3 vaihtoehtoa.???
-
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Ford Transit tdci
3 vaihtoehtoa.???
Jos pitäisi valita yksi, mikä noista 3:sta olisi se "oikea?"
http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... ck_type=51
http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... ck_type=51
- Addiktio -
-
- Ajoneuvos
- Truck: 1968 Vanaja Ajokki
Re: 3 vaihtoehtoa.???
Jollei keskimmäinen olis niin tavattoman ruma, ni sen valitsisin. Halvin noista on sit susiruma, en kattonu edes ilmoitusta. Kalleimman hinnasta pitää saada pois, jos saa (reilusti) ni sit se. Siinä on hyvää erikoisen itsetehdyn näköinen sisustus, ei harmita sitä sit niin purkaa.
En ottais noista kyl mitään.
En ottais noista kyl mitään.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Kolmas, mutta hintaa pisäisi hilata reilusti alas.
Mihin tarkoitukseen Meseä haet?
Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin...
Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Kolmas hinnassa vain yksi nolla liikaa
- Pukaatti
- Vapaaherra
- Truck: volvo b10m dp carrus
- Member id: 244
Ja eiks leekot kelvannu vaihossa myösRosvolinna kirjoitti:Kolmas, mutta hintaa pisäisi hilata reilusti alas.

Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
-
- Kokenut kuljettaja
- Truck: Ford Transit tdci
Ensivuoden talven asumiseen Etelä Eurooppassa ( välimeri ) 2:lle hengelle, siksi saisi olla mahdollisimman tilava, parisuhde säilyy.Rosvolinna kirjoitti:Kolmas, mutta hintaa pisäisi hilata reilusti alas.

Tarvittaessa ehtisi rakentaa jos terveys kestää tehdä vielä yhden.
Minulla oli 80-luvulla ent.myymäläauton pohjalle rakennettu M-B 6-koneella. Vuosimalli 1966 ja korin oli tehnyt Kiitokori. Yksinkertainen ja toimintavarma peli, tosin ilman ohjaustehostinta.

Sauna,(puulämmitys) webasto keskuslämmitys, (kaasu)lämminvesi,(kaasu) ja kaikki vastaavat varusteet kuin nykyisissäkin kulkimissa.
Itseasiassa joskus edelleeen harmittaa kun tuli myytyä 80-luvun lopulla pois.

- Addiktio -
-
- Rattiamiraali
- Member id: 171
Halvin on aika riettaan näköinen... kummasti muuttaisi näköään jos maalaisi vaikka mustalla peltikatto maalilla koko auton
, karhukoplan keikkabussi
. Muistanko väärin vai oliko keskimmäinen myytävänä noin 2-3 vuotta sitten taipalsaarella? Minä hätistelin kaverin sitä katsomaan, antoi hyvin tylyn tuomion... unohda. Vesi valui seiniä pitkin sisälle.

Yläsavolainen kylähullu ja ajaa ransetilla... = umpihullu
-
- Ajoneuvos
Mikä hitto niitä taipalsaarelaisia oikein vaivaa.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Seitteme nyita oli. Kaikki kaameita ja miks mese?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Keskimmäisen on rakentanut kylähulluissakin mukana ollut eläkepäivien eteläntalvehtimisreissuja varten . Puolenkymmentä talvea ehti etelässä viettää autoineen ennen kuin terveys petti , reissut loppuivat ja pilven reunalta ketselee meitä muita nykyisin . viitisenvuotta sitten olen viimeksi autossa ollut ja tuntuu uskomattomalta että nykyisin olisi matkalintan mainetsemassa kunnossa . Auto oli silloinkin keskisuomessa ja vaikka heti valmis etelän talvireissuun .Kuvassa sama auto espanjassa kymmenisen vuotta sitten
- Liitteet
-
- IM000864.JPG (85.03 KiB) Katsottu 16086 kertaa
-
- Rattiamiraali
Tuskin lie sitten sama auto... se minun muistelema mersu oli saimaanharjulla myynnissä eikä taipalsaarella, no aika lähelle osui kuitenkin
.

-
- Ajoneuvos
matkalintta kirjoitti:Tuskin lie sitten sama auto... se minun muistelema mersu oli saimaanharjulla myynnissä eikä taipalsaarella, no aika lähelle osui kuitenkin.

Knoppina heittäsin, että Saimaanharju on yks Taipalsaaren kylistä. Suurin, jos tarkkoja ollaan. Siel on kerrostalojakin!

Mun kulkuri on myös viettäny siellä tärkeän osan taipaleestaan, mistä syystä ton kommenttini heitin. Lisäksi mun ensimmäiset kulkurimuistot ovat nimenomaisesti Saimaanharjulta, ja nimenomaisesti Mersun kyydistä. Tarkempaa mielikuvaa ei ko. autosta oo jääny, mut en usko et olis ollu noin näköäheikentävän ruma toi pyörän aukko.
Oon muuten myös kotoisin Taipalsaarelta.
-
- Rattiamiraali
- Truck: MB
- Member id: 239
Hassu juttu(ko) enkös mä tuosta kerta kysyny, ,http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... 13/1444780.
Imehtelen kun kukaa ei silloin tiänny sanoo tosta mitää,
,niinpäsjuu,olisko mun pitäny ostaa se.Häh. 
Imehtelen kun kukaa ei silloin tiänny sanoo tosta mitää,

Hyvää yritän,mutta priimaa pukkaa
-
- Ajoneuvos
Se on tavattoman ruma.jiivee kirjoitti:Hassu juttu(ko) enkös mä tuosta kerta kysyny, ,http://www.nettikaravaani.com/mercedes- ... 13/1444780.
Imehtelen kun kukaa ei silloin tiänny sanoo tosta mitää,![]()
![]()
,niinpäsjuu,olisko mun pitäny ostaa se.Häh.
-
- Rattiamiraali
Aikoinaan koulut tuli käytyä lappeenrannassa ja savitaipaleella. Ajokortti iässä kurvailin ruskealla corollalla saimaanharjulla aika usein, siinä kaupan lähellä asui eräs sen aikainen morsian... oi niitä aikoja... 

- pupetti
- Rattimajuri
- Truck: mercedes-benz
"Tuosta pihasta lähtee lähes soiva 5-paikkainen MB609 vajaalla tonnilla. Paperit tehdään konttorilla ja avaimesta käyntiin..."
Kirjoitteli Rosvolinna
Ihan pikkisen heräs...kun herättelin
Kiinnostus, mutta ekaks käyn tekemässä syömistä täällä asuville nälkäisille teineille ja yhdelle kuumepotilaalle.
Tänään kuitenkin kyselen tarkemmin, sitä tiedä jos se menis kunnostettuna ihan muusikoiden kiikuttimid käyttöön....tai mun lähipiiriin. Ei kysyvä tieltä eksy....vaikka piemässä vaeltaiskin...tai no, minulta se eksyminen kyllä onnistuu
Kerran yhden juhlaillan jälkeen heräsin lapuan suunnalta 22km juhlapaikasta..keskeltä peltoa olevasta vedenpumppaus tönöstä
Pikkisen piti itteään oikia ja ihmetellä mihnä oikiastaan olen, kengät savessa, kuten myös housutkin, paita rinnuksineen oli sentäs puhtaat.
Olisitte nähneet maanomistajan naamanilmeen, kun könysin 2 neliön tönöstä ulos, nostin housujani...ja lähdin tyynesnä kävelemään pellolla aumaa vetävän traktorin ohitte hiekkatielle, mennessäni nostin vasenta kättä ja huikkasin: huomenet
Jälkeenpäin tullu mieleen että mitäköhän se ukko traktorissaan oikein ajatteli, ja naurunpyrskähdyksiä tullu suusta...kun kattonu Kaurismäen elokuvia..muutamassa elokuvassa on kohtauksia jotka aikatavalla samoja kun mun nuoruuden tekemiset....myös ilman Pellonpään Mattia, kaikki kunnia "peltsille" niistä nuoruuden jutuista.
Mutta se mersu....illemmalla kyselen uudestaan, ja laitan yv laatikkoon kyselyä ja yhteystietoja.
Kirjoitteli Rosvolinna

Tänään kuitenkin kyselen tarkemmin, sitä tiedä jos se menis kunnostettuna ihan muusikoiden kiikuttimid käyttöön....tai mun lähipiiriin. Ei kysyvä tieltä eksy....vaikka piemässä vaeltaiskin...tai no, minulta se eksyminen kyllä onnistuu

Kerran yhden juhlaillan jälkeen heräsin lapuan suunnalta 22km juhlapaikasta..keskeltä peltoa olevasta vedenpumppaus tönöstä

Olisitte nähneet maanomistajan naamanilmeen, kun könysin 2 neliön tönöstä ulos, nostin housujani...ja lähdin tyynesnä kävelemään pellolla aumaa vetävän traktorin ohitte hiekkatielle, mennessäni nostin vasenta kättä ja huikkasin: huomenet

Jälkeenpäin tullu mieleen että mitäköhän se ukko traktorissaan oikein ajatteli, ja naurunpyrskähdyksiä tullu suusta...kun kattonu Kaurismäen elokuvia..muutamassa elokuvassa on kohtauksia jotka aikatavalla samoja kun mun nuoruuden tekemiset....myös ilman Pellonpään Mattia, kaikki kunnia "peltsille" niistä nuoruuden jutuista.
Mutta se mersu....illemmalla kyselen uudestaan, ja laitan yv laatikkoon kyselyä ja yhteystietoja.

Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
- pupetti
- Rattimajuri
- Truck: mercedes-benz
Rosvolinnalle laitettu viestiä, lukee sen ja vastailee.
Matkalintalle tiedoksi....ne saapin penkit on edelleen vaatekomerossa, siis etupenkit, takapenkit meni yhdelle verhoomoharjoittelijalle...en kyselly mitä niillä aikoo tehdä, mulla ei vaan ole ollu aikaa eikä innostusta sovitella niitä etusia mersuun.....mutta ehkä jo enskesänä

Matkalintalle tiedoksi....ne saapin penkit on edelleen vaatekomerossa, siis etupenkit, takapenkit meni yhdelle verhoomoharjoittelijalle...en kyselly mitä niillä aikoo tehdä, mulla ei vaan ole ollu aikaa eikä innostusta sovitella niitä etusia mersuun.....mutta ehkä jo enskesänä

-
- Rattiamiraali
Parempi se on suunnitella kunnolla, tai tyyliin... Älä tee tänään sitä, minkä voit jättää huomennakin tekemättä 

- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Meseni uudeksi omistajaksi pääsee laittamalla minulle YV:tä. Ei muulla tavalla. Paperit konttorille ja auto pois pihasta. Kaikku muu pannunpyöritys jätetään muille.pupetti kirjoitti:Rosvolinnalle laitettu viestiä, lukee sen ja vastailee......:
Tämä topikki on osaltani koluttu.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun