Olen vaihtamassa Rölli-Berkhofissa ikkunoiden paikkoja. Pari sumulasia saa luvan siirtyä peräosaan, johon tulee eristeet lattiasta kattoon ja parhaimmat ikkunat sijoitan eteen matkustuspaikoille.
Miten tuollaiset korin sivuikkunat ovat kiinnitetty? Apuna on imukuppikahvat ja kunnon rakennustelineet. Tavoiteena olisi saada ne ehjinä siirtymään
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Veikkaan et on kuitenki liimalasit listat päältä ja sisältä pois ja varovasti mattoveitsellä Kertoi muuten Heikkilä Paimelasta että oli siellä Koiviston auton huoltomiehet irrotelleet Royalista melkein päivän verran jokusta sivulasia
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
jos se liimattu on, niin melkonen homma mattoveitsellä. Kun omastani irrottelin, niin Fein Multimasterilla meni lähes tunti. Tohon saa leikkuuveitsen lisävarusteena ja on hyvä peli. On se kyllä muutenkin kätevä työkalu http://www.fein.de/fein-multimaster/fi/fi/main/
Kori: Erikoiskori Star 11, Iisalmi
Runko: MB O 814DA
Moottori: MB 364 LA 4000cm3
M1 Matkailuauto
Tutkittuani ikkunoiden kiinnitystapaa tarkemmin tulin siihen tulokseen, että ne on kiinnitetty ulkopuolelta liimaamalla. Ikkunoiden alalistan irroittamalla saa pystytolppien pinta-alumiinilistan vapaaksi. Liima vaikuttaa joltain butyylimassalta, joka on edelleen elastista. Tuota voisi yrittää työstää tuolla Feinillä tai sen kloonilla.
Sisäpuolella lasia vasten on kumitiiviste ja sisäpuolella ei näy liimausta.
kolmen ikkunan paikkaa pitäisi vaihtaa, joten kuusi irroitusta ja kuusi uudelleen liimausta. Ei mene ihan vartissa
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun