Myynnissä olevia kulkureita
- kulkuri
- Kansleri
Re: Myynnissä olevia kulkureita
Hetihän se oli mennyt !
Mahtoikohan tulla tänne ?
Mahtoikohan tulla tänne ?
-
- Rattimajuri
- Truck: scania f82
- Member id: 658
juukassa vm 87 scania vanha kirjastoauto siisti puoltoista vuotta ajoaikaa viimeviikolla leimattu löytyy hl löytöhallista.
- Victorjussi
- Rattiamiraali
- Truck: Suentassu
En löytänyt Juukan kirjastoautoa, liekö meenyt jo. Mutta mahtava lumilinko vaikka linja-auton perään. Lie tuolla aurattu Kolin rinteessä olevaa tietä, jonne ei ihan millä vaan passaa mennä kolistelemaan. On nimittäin aika vaativa hoidettava se tie.
http://www.nettikone.com/muu-merkki/linko/1142384
http://www.nettikone.com/muu-merkki/linko/1142384
--Volvo B 9 M, siisti kotirattori-- --MF 165 MP, samoin--
-
- Rattimajuri
Kyllä se on siellä mutta ei vaan oo nettiin ennättänä laittaa sitä. soittamalla tietoo siitä tossa numero sinne.hannu lehikoinen 0400-279054.se lumilinko on ollu rautavaaran pienlentokentän auraus kalustoo torstaina purin sen autosta irti, mahtava deuzin v12 pyörittäny sitä.
- Victorjussi
- Rattiamiraali
Ahaa, vai niin tuore tieto. Ei minulla ole tuon kirjasto-auton tarvetta. Kiinnostaa vaan, kun se kaheskytluvulla tuli sinne Juukaan ajoon. Oli vähä eri sarjaa, ku ne edeltäjänsä karut sisut. No makuasia.
Mutta kun purit lingon pois deutsista, ni onko hydr.moottoreilla tuo pyöritys vai? Painaa tietty kans?
Ja piti kirjottamani, että linko bussin keulaan, eikä perään. ; )
Mihins hymiötki on kadonneet?
Mutta kun purit lingon pois deutsista, ni onko hydr.moottoreilla tuo pyöritys vai? Painaa tietty kans?
Ja piti kirjottamani, että linko bussin keulaan, eikä perään. ; )
Mihins hymiötki on kadonneet?
-
- Rattimajuri
Joku lootan tapanen siellä on.Itse auto missä linko oli on 1964 mallinen magirus jossa ajo koneena deutz v8 ja lingon moottorina v12.Painosta ei tietoo mut vanhalla vr,n nosturilla takapää oli ilmassa elikkä painoa lingossa oli.
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Vastaavia laitteita on käytetty ainakin lentokenttien lumenpoistoon.mb608vm69 kirjoitti:Joku lootan tapanen siellä on.Itse auto missä linko oli on 1964 mallinen magirus jossa ajo koneena deutz v8 ja lingon moottorina v12.Painosta ei tietoo mut vanhalla vr,n nosturilla takapää oli ilmassa elikkä painoa lingossa oli.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- Victorjussi
- Rattiamiraali
http://www.nettikone.com/volvo/lahden-a ... ts/1196568
Autosta en mitään tiedä, mutta harvoin katsastettuna bussi hintaan 2600 euroa. Jollekin työmaa tieten voi aueta.
Autosta en mitään tiedä, mutta harvoin katsastettuna bussi hintaan 2600 euroa. Jollekin työmaa tieten voi aueta.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Rumahan tuo on mutta sillehän asialle voi tehdä jotain. Alumiinikorinen eli ei juuri hitsailua jos alustakin on kunnossa. Hieno aihio jollekin.
Tulevaisuus on sähköinen
-
- Ajoneuvos
- Truck: scania k114 carrus
tällainen 7.99m pitkä ajokki annetaan sille joka pihasta hakee. auto seisoo myrskylässä.
http://bussidata.kuvat.fi/kuvat/0%20Muu ... 210609.jpg
kuva on vuosia vanha ja auto on aika paljon kurjemmassa kunnossa, mm vesivahinko. viimeksi ollut 4-5 vuotta sitten leimassa ja ajossa. periaatteessa jarruiltaan ja alustaltaan siis katsastus/ajokunnossa, jos mikään "seisomisjumi" ole iskenyt. käytetty vuosittain, naapurisovun vaalimiseksi harvakseltaan. kas kun vähän harva on se deutzikin, mikä peräkontissa majailee. kovalla työllä tästä saa vielä uudenkin d1-säännön kulkimen.
auto ei ole minun vaan kaverini. siksi vähän hatarat tiedot. laita mulle pikaisesti yv, jos haluat omistaa tämän aarteen. kuusakosken jyrsin käy jo!!
kuva on vuosia vanha ja auto on aika paljon kurjemmassa kunnossa, mm vesivahinko. viimeksi ollut 4-5 vuotta sitten leimassa ja ajossa. periaatteessa jarruiltaan ja alustaltaan siis katsastus/ajokunnossa, jos mikään "seisomisjumi" ole iskenyt. käytetty vuosittain, naapurisovun vaalimiseksi harvakseltaan. kas kun vähän harva on se deutzikin, mikä peräkontissa majailee. kovalla työllä tästä saa vielä uudenkin d1-säännön kulkimen.
auto ei ole minun vaan kaverini. siksi vähän hatarat tiedot. laita mulle pikaisesti yv, jos haluat omistaa tämän aarteen. kuusakosken jyrsin käy jo!!
- salainenagentti_007
- Kippari
- Truck: MB508D
Tulossa jo!motoku kirjoitti:tällainen 7.99m pitkä ajokki annetaan sille joka pihasta hakee. auto seisoo myrskylässä.
Mercedes-Benz 508D 1982, VW Caravelle 1986, David Brown 880 Selectamatic 1966, Suzuki GSX750F 1992, Arctic Cat Powder Special 600 EFi & Arctic Cat ZR500 1998, Tunturi Start 1970, Erkkola 1970. Ei yhtään mitään 2000-luvulta...
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Truck: Haaveissa taas
- Member id: 065
Tää olis hyvä projekti jos ei olis kiire päästä valmiilla reissuun.Victorjussi kirjoitti:http://www.nettikone.com/volvo/lahden-a ... ts/1196568
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Truck: Haaveissa taas
- Member id: 065
Ajeltiin tänään Kouvolan suunnalta Lahteen ja Nastolan Nesteen pihassa seisoi jotenkin tutun oloinen bussi. Sama bussi onkin Nettikoneessa myynnissä. Olisin varmaan jo ostanut pois mutta ei saanut sopivaa kauppaa aikaiseksi. Kyseessä Lahti Eagle 450 Volvo B10M -87. Ainakin minulle just se oikea aihio.
Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
-
- Kansleri
- Truck: Scania Lahti 10
- Member id: 473
Scania BF86S Lahti 10 -78
- kulkuri
- Kansleri
Näyttää ton hinnoittelu menneen pieleen kun podonnut kohta puolet pois !
Taidettu panostaa tuohon ulkokuoreen paljon ...sisältä jotenkin nuhruinen / likainen ?
Taidettu panostaa tuohon ulkokuoreen paljon ...sisältä jotenkin nuhruinen / likainen ?
- B9M
- Kansleri
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Member id: 048
Ruottista
http://www.blocket.se/orebro/Husbuss_Sc ... ?ca=11&w=3
http://www.youtube.com/watch?v=eOALcMroUr8
On ainaski valosa ja persoonallinen huonejärjestys. Ovet näyttäs olevan jotain alumiinisydeemiä ja lasit liekö karkaistut. T. Ari

