MB:n uusi elämä
-
- Ajoneuvos
- Truck: Scania K112Superstar
Re: MB:n uusi elämä
Et harkinnut tuota kuljettajan penkkiä vaihtaa. Tuo taitaa olla alkuperäinen, ei kovin kaksinen. Itsellä samanlainen uusilla pehmusteilla. Ei mahdu mulla ahtaan penkin taustan vuoksi nykyaikaista ilmajalkaa. Mulla on kyynärnojat ja varmaan tuossakin penkin rungossa on paikat valmiina selkänojassa. Tuon turvavyön soljen vaihdoin varren päässä olevaksi. Onnistuu yhdellä kädellä kiinnitys.
Tuanoinniin, heitän "hatusta" kommenttia...Matkamese kirjoitti:Mersualustaisia kun on ollut myynnissä, niin nämä O-sarjan alustat on ilmeisesti bussin alustoiksi tarkoitettuja, pelkät numerotunnukset esim. 1625 kuorma-autoalustoja? Vai olenko käsittänyt väärin?
Numeroalustoja kun näkee varsinkin myymäläautoina.
Jos Mersun "alustalle" tehty bussi on mallia O303, O404 tjsp, on kyseessä "komponenttialusta", joka vastaa teknisesti pitkälti Mersun yhtenäisrakenteisia (tähän maailman aikaan samalla mallinimellä O303 ja O404) turistiautoja. Vastaavasti on alustamalleja jos jonkinlaista: OH1625L, OH1834 jne. Ensin mainitut yleensä päätyivät luottoravintolan kautta hyvällä hinnalla...
Sohvat on ostettu ON24.fi:stä. Juu, mahtuvat. Avattuna 180 x 108cm, eli tulee yksi hyvin iso sänky.Lahti32 kirjoitti:Mistä nuo vuodesohvat ovat peräisin ja mahtuvatko levittää yhtäaikaa.
Tuo on alkuperäinen tietääkseni. Se kävi verhoilijalla muiden penkkien kera ja samalla hiukan tuettiin lisää. Voisihan siihen jonkun hienon kapteeninpenkin kehittää, mutta olen kyllä ihan tyytyväinen jo tuohonkin.Pilotti kirjoitti:Et harkinnut tuota kuljettajan penkkiä vaihtaa. Tuo taitaa olla alkuperäinen, ei kovin kaksinen. Itsellä samanlainen uusilla pehmusteilla. Ei mahdu mulla ahtaan penkin taustan vuoksi nykyaikaista ilmajalkaa. Mulla on kyynärnojat ja varmaan tuossakin penkin rungossa on paikat valmiina selkänojassa. Tuon turvavyön soljen vaihdoin varren päässä olevaksi. Onnistuu yhdellä kädellä kiinnitys.
Nyt kuva vielä ulkoa..
- Liitteet
-
- bussiulkoa-2.jpg (156.74 KiB) Katsottu 12162 kertaa
- Bussiton
- Vapaaherra
- Member id: 015
Hieno
Kyllä noi teippaukset tekee viimeisen silauksen
On se muuttunut edukseen.

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Reddewil
- Vapaaherra
- Truck: Tukato & FM
- Member id: 037
Kylläpäs tuli nätti marsu! Ainoo mikä tuli mieleen että miks kilpi on tuolla reunassa eikä keskellä ku paikkaki ois siinä?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Erittäin tyylikäs kokonaisuus.
- Matkamese
- Ajoneuvos
- Truck: Haaveissa taas
- Member id: 065
Vaikuttaako sitten värit vai mikä, mutta sisäkuvista ei uskoisi olevan kyseessä pätkäbussi. Yksi tyylikkäimmistä näkemistäni kokonaisuutena tämä Marsu 

Nippanappa niukinnaukin.....rima heiluu, muttei putoakaan.
- vatipää
- Tosi harrastaja
- Truck: Fiat Adria
Näyttää todella modernilta ja hyvältä
Jos jollakulla on kiinnostusta niin bussi etsii uutta kotia 

Auto on edelleen iskussa. Juuri katsastettu ja hyvin pelittää. Kiitos paljon tekijälle hyvin rakennetusta bussista.