Oisko tässä jollekkin projektia?
Oisko tässä jollekkin projektia?
http://www.blocket.se/dalarna/Fabriksby ... ?ca=11&w=3 Tuntuu kalliilta.
Re: Oisko tässä jollekkin projektia?
Aika kiinnostava vehje ja mielenkiintoinen lähtökohta:
1980 oli valmentaja luovuttajan bussilla Tukholman läänin maakäräjät Suomessa.
Ne viimeiset 4 vuotta se on suljettu. Mittari on 26 162 milj. Aikana aktiivinen vuosina jatkuvan palvelun ja asettaa lämmin autotalli acc. tehtävä.
ajattelevat kaikki on rakennettu tämä bussi. Dual ilmastointijärjestelmät, vedenlämmittimet, säiliö lämmittimet, ruostumattomasta teräksestä vesisäiliöt, Webasto lämmitys-, jätevesi säiliö, liesi, jääkaappi, juokseva vesi, pesuallas, sisustus
Hydral positiivisella tasolla BUILDING aina pysähtyy!
1 ja 3-vaihe sähköjärjestelmää.
Ovet edessä / takana. Sopii: -Husbuss -Cross Bus -orkesterin Linja -Bus Sales -Racing Bus -Turn Bus -Camper
Re: Oisko tässä jollekkin projektia?
11kiloeuroa 260tkm ajettu bussi.... ei se minusta kuullosta kovin kalliilta, ja tommonen verenluovutusbussi tuskin saanu kauheesti monoa....menopeli kirjoitti:http://www.blocket.se/dalarna/Fabriksby ... ?ca=11&w=3 Tuntuu kalliilta.
Scania R93m (makuuhytillinen kuorma-auto)
Ex: Scania BF111 Wiima M200 -77, Ewoluutio: tinyurl.com/82useg2 -> tinyurl.com/6nybsuy -> tinyurl.com/7ycslla -> tinyurl.com/83jaxaz
Kaikkee muuta kivaa ja kiiltävää.
Ex: Scania BF111 Wiima M200 -77, Ewoluutio: tinyurl.com/82useg2 -> tinyurl.com/6nybsuy -> tinyurl.com/7ycslla -> tinyurl.com/83jaxaz
Kaikkee muuta kivaa ja kiiltävää.
- only4pro
- Vapaaherra
- Viestit: 1859
- Liittynyt: 01 Heinä 2007 19:03
- Truck: Volvo B58 Falcon 430
- Location: Loviisa
Re: Oisko tässä jollekkin projektia?
Koodi: Valitse kaikki
1980 byggdes denna buss som Blodgivarbuss för Stockholms Läns Landsting i Finland.
Dom 4 senaste åren har den stått avställd. Mätaren står på 26 162 mil. Under de verksamma åren kontinuerlig service och inställd i varmgarage enl. uppgift.
Tror allt finns inbyggt i denna buss. Dubbla luftkonditionerings anläggningar, varmvatten beredare, tankvärmare, rostfria vattentankar, Webasto värmeanläggning, avloppstank, spis, kyl, rinnande vatten, diskbänk, inredning
HYDRAL STYRD NIVÅANLÄGGNING står alltid jämt !
1 och 3-fas elektrisk anläggning.
Dörrar fram/bak.
Koodi: Valitse kaikki
Auto rakennettu vuonna 1980 Suomessa Tukholman läänin maahallitukselle. Viimeiset neljä vuotta auto ollut seisonnassa. Mittarilukema 262 162km. Huollettu hyvin kun auto oli työkäytössä, ja tietojen mukaan säilytetty lämpimässä tallissa. Luulen että tässä autossa on kaikki. Kahdet ilmastointilaitteet, lämminvesivaraaja, vesisäiliön lämmitin, rosterista tehtyjä vesisäiliöitä, Webasto lisälämmitin, jätevesisäiliö, liesi, jääkaappi, juokseva vesi, tiskiallas, sisustus. Hydraulisesti ohjattu tasosäätö, seisoo aina vaaterissa. 1- ja 3-vaihe sähköjärjestelmät. Ovet edessä ja takana
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4432
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Oisko tässä jollekkin projektia?
No vaikka ois ajettu 10000 kilometriä niin ikää on. Ja onhan tuo ihan kauheen näkönenkin. Mutta tämä olikin minun mielipide.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Re: Oisko tässä jollekkin projektia?
Joo, ikäähän tuolla on, mutta varusteita kyllä senkin edestä, jos kaikki toimivat. Jokunen vuosi sitten tuon ikäisiä kirjastoautoja huudettiin huutokaupoista juuri tuohon hintaluokkaan. Ja hintaan sai kilometrin raskasta hyllyä, jotka sai ihan itse purkaa Ja varusteina oli webasto ja akkujen erotuslaite, ei muuta.
Eli noihin verrattuna edelleen melko mielenkiintoinen lähtökohta matkailuauton rakentajalle. Hinnan kohtuullisuus riippuu toki ruosteen määrästä ja laitteiden toimivuudesta. Jos joka paikka ruosteessa, jumissa ja muuten rikki, niin tuosta saa äkkiä melkoisen vaivan itselleen ja taas parhaassa tapauksessa hienon lähtökohdan. Rumuushan näissä matkailuautoissa taitaa olla oletusarvo jo tehtaalta lähtiessään
Jos tuota menisi katsomaan, ruotsinkielen taito saisi toki olla vähn googlea parempaa
PS. vieläkös noiden vanhojen kirjastoautojen huutokauppa käy yhtä kiivaana? En ole kauppapaikoille katsellut neljään vuoteen, sen verran uuvutti tuo yksi projekti
Eli noihin verrattuna edelleen melko mielenkiintoinen lähtökohta matkailuauton rakentajalle. Hinnan kohtuullisuus riippuu toki ruosteen määrästä ja laitteiden toimivuudesta. Jos joka paikka ruosteessa, jumissa ja muuten rikki, niin tuosta saa äkkiä melkoisen vaivan itselleen ja taas parhaassa tapauksessa hienon lähtökohdan. Rumuushan näissä matkailuautoissa taitaa olla oletusarvo jo tehtaalta lähtiessään
Jos tuota menisi katsomaan, ruotsinkielen taito saisi toki olla vähn googlea parempaa
PS. vieläkös noiden vanhojen kirjastoautojen huutokauppa käy yhtä kiivaana? En ole kauppapaikoille katsellut neljään vuoteen, sen verran uuvutti tuo yksi projekti
Re: Oisko tässä jollekkin projektia?
Parastahan se ostajalle on ostaa aihio suoraan liikenteestä.Yleensä katsastettuja,toimivia.Tälläisiä busseja on sangen harvoin kaupan.Ite katselin aikoinaan tän tyyppistä.Vuosia on ollut samantyyppinen aihio kaupan Blocketilla,lienekkö sama?Kannatta kysyä omistajalta onko vehe katsastettu,ennenku menee katsoon.Täähän ois hyvä aihio heppa immeisille vai?