Voi juku! Ja ihan turhaan oon miettinyt sähkönsaannin turvaamiseen aggrigaattia. Taidan heti tilata satkulla ohjeet ja rakennan ikiliikkujan niin on energiaongelma kertalaakista ratkaistu! http://www.nettikone.com/omavalmiste/ik ... ja/1337316
Eipä sit enää tyhjene akut vaikka jääkaappi jauhaa autossa kesät talvet. Kaverilla on noin hyvä perustelutkin. Mikshän tätä ei oo ennen kukaan hokassut..
Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään..
- Scania K112 CLB 70 AA vm. -87 Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
Ei käytä mitään tunnettua energialähdettä. Ensimmäinen bull shittillä toimiva maamoottori - kaipaa hieman markkinointiosaston straregiapalavereita ennen kuin alkaa tuottamaan sijoittajilleen...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Pystyisipä ihminen sekoamaan juuri sopivalla tavalla. Siis että olisi mahdollista määritellä ennalta kuinka lievästi sekoaa. Olisi mahtavaa jos voisin itse ryhtyä hulluksi keksijäksi juuri noin, enkä esimerkiksi siten että alkaisin suunnittelemaan joukkotuhoaseita tai saksikäsi-Eetvartteja. Siten että lakkaisin kunnioittamasta ainoastaan fysiikan lakeja, mutta ymmärtäisin edelleen ihmisen lakien tarpeellisuuden.
Ikiliikkuja - tuo kiehtova päämäärä.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.