Kyllä on taas vaikeaa

Tämä alue on tarkoitettu ainoastaan nykyisille käyttäjille jolla on ongelma kirjautua siirron jälkeen, eli ei muita viestejä tänne, ne kylmästi poistetaan. Tänne kirjoittamiseen tunnus ei tarvitse toimia, tänne voi ns. vierastunnus kirjoittaa
Vastaa Viestiin
Vieras

Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Busabussi tässä terve! Ei pääse ei. Oma kone hajos, ja yritän varakoneella päästä kirjautumaan. Ei. Ihan niinku valtiosalaisuuksia käsiteltäis kun ei pääse edes itkemällä kirjautumaan. "olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa, kirjoita varmistuskoodi" Alhaalla on teksti joka käskee kirjoittaa sanan 3 keskimmäistä kirjainta isolla, sana on suomi: ja kun mun mielestä tuon sanan 3 keskimmäistä on UOM, mutta ei. En pääse kirjautumaan. Salasana on se minkä olen spostiin saanut ja kaiken pitäis olla niinku kuuluu. Perkele.
Avatar
wiima63
Kansleri
Viestit: 1167
Liittynyt: 21 Elo 2011 22:56
Truck: wiima ja Van Hool
Location: Somero & Karkkila
Member id: 155

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja wiima63 »

Vieras kirjoitti:Busabussi tässä terve! Ei pääse ei. Oma kone hajos, ja yritän varakoneella päästä kirjautumaan. Ei. Ihan niinku valtiosalaisuuksia käsiteltäis kun ei pääse edes itkemällä kirjautumaan. "olet yrittänyt kirjautua liian monta kertaa, kirjoita varmistuskoodi" Alhaalla on teksti joka käskee kirjoittaa sanan 3 keskimmäistä kirjainta isolla, sana on suomi: ja kun mun mielestä tuon sanan 3 keskimmäistä on UOM, mutta ei. En pääse kirjautumaan. Salasana on se minkä olen spostiin saanut ja kaiken pitäis olla niinku kuuluu. Perkele.
Saattasko se tarkottaa sUOMi
Avatar
Sisu
Rattiamiraali
Viestit: 269
Liittynyt: 04 Touko 2005 20:28
Truck: Scania K92 Vähämaa
Location: Haukipudas
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Sisu »

No mulla kävi suunnilleen samalla lailla ja voin sanoa että kirosin enemmän kuin winnebago man juutubissa. Hermot meni ja oli pitkä aika etten edes yrittäny logata sisälle ja sitten se yhtäkkiä hyväksykin minut. Eipä tullu mieleenkään kirjoitta noita kaikkia kirjaimia. Eihän se pyytäny kuin keskimmäisiä. Ei siinä sanota että kokosana joista keskimmäiset isolla. Siinä sanotaan että kirjoita sanasta suomi kolme keskimmäistä isolla UOM
Vieras

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ei onnistu UOM eikä sUOMi. Kokeilin myös uzBEKIStan mutta ei auttanut. Tyhmän konekuskin ei kai sitten ole tarkoitus olla kylähullu, vain hullu. Tämä hullu kyllästyi nyt, antaa perkele olla.
Vieras

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ai niin, tähänkin piti laittaa se saatanan tunnussanavaimikäsenyoli. UOM onnistui, sUOMi ei. Terveisiä perseestä.
Avatar
Lahti32
Vapaaherra
Viestit: 4271
Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
Truck: Jäämeri Express
Location: Lumijoki

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Lahti32 »

Kokeilepa vielä jollain toisella koneella jossa on erilainen nettiyhteys tai eri selain. Mulla temppuili kerran kännykkä, jos ei ollut wlan-verkossa kiinni jaa pelkällä 3G soneralla yritti niin ei, kirjautui ja sitten kun palasi foorumiin, oli pullahtanut ulos. Se ratkesi muistaakseni jaa-a, oliko evästeet pois käytöstä vai sivun uudelleenohjaus pois vai mikäköhän siinä oli mutta omasta koneesta johtui.
Tulevaisuus on sähköinen
Avatar
Busabussi
Kokenut kuljettaja
Viestit: 148
Liittynyt: 23 Joulu 2011 19:01
Truck: Volvo B58 Lahti32
Location: Tammela
Paikkakunta: Tammela
Viesti:

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Busabussi »

RISTUS, klikkasin unohdin salasanani ja HOBLAA!!! Vahvistettuani uuden salasanan ja kirjauduin uudella salasanalla sisään onnistui. Huhhuh hiki tuli... Nyt pelaa
Vieras

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kajnyy1 kokoelee kirjautumista ilman tunnusta. Silloin kun en ole päässyt omilla tunnuksilla sisään en ole päässyt millän tämänkään kautta.
Avatar
Busabussi
Kokenut kuljettaja
Viestit: 148
Liittynyt: 23 Joulu 2011 19:01
Truck: Volvo B58 Lahti32
Location: Tammela
Paikkakunta: Tammela
Viesti:

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Busabussi »

No en kyllä kirjautunut vieraana sisään haukkuakseni. Vieraana pääsin vain tähän kirjoittamaan, ja silloinkin piti tuo turvasana UOM kirjoittaa että systeemi tietää kirjoittajan olevan ihminen eikä botti.
Avatar
Sisu
Rattiamiraali
Viestit: 269
Liittynyt: 04 Touko 2005 20:28
Truck: Scania K92 Vähämaa
Location: Haukipudas
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Sisu »

Empä taas päässy pommillakaan sisälle. Kaikki mun yritykset oli epäkelpoja. Sisu on epäkelpo sUOMi on epäkelpo ja UOM on epäkelpo. Jännä että tämä on ainoa palsta jossa kaikki minun teot on epäkelpoja.
Vieras

Re: Kyllä on taas vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sama ongelma. Ei kelpaa sUOMi, eikä UOM eikä muutkaan kokeillut kun yrittää rekisteröityä. "Olet antanut epäkelvon vastauksen kysymykseen" ja "olet yrittänyt rekisteröityä liian monta kertaa"....
Vastaa Viestiin