Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
Janezki88
Kokenut kuljettaja
Viestit: 105
Liittynyt: 30 Elo 2012 17:54
Truck: Harkinnassa
Location: Vantaa
Paikkakunta: Vantaa

Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja Janezki88 »

Tällainen iski silmään jo pari vuotta takaperin ku oli kuolinpesän huutokaupassa. Nyt taas myynnissä ja kovasti kiinnostais, LT tuntuu liian pieneltä ja tää on just niissä rajoissa mitä mun kortilla (ABE) saa kuskata, saunakin mahtuis vielä perään, jos tuohon vaan koukun saa asennettua. Vähän tökkii tuo tupperikori, mutta ei taida olla vaihtoehtoja jos tilaa haluaa...

Onkohan näissä jotain minkä takia tämä kannattaa heti unohtaa ja jos ei heti unohda niin mitä kannattaa tsekataa? Ainakin varaosien saatavuus taitaa olla aika heikkoa.
Omakohtainen kokemus Fiateista rajoittuu yhteen kesäviikkoon ja rehuauman polkemiseen vanhalla 82-94:lla.


http://www.tori.fi/etela-savo/Matkailua ... ?ca=18&w=3

http://www.konehuuto.com/item.php?id=42
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja mikko »

Hinta tipahtanu jännästi.

Itse ostaisin puhelimitse tommosen jos yhtään kiinnostais. Kysyisin ehkä et toimiiko se. Mut minä olenkin minä.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Avatar
Rosvolinna
Vapaaherra
Viestit: 3657
Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
Truck: B10M + MB515
Location: Vihti

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Joku syyhän tuohon on, että hinta on tonnin. Selviää varmasti, jos sen itselleen ostaa.

Saattaa tuossa saada tonnin edestä hyödyllisiä osia johonkin projektiin. Riippuu tietenkin pleksi-ikkunoiden kunnosta...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Mika_75
Kuski
Viestit: 32
Liittynyt: 16 Kesä 2011 18:28
Location: Lohja

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja Mika_75 »

Janezki88 kirjoitti: Ainakin varaosien saatavuus taitaa olla aika heikkoa.
Niin sitä saattais luulla joo. Taitaa vaan koneen osalta olla 1 maailman eniten valmistettuja, kuten isosiskonsa 5.5litranen 6 kone.

Osia tekniikkaan kannattaa käydä kysymässä paikalliselta traktoritarvike/myymälä/korjaamolta.
Janezki88
Kokenut kuljettaja
Viestit: 105
Liittynyt: 30 Elo 2012 17:54
Truck: Harkinnassa
Location: Vantaa
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja Janezki88 »

Tulipa käytyä Mikkelissä. Ei ollut turha reissu, enää ei tarvi haikailla tuon yksilön perään.
Laitettavaa äkkiseltään katsottuna jarrut(kässäri jumissa, etujarrut ei toimi ollenkaan), kaikki sähköt (hupi- 12v/230v maa- ja auton omat). Katto, seinät, ikkunat ja lattia oli aikalailla vaihtokunnossa. Kone kuulosti kohtuu terveeltä, vaihteiston toiminta ei vakuuttanu
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja mikko »

Mukava kuulla että edes joku käyttää harkintaa autoasioissa. Itse en. Melkein niin että jää koeajotkin tekemättä, ku enhän minä nyt jumalavita sitten ainakaan mitään ostaisi.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Janezki88
Kokenut kuljettaja
Viestit: 105
Liittynyt: 30 Elo 2012 17:54
Truck: Harkinnassa
Location: Vantaa
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja Janezki88 »

Pakko käyttää harkintaa ku puuttuu muutama oleellinen asia, eli tilat, taito/uskallus, työkalut, ja €€€
mikko
Ajoneuvos
Viestit: 987
Liittynyt: 25 Touko 2011 18:10
Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Location: Uusimaa

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja mikko »

No joo, ton kuvailemas perusteella toi olis lähinnä varaosiks hyvä. Ja jos tekniikkakaan ei ihan täysin vakuuttanu, ni ylihintanen. Elikkäs ei kyl mitään järkeä alkaa tekemään ku ehjiäkin tommosia varmaan tulee myyntiin.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Janezki88
Kokenut kuljettaja
Viestit: 105
Liittynyt: 30 Elo 2012 17:54
Truck: Harkinnassa
Location: Vantaa
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi kiinnostuksen kohde, Fiat Iveco 50-8 vm.80

Viesti Kirjoittaja Janezki88 »

Tekevälle B-kortilliselle itä-suomalaiselle tuo vois olla hyvä aihio. Rakentelutilaa ihan mukavasti ja harvemmin yli 300 litran tankki alle 3500kg autossa
Vastaa Viestiin