Meinasin rakennella jonkinlaista kaasugrilliä kiskoilla tavaratilaan. Ennen kuin itse suunnittelen liikaa, niin oisko jollain toimivaksi todettua kiskoa ja grilliä? Miten olette toteuttaneet tällaiset? Varmaan muillakin ulos vedettäviä grillivirityksiä löytyy
Meinasin rakennella jonkinlaista kaasugrilliä kiskoilla tavaratilaan. Ennen kuin itse suunnittelen liikaa, niin oisko jollain toimivaksi todettua kiskoa ja grilliä? Miten olette toteuttaneet tällaiset? Varmaan muillakin ulos vedettäviä grillivirityksiä löytyy
uloskäännettävä saranoilla ja ihan normi ulkogrillistä väsätty ,pystyy grillaan luukun alla vesisateellkin ja ompa joskus tuulen takia tullu käännettyä grilli auton allekkin ,meillä ainakin toiminut hyvin
Sellainen on ollut suunnitteilla että luukun takaa vedetään kuusipaikkainen pöytä alaskääntyvine tuoleineen. Pöydän päässä kiinteä grilli pitkällä kaasuletkulla kaasupulloon joka on omassa kotelossaan. On jäänyt suunnitteluasteelle kun joutus mun Volvossa tekemään moottoritilan kattoon ja ei se taida siellä puhtaana pysyä ja joutuisi syödessä katsomaan moottoria