Wiima -85
Wiima -85
Vaimo sai kevättalvella ajatuksen: voitasko meille ostaa linjabiili kesäksi ja kenties kauemmaksiki aikaa. Tuttavaliikennöitsijän vara-auto tuli sitten ostettua viimme viikolla. Scania 112 perätuuppari, Wiima, vm. 1985. Sisältä tosi siisti, teknisestikin mielestäni hyvä, kyljet pitää aukaista lähivuosina ja tavaratila laittaa ja suihkasta uutta färiä. No tämän kesän ainaski ajelemma kevyellä retkivarustuksella. Häätyy ensin leimata. Jo vain...
- Carman
- Rattiamiraali
- Truck: Scania Ajokki Royal
- Member id: 134
Re: Wiima -85
Mukavaa kun tuntuu tämänsorttinen hulluus olevan tarttuvaa laatua
Laitahan kuvia autostasi.
Itsekin olen sen havainnut (kantapään kautta
) että tekee ensin vain vähän jolloin pääse myös ajelemaankin...ei kannata heti repiä kaikkia auki, loppuu innostus äkkiä.

Laitahan kuvia autostasi.
Itsekin olen sen havainnut (kantapään kautta

Scania K112 -88
Ajokki Royal
Ajokki Royal
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Onnea vaan harrastuskohteesta
Nyt ei ole sit tekemisen puutetta hetkeen 

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- B9M
- Kansleri
- Truck: Volvo FH12 380 XL
- Member id: 048
Tuo on aika perustavaa laatua oleva ajatustelipyörä kirjoitti:Vaimo sai kevättalvella ajatuksen: voitasko meille ostaa linjabiili kesäksi ja kenties kauemmaksiki aikaa

Tervetuloa joukkoon hulluun.Se että tämä kylähulluus on vieläpä tarttuvaa,on pelkästään hyvä asia.
Eipähän tarvitse tuntea olevansa yksin.

Eipähän tarvitse tuntea olevansa yksin.

Falcon
Kiitoksia vaan!
Uusi tilanne kun muutkin perheenjäsenet innostuu jostain, mistä aikaisemmin vain minä.
Olisko tämä heän salajuoni, että tehtäis jotakin yhdessä, joka kiinnostaa kaikkia
. On tullut vietettyä aikaa verstaalla joskus liikaakin, projektien kimpussa. Täytyy yrittää niitä kuvia laittaa.
Uusi tilanne kun muutkin perheenjäsenet innostuu jostain, mistä aikaisemmin vain minä.
Olisko tämä heän salajuoni, että tehtäis jotakin yhdessä, joka kiinnostaa kaikkia