elikkäs. nyt ois parina viikonloppuna tullu tuollasta kaljakopiks nimettyä mersua laiteltua festari ja mökkiranta nukkumis käyttöön. kaikille tuttu 5.7 vapari ja viis vaihetta eteen ja yks taakse päin.
Kaikki alko viime keväänä kun tuo näki päivänvalon ekan kerran 20vuoteen tallista. toki aina käytelty muutaman vuoden välein. reilu 190tkm ajettu eli aika hyvässä kunnossa ikäsekseen. sisätiloihin on väliseinää pöytää ja muuta tullu laiteltuu ja katon loisteputket kuntoon.
startti akkujen paikan vaihdoin kuskinpuolen alakaappiin ja hupi akut tulee taka osan kaappiin ja sinne myös löytää paikkansa verkkolaturi ja invertteri ja sähköpää keskus.
kuvia aikaan saannoksista tulee kunhan kuvien lataus onnistuu taas tänne.
valot ja vilkut toimii joka suuntaan,mutta on niihinkin pieniä päivityksiä tullut toki. takakopin (P*no kopin) valaistuksesta tulee huolehtimaan ledinauhat 2kpl katossa ja niille muuntajalla sähköt 12 volttiin. aika paljon hyödynnetty saatua ja jo itseltä löytyvää tavaraa.
En vaan oo oikein päässy jyvälle mikskä mun kannattas toi tulevaisuudessa yrittää katsastaa ja mitä jos haluan siirtokilvillä ajaa. kamalan hankalaa ymmärrettävää ollu noi trafinki tekstit.

millähä ton eeperin sais toimimaa. pyörii kyllä puhaltimet mutta ei sitten sytytä
nyt muutama viikonloppu on mennyt etujarrujen kanssa touhutessa kun molemmat puolet purkanu ja työsylinterien pinnat hiomapaperilla kiillotellu ja saanut männät liikkumaan ihan näppi voimilla. oli aika helppo homma,ei ollut pahasti ottanu ruostetta onneks. kaikki tapit tuli hiottua ja rasvan kanssa kasaan.

kengät on uudenverosessa kunnossa kulutuspinnoilta. paikkojahan on yks plus kaks mutta tekis mieli saada se neljä lisää vähintään. varusteiksi tottakai jääkaappi ainakin. väliseinä ja takakoppi ois muuten ok mutta listat,sänky ja ne ledinauhat puuttuu. oleskelu puolelle on paneelia tullut seinään laitettua aika paljon. apukuskin puolen seinä kaipais vielä jotain. lattia päällystettu oleskelu puolelta messumatolla ja takakoppi saikin sitten parketin. seinissä käytetty laminaattia eri versioina ja paneelia. ens viikonloppuna lähtee peräpää käsittelyyn ja katotaan jarrut kuntoon. ilmaus ruuvvit tuli hommattua uudet kokonaan. jarruputket ja letkut näyttäs päällisin puolin olevan ok. kaikki vanha jarruneste vaihdetaan ja nestettä tarkotus pumpata putkista läpi reilusti että varmasti kaikki ylimääränen tulee pois. oiskohan peräöljyjen vaihto kannattavaa myös?

paineilmalla toimivissa portaissa muuten kaikki ok mutta joku punosletkuista vuotaa. lisälaitteiden paineilma säiliön venttiili laitettu aikanaan kiinni sen takia ilmeisesti

tarkotus laittaa nekin uusilla letkuilla toimimaan. aikoinaan enne seisontaa isä vaihtanut paineilma säiliöistä ainakin toisen niin ne on ok. lisälaite säiliön kanssa täytyy miettiä mitä tehdään kun se on aika huonossa kunnossa jo,että vaihtoon varmaan menee
http://aijaa.com/eIspnK