Kakkoskulkuriksi?

Tänne voidaan kerätä hyödyllisiä linkkejä muualta, esim tavaraa sopivaan hintaan tai jotain muuta kivaa....
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3083
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja neppi »

http://www.nettikone.com/mercedes-benz/vario/1061027

Ainaki penkinpäälliset on päheet!

N
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Apparin etukolmio huurussa, ei mee kilveltä läpi, voi olla kiven alla tuo lasi, kuten tuulilasikin. Älä tuota akvaarioo haaveile, käy potkii Betukan renkaita tien varressa ja osta pois, viijesosahinnalla! Ja suoraan ajosta (ajon jälkeen), suoraan tieltä!
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3083
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja neppi »

Juu en haaveile en! On pikkusen liian väärä vehe mulle. Siitä sais kyllä komian kanalan!

N
Jan-Erik
Rattimajuri
Viestit: 231
Liittynyt: 02 Loka 2009 15:44
Truck: Star M1 matkailuauto
Location: Tammisaari

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Jan-Erik »

Tuon ikkunan saa teetettyä Jaakko-Tuotteella ja hintaa ei varmaa tuu yli 150€
Kori: Erikoiskori Star 11, Iisalmi
Runko: MB O 814DA
Moottori: MB 364 LA 4000cm3
M1 Matkailuauto
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Jan-Erik kirjoitti:Tuon ikkunan saa teetettyä Jaakko-Tuotteella ja hintaa ei varmaa tuu yli 150€
Tuo on totta. Tänään tässä miettiessäni tuli taas markat mieleen ku puolituhatta kilometriä oon ollu hakemassa tuota Betua, oisko se Bettiina =)
Että tuo hikinen 150e tarkottaa normi duunarille puolentoista päivän palkkaa, 1000 mummua. Iso raha ku silleen ajattelee, saa 100l löpöö jolla ajaa jo liki 400km Pötkölläkin. Yks pikku ruutu... Ehkä ei pijä ajatella. :shock:
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Komissarov
Rattimajuri
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Elo 2011 08:23
Location: Janakkala

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Komissarov »

Leimattu viimeksi 2.7.2009. Joko ei vaan ole ollut käyttöä, tai sitten tosiaan "vaatii hiukan laittoa"... Sillä minä vaan, että mikähän vaikeus se on noihin ilmoituksiin laittaa tarkemmin siitä "laitosta", edes isoimmista/kalliimmista kohdista. Saisi jo soittelematta edes jonkinmoisen mielikuvan projektin laajuudesta (ainahan ne laajenevat suunnitellusta) ja siitä, onko hinta likimainkaan kohdallaan. Jos sitten yhä kiinnostaa, niin puhelimella tai maililla lisää.

Pisti silmään tuo varusteissa ilmoitettu ajonvakautusjärjestelmä ja mietin, jotta noinkohan tuon ikäisessä Variossa sentään on. Mutta sitten hoksasin että hitto, siitähän alkaa jo olemaan liki parikymmentä vuotta, kun Mersu sen esitteli. :shock: Niin se aika kulkee...
motoku
Ajoneuvos
Viestit: 623
Liittynyt: 25 Joulu 2006 22:33
Truck: scania k114 carrus
Location: uusimaa

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja motoku »

millähän kiukaalla mahtaa tuollainen olla? mersullahan on ollut liikkuvan massan hitauteen perustuva ajonvakavuusjärjestelmä jo ammottavista ajoista lähtien :lol: :lol: ei ole niskatukia tarvittu edes täyskiihdytyksessä. ainut kiihtyjä kun on kuski..

muuten koppa olis tosi sopiva esim pariskunnalle joka liikkuu pääosin kahdestaan.
Komissarov
Rattimajuri
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Elo 2011 08:23
Location: Janakkala

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Komissarov »

motoku kirjoitti:millähän kiukaalla mahtaa tuollainen olla?
Alusta on Varion linja-autoversio, eli O815D. Moottori on OM904, eli 4,2 -litrainen 152-heppanen nelonen.
motoku kirjoitti:muuten koppa olis tosi sopiva esim pariskunnalle joka liikkuu pääosin kahdestaan.
Kyllä minäkin tuolle helposti käyttöä keksisin, vaikka liikunkin vaimon, kahden pojan ja viiden koiran kanssa... :wink:
Jan-Erik
Rattimajuri
Viestit: 231
Liittynyt: 02 Loka 2009 15:44
Truck: Star M1 matkailuauto
Location: Tammisaari

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Jan-Erik »

Reddewil kirjoitti:
Jan-Erik kirjoitti:Tuon ikkunan saa teetettyä Jaakko-Tuotteella ja hintaa ei varmaa tuu yli 150€
Tuo on totta. Tänään tässä miettiessäni tuli taas markat mieleen ku puolituhatta kilometriä oon ollu hakemassa tuota Betua, oisko se Bettiina =)
Että tuo hikinen 150e tarkottaa normi duunarille puolentoista päivän palkkaa, 1000 mummua. Iso raha ku silleen ajattelee, saa 100l löpöö jolla ajaa jo liki 400km Pötkölläkin. Yks pikku ruutu... Ehkä ei pijä ajatella. :shock:

Jep jep, tän päivän lennot oli hiukan yli 200, siihen parkkimaksut päälle, kaikkihan on kallista jos niin vaan haluaa. mut mikä täs elämäs on ilmasta, ei edes soffal makaaminen
Kori: Erikoiskori Star 11, Iisalmi
Runko: MB O 814DA
Moottori: MB 364 LA 4000cm3
M1 Matkailuauto
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4432
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Kakkoskulkuriksi?

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Jan-Erik kirjoitti:
Reddewil kirjoitti:
Jan-Erik kirjoitti:Tuon ikkunan saa teetettyä Jaakko-Tuotteella ja hintaa ei varmaa tuu yli 150€
Tuo on totta. Tänään tässä miettiessäni tuli taas markat mieleen ku puolituhatta kilometriä oon ollu hakemassa tuota Betua, oisko se Bettiina =)
Että tuo hikinen 150e tarkottaa normi duunarille puolentoista päivän palkkaa, 1000 mummua. Iso raha ku silleen ajattelee, saa 100l löpöö jolla ajaa jo liki 400km Pötkölläkin. Yks pikku ruutu... Ehkä ei pijä ajatella. :shock:

Jep jep, tän päivän lennot oli hiukan yli 200, siihen parkkimaksut päälle, kaikkihan on kallista jos niin vaan haluaa. mut mikä täs elämäs on ilmasta, ei edes soffal makaaminen
Laita linkki, ku mun mielestä tuo punanen on parempi. Viimeks makso lento BKK 700e. Mut Vehnajauho ei ollu Lidlistä ku 1,99. Näillä mennään kun sinistä ei ole.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Vastaa Viestiin