http://www.nettikone.com/man/lions/1385209
Nii mullaki (eka vuonna ku oli uus)neppi kirjoitti:Ni. Mulla alta 200 000.
Et oo kyllä paljoa itsekään ajellut? Aika kauan on kumminkin Scania jo ollut? Minä oon lykkiny Volvolla 80tkm ihan hupiajoa vaan 11 vuodessa. Sekään ei ole paljon, tosin yhtenä vuonna päästeltiin 15 tkmSisu kirjoitti:No minulla on tuossa omassa vasta 220 tkm. Ostettaessa oli alle 200 tkm. Ja on ekalla kierroksella.
Joillakin vaan on ajettu vähemmän.
Kauppa-autot on ihan eri kastissa. Suomessakin expressit painaa tonnin vrk että heilahtaa...Lahti32 kirjoitti:Et oo kyllä paljoa itsekään ajellut? Aika kauan on kumminkin Scania jo ollut? Minä oon lykkiny Volvolla 80tkm ihan hupiajoa vaan 11 vuodessa. Sekään ei ole paljon, tosin yhtenä vuonna päästeltiin 15 tkmSisu kirjoitti:No minulla on tuossa omassa vasta 220 tkm. Ostettaessa oli alle 200 tkm. Ja on ekalla kierroksella.
Joillakin vaan on ajettu vähemmän.
Totta tämäkin. Itsekin ajoin ensimmäisen ulkomaan keikkani tuolloin 10 vuotta vanhalla, 225 tuhatta ajetulla autolla melko tarkkaan kymmenen vuotta sitten. Käytännössä autoa ei erottanut uudesta muuten, kuin korimallin vaihtumisen vuoksi.Pilotti kirjoitti:Taitaa normaali keikkavehkeen kilometrisuorite pyöriä alle 100 tuhatta vuodessa. Oman Scanian kun ostin, niin sillä oli ajettu 17 vuodessa 1350 000km, eli n. 80 tuhatta vuodessa. Auto ollut yhdellä omistajalla ja ihan loppuvuosia lukuun ottamatta pelkästään tilausajossa. Samoin kaverini, joka ajaa seitsemän vuotta vanhalla Omnilla on tuohon saanut kerättyä 400tkm. Tosin olin itse aikanaan pääkaupunkilaisessa yli sadan auton yhtiössä, jossa "lippulaivalle" ei tahtonut löytyä kyllin hyviä keikkoja. Itse kävin auton ollessa jo kahdeksan vuotias sillä Italiassa asti ja kilometrimäärä oli tuolloin 125 tuhatta