Perän pistokkeet
Lähetetty: 13 Heinä 2015 15:26
Moro!
Hiekkapuhalluksen jäljiltä johtoniput aika keveissä kantimissa
FH:n alustassa. Helppo harventaa peräpään turhaa pistokearsenaalia, kun jäi kita
hiekkapuhaltajan tontille. 10 v sitten viimeksi vedetty eurokärryä hollannissa. 

1.Vasemmalla (ei näy kuvassa) kärryn paineilmajarruliitin. Vaihtuu paineilman pikaliittimeen, jos löytyy siisti paskalta suojassa oleva yksilö.( tai sitten sivulaatikkoon suojaan) Onko molemmat putket paineellisia vai onko toinen paluu
joka tapauksessa toisen tulppaan.
2.Ihmetystä herättää kun on tuplana valojen pistoke
toisessa vaan maadoitus naarasliittimenä
Tietääkö joku Miksi.
Toinen pistoke lähtee ja toinen jää varalle jos joskus tulee saunakärry 3500kg koukulla perään.
3. Peräkärryn ABS liitin lentää Kuikkaan. Häiriintyykö elektroniikka jos vaan sopivasta kohta katkaisee johdon ja kutistesukalla tulpaa päät
4: Tässä mallissa on Natoliitin persauksessa
saapi jäädä paikalleen. Kuori sais olla tietty vähemmän hajalla
Liekö hollantilaiset syötäneet paksumpaa virtaa peräkärryyn tuota kautta

T. Ari
Hiekkapuhalluksen jäljiltä johtoniput aika keveissä kantimissa




1.Vasemmalla (ei näy kuvassa) kärryn paineilmajarruliitin. Vaihtuu paineilman pikaliittimeen, jos löytyy siisti paskalta suojassa oleva yksilö.( tai sitten sivulaatikkoon suojaan) Onko molemmat putket paineellisia vai onko toinen paluu

2.Ihmetystä herättää kun on tuplana valojen pistoke






3. Peräkärryn ABS liitin lentää Kuikkaan. Häiriintyykö elektroniikka jos vaan sopivasta kohta katkaisee johdon ja kutistesukalla tulpaa päät


4: Tässä mallissa on Natoliitin persauksessa




T. Ari