http://www.blocket.se/orebro/Husbuss_Sc ... ?ca=11&w=3
http://www.youtube.com/watch?v=eOALcMroUr8
On ainaski valosa ja persoonallinen huonejärjestys. Ovet näyttäs olevan jotain alumiinisydeemiä ja lasit liekö karkaistut. T. Ari
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Tavalliset amuliinikarmiset parvekkeen ovet? Suomessa lainsäätäj vaatis EU-direktiivien mukaiset turvatestit ja katolleen ajot + linnaa tulis nuista kahvoista!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Onneksi tuo veikkaus on pihtari ainakin minua kohtaan niin ei tarvitse tehdä hyvää heräte ostosta
- kulkuri
- Kansleri

Työn jälki kuvissa hyvää.
Onneksi tuo ei varmaan mittojensakaan puolesta sovi Suomen mihinkään ajoneuvoluokkaan. Saadaan ihailla vaan meren yli.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Tuo on samanlainen ku Karin SextitreanWonderi kirjoitti:Onneksi tuo ei varmaan mittojensakaan puolesta sovi Suomen mihinkään ajoneuvoluokkaan. Saadaan ihailla vaan meren yli.

-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
Hienohan tuo on. Saattaa vaan tuo luppakorva tarttua liikennemerkkiin melko helposti 

Tulevaisuus on sähköinen
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Kyllä tuon linja-autoksi saisi leimattua. Vanhan kortin D1 tai D, riippuen paikkamäärästä. Alle 8m autoa tuosta on vaikea saada. Työkoneeksi - sorvi takapaxiin ja lakisäteinen taukotila etuosaan....Wonderi kirjoitti:Onneksi tuo ei varmaan mittojensakaan puolesta sovi Suomen mihinkään ajoneuvoluokkaan. Saadaan ihailla vaan meren yli.
Hintapyyntö on hieman suolainen, mutta onhan siinä poreallas.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun