lisätää yx: https://www.youtube.com/watch?v=Bl6c9q2u5FI
Kiltti herra isoherra moderaattoriPukaatti kirjoitti:viittiiks joku siirtää?
Nää tais olla jotain arabeja. Muistan katsoneeni tän samalla ku semmosen missä ne "surffaa" autosta kiinni pitäen niillä semmosilla puusandaaleilla. Siel kun tota öljyä on piisamiin, ni sotkevat sitä myös asfalttiin ja seurauksena on vähä liukasta.Rantarosvo kirjoitti:Ehkä ois kuulunu tonne muualta bongattuihin, mut mie oon nähny videon jossa henkilöauto ajaa kahella pyörällä ja sen sisältä tulee useampi ihminen ja vaihtaa etu ja takarenkaat. Muistaaksein ristiin. Hitto ko en muista sen videon nimeä enkä kuvauspaikkaa. Tais olla vielä yleisellä tiellä kuvattu. Mietin sillon et miten hitossa ne saa pultit auki, ko pyörät pyörii vapaana ja jarrua ei voi painaa.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
mikko kirjoitti:Siel kun tota öljyä on piisamiin
Yhel Kotkalaisel opiskelukaverilla oli aina käet taskussa. Lintuihmiset ei kai tykkäis. Siinä renkaanvaihtovideossa mä ihmettelin millainen jarrusysteemi autossa on, kun kuskin puolen fillarit saadaan seis.Rantarosvo kirjoitti:mikko kirjoitti:Siel kun tota öljyä on piisamiinKukkahattutädit sanos eläinrääkkäykseks
.
Ei meillä mu, eiku punanimisillä oo valtuuksia yhtään sen enempää. Jos ois, niin olis moderaattori/normikäyttäjä suhde aika kohillaanPukaatti kirjoitti:miula näkkyy viteo. Eiks punasella nimellä vois siirtää tän topiikin? Häirihtöö nyt minnuu ku munasin... pistäkee lissee miule valtuuksia ni rupeen ban.... eiku siirtää
Hyvä systeemi niinkauan ko toimii. Toi ko tilttaa puoleen väliin, niin hetki saattaa vierähtääPukaatti kirjoitti:https://www.youtube.com/watch?v=0Ko7M9O-qbk
Kirjoittelen eräälle toiselle foorumille toisinaan, siellä saa rahalla valita itse värinsä. Niinku minkä vaan mikä tän viestinkirjoitussarakkeen oikealla puolella olevassa paletissa näkee, tai jos ymmärtää phpbb -koodia, ni minkä tahansa muunkin.Rantarosvo kirjoitti:Ei meillä mu, eiku punanimisillä oo valtuuksia yhtään sen enempää. Jos ois, niin olis moderaattori/normikäyttäjä suhde aika kohillaanPukaatti kirjoitti:miula näkkyy viteo. Eiks punasella nimellä vois siirtää tän topiikin? Häirihtöö nyt minnuu ku munasin... pistäkee lissee miule valtuuksia ni rupeen ban.... eiku siirtää![]()
Rahalla saa nimensä punaseks, eikä se summa iso tarvii olla, ko miunkin nimi on munanen. oholispahti
Arvaapa välitänkö! Olen itse keksinyt tuon sanan, tai siis keksinyt käyttää sitä noin, ja käytän sitä vastakin huolehtimatta minkään tätien mielipiteistä.Rantarosvo kirjoitti:mikko kirjoitti:Siel kun tota öljyä on piisamiinKukkahattutädit sanos eläinrääkkäykseks
![]()
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
Arvaa kestääkö miun touhut päivänvaloa kukkahattutätien mielestämikko kirjoitti:Arvaapa välitänkö! Olen itse keksinyt tuon sanan, tai siis keksinyt käyttää sitä noin, ja käytän sitä vastakin huolehtimatta minkään tätien mielipiteistä.Kukkahattutädit sanos eläinrääkkäykseks
![]()
No voi toki olla että joku muukin on tota noin käyttänyt, mutta en välitä siitäkään. Hieno homma vaan jos on.
Mää katoin eka et neppihä se tuli hakee penkkejä... Mut toi oliki asfaltti piha.