mersulla, sen tiiän kokemuksesta.
Mutta tuosta webastosta ei oo yhtään mitään kokemusta, muutako se että toimiessaan on hemmetin hyvä lisuke autossa kun autossa.
Nii ja koitin webaston omilta sivuilta katella sitä ohjetta, mutta ei, ei ollu lähelläkään, mulla nyt on kuitenki koneella tun mallin asennusohjeet, mutta niissä ei selitetä muutako se kui se kytketään, joten sitä linkkiä webaston sivuille en tarvitte.
Yks 4 tuntia siinä on menny ku ettimällä ohjeita ettiny, ja mielellään suomen kielisiä tai ruotsin, mutta ku ei oo ihan hallussa se englanti ni joutuu enempi miettimään, ja se taas aiheuttaa aina välillä astetta enempi päänsärkyä, ku yrittää tyhjää saada toimimaan sellasella asialla josta ei oo mitään tietoa.
Kiitos ja anteeks etukäteen toivoopi: pupetti.