Terapia tölli

Kerro omasta projektistasi
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Tötterö pajan "tisainia"...
aihioita...a'la "piippumankeli"
aihioita...a'la "piippumankeli"
WP_20140823_005.jpg (228.59 KiB) Katsottu 18315 kertaa
Tuon muotonen pala oli piilossa... :D
ensmäene yläkulmapala asennus valmis...
ensmäene yläkulmapala asennus valmis...
WP_20140824_001.jpg (203.43 KiB) Katsottu 18315 kertaa
Ja toinennii
ja alapalalalala...
ja alapalalalala...
WP_20140824_003.jpg (186.8 KiB) Katsottu 18315 kertaa
Niimpä se tilkkutäkki pikkuhiljaa "valmistuu"... :D
tuon näköstä noista tulee
tuon näköstä noista tulee
WP_20140824_007.jpg (187.66 KiB) Katsottu 18315 kertaa
ja vielä yks...
vähän "pyöreyttä"
vähän "pyöreyttä"
WP_20140824_008.jpg (135.71 KiB) Katsottu 18315 kertaa
Taasen tekis mieli marmattaa työn jäljestä...mutta... Oonpa ny hiljaa... :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Ai että on nättiä muotoilua! Saitkos niistä rangeista tietoa?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

"Pehmeitä muotoja"...niinko pamelassa konsanaan Tuskinpa niitä muotoja on rälläkällä tehty... no enpä mää mikään plastiikka kirurgi ookkaan... :lol:
Juu ja "Reddevil" ei oo kuulunu mittään...ja tänään unohdin soittaa... :? ("sama pää...kesät talvet"...)
Pistetään vielä teidän kiusaks muutama kuvatus noiden takakulmien "synnytys tuskasta"... :D
"taiteilijasielu"...tai sitte huijari....
"taiteilijasielu"...tai sitte huijari....
WP_20140825_001.jpg (141.93 KiB) Katsottu 18137 kertaa
Kaikessa "yksinkertaisuudessaan" toihan tapahtui näin...
Kun mää sain siitä mun hienosta "piippumankelista" ylisuuret kappaleet "ulos"... mää... piätin,porasin,punnersin,pähkäsin,piirtelin...(loppu peellä alkavat tekosanat kesken) mittasin,merkkasin... no jokatapauksessa oli suhteellisen pirullinen homma saada noi omin nokkineen istumaan milläänlailla paikallaan että voisin piirtää noi "lopulliset muodot" :D Sinänsähän tossa ei mitään ihmemuotoja oo mut pikkurälläkkä ei ole näppärin väline tuollaisen tekemiseen...(ja muita välineitä ei oo...paitsi peltisakset ja plasma... :D ei hyviä )
sitte ku ne oli leikattu ni virsikirjalaikkalla "vaan" siistin ton leikkuujäljen edes jonkin näköiseksi... :)
Tein samalla vähän "ikkunalistaa"
ylimääräisiä ulokkeita...
ylimääräisiä ulokkeita...
WP_20140825_004.jpg (179.15 KiB) Katsottu 18137 kertaa
Ja ulokkeelle muotoo...(kuvassa vielä keskeneräinen)
Ja ulokkeelle muotoo...(kuvassa vielä keskeneräinen)
WP_20140825_009.jpg (196.86 KiB) Katsottu 18137 kertaa
Ja kuvatus mitenkä se "istuu"
"saa luvan kelvata"
"saa luvan kelvata"
WP_20140825_017.jpg (153.49 KiB) Katsottu 18137 kertaa
Ja viimisenä "vaihekuva" perästä...
"Puhtaat valkeat...peräykset"
"Puhtaat valkeat...peräykset"
WP_20140825_010.jpg (181.49 KiB) Katsottu 18137 kertaa
Alkaa toi takapää "huutamaan" jotain jujua tonne... on liian kliini, tosi muuttuuhan se vielä ku saan takavalot yms. muut paikalleen... (ja on tässä jo yks "somiste" ajatuskin ilmassa... mutta siitä sitten enemmän kun sen aika on...
Muutapa mää en oo saanu tehtyä...no korjasin mää vuotavan/rikkinäisen kattoluukun... liimailin hurjanapoikana siihen vaan pleksin päälle... :D en keksiny tähän hätään muutakaan... :D
Jep mutta kahtellaan taas ku mään oon saanu seuraavan "aivo-myrskyn,-pierun" (pierumyrskyjä tulee ihan koko ajan... :D )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Wonderi
Ajoneuvos
Viestit: 921
Liittynyt: 28 Tammi 2009 00:05
Location: Nokia

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Wonderi »

Rosterinen takapuskuri?
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:lol: Saattaa tulla... :) riippuu vähän saanko materiaalia halvalla...
Ihan kaikkia mun "sairaan mielikuvituksen" tuotoksia en voi paljastaa ku en vielä tiiä mitä pystyn/osaan/on järkevä tehdä... varmaa on vaan se et siniseksi se ei jää... :lol: :lol: :lol:
Tähänkin taitaa päteä se vanha sananlasku "miten pidetään (kylä)hullua jännityksessä...oota mää esittelen teille kuvia myöhemmin..." :lol: :lol: :lol:
Nii joo... Tuli tuossa hetki sitten tieto töistä... "sain" yhen rakennus vapaapäivän lisää tälle "viikonlopulle"... eli siis tarvis huomiseksi keksiä mitä alottaa "nyhertämään"... (tekemistä on niin paljon ettei tiedä mistä jatkais...ny ku sain noi "pelko paikat" melkein valmiiksi...) mutta enköhän mää jotakii kekkase tossa "yön pimeinä tunteina"... :D
jatketaan...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Jassos... :) on sitä tänäänki "touhuttu"...
En vaan saa ny "päivän kuvasatoa" ulos tuolta OneDrive:n kautta... (liekkö mun "pilvenhattara" täynnä jo näitä mun "kuvaluomuksia"...) :) en tiiä mittään en näistä ymmärrä. On ollu vaan mun mieliks ja teidän harmiks "liian helppoo" tää kuvien lisääminen tänne... :lol: :lol: :lol:
No jospa se saa jotkut "käyttöehtonsa" päivitettyä...
Mutta siihen saakka "haluan jakaa tämänpäiväisen synnytystuskan teidän kanssa verbaalisesti"...huonella suomella kirjoitus virheiden saattelemana...("ope on nartu...ja minulla on lukihäirä"...se viiminen on ainaki totta...)sorry :D
Jep. mitään hirmu näkyvää en tänään saanu aikaiseksi. Kylkien pystylistoituksen aloitin... Tai no apparin puolen muutamat hassut listat odottaa uutta maalia ja uusia tiivisteitä... (lyhentelin alkuperäiset listat mittoihinsa) porailin reiät runkoon ja koemielessä nykäsin sinnekkin kierteet ja pulttasin paikoilleen..."yksinkertaista...?" (no menihän siihenkin leikkiin monta tuntia "hukkaan" mun elämästä... :D )
Sitte läräilin noita rst-pelti "hukka pätkiä" ja totesin et nehän saattaa riittää ikkunoiden listoiksi... Ja tässä kohtaa ku olin tehny ekan "harjoituspätkän" totesin et "ei sa...tana ei näin...näistä tulee niin kauheen näköset tolla "vasarakantilla" et määkään en oo niin "kova selittämään" ihmisille et miks ne on noin rumia... että oli pakko keksiä muuta... ja se muuta saattaa toteutua huomenna... :D (toivottavasti...)
Siinäpä tän päivän sato...lyhyesti kerrottuna "taas on yks päivä lähempänä eläkettä"... :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
huuru
Kuski
Viestit: 33
Liittynyt: 20 Elo 2014 18:12
Truck: Sisu BK84 BO
Location: Ylivieska

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja huuru »

Kuvia on ollut ilo seurata ja taidat sairastaa samaa tautia kuin minäkin, eli pakko tehdä tehdä tehdä jotain......

Iso peukku ja laita vaan kuvia niin muiden on helppo kadehtia ja kopioida :)
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Dodiih... :D Nyt niitä kuvia... :) (jos vaik jotaki sattus kiinnostaa... :lol: )
Eilistä ihmettelyä ja suunnittelua...
Tuolla tavalla ajattelin toteuttaa noi yläpäät...(huomatkaa "raputus" yläreunan rosteri listassa...en tiiä mitä siinnon tapahtunu... oon varmaan ollu kännissä, no ei sentään... virhe mikä virhe... :) )
ja lisää...
tavallista kylkeä
tavallista kylkeä
WP_20140826_004.jpg (150.67 KiB) Katsottu 17912 kertaa
Hö... ne meni "väärinpäin"... :)
No enikeis... seuraavksihan noi pitäis vissii maalata...(en oo varma kannattaako... :D ) sitte noiden listojen alle tulee jotkut kumit,solukumit,solumuovit... tai jotain mikä vähentää ton listan hankausta tohon muoviin ja pitää noiden muovien päät "hellässä" puristuksessa... :D
Se niistä ny toistaiseksi...(ellei jollain ole jotain kommenttia/neuvoa/