Terve Ari

Ja Morjensta kaikille palstalaisille

. Ensimmäinen kerta kun on ollut aikaa avata tietokone postatakseen tänne tervehdykset,sen verran kova trafiikki on meidän pihassa käynyt. Naapurithan siinä heti perjantai iltana shokeerattiin peruuttamalla "pikkuauto" pihaan...onneksi ovat tottuneet että mitään aivan tavallista meidän päästä on turha odottaakkaan

. Yllätykseksi paljastui että 2 naapureista on nuoruudessaan omistanut ja reissannut kulkuriautolla joten ylisanoja kuunneltiin koko ilta

ite sai olla polleena

. Vuokrausehdotuksiakin tuli mutta ehän mä mun uutta kultaa kellekään anna

. Ex-liisarilla(uudella...ei tiedä vielä

) tosiaan iski eroahdistus jo Arin ja Liisan pihassa ,näytti mieltänsä vilkkujenkin suhteen mutta kyllä se sitten tunsi ja tajusi että hyviin käsiin pääsi. Kotimatkan se rullas pehmosesti auringonpaisteessa

. Mulla oli ranteet kipeänä jännittämisestä ja posket hymyilystä...todennäkösesti hymy jäi päälle yöksikin

Nyt pitää malttaa ettei ala kroplaamaan liikaa vaan että reissaa nyt ensi ja tunnustelee mitä omia ratkaisuja pitää tehdä. Jääkaapin siirsin omalle paikalleen ja portaisiin ostin turvakatkaisijan ettei kukaan mukuloista jää väliin

Tässä sitä nyt harjotellaan peruuttelua ja kyllähän se jo paremmin menee
Isoon-mieheen yritetään päästä että sais tavata lisää muitakin saman hulluuden omaavia immeisiä ja Aria ja Liisaa jos malttavat sinne jollakin tupperwarella tulla...anteeks

. Ainut probleema on että pitäis olla soittokeikalla 14.7 täällä vaasassa mutta kyllä jotain keksin.
Kiitoksia Ari sulle ja Liisalle sydämellisestä vastaanotosta ja opastuksesta. Tuntui siltä että sain ystäviä ennemmin kuin että tekisin kauppaa. Se on sitten mun vuoro seuraavaksi grillata

Teille kummallekin kovasti terkkuja koko perheeltä!!!
Kesäterveisiä kaikille ja oikeen hyvää jussia!!!
T. Mikki,Sanna,Eerika,Jenni,Samuli ja Niko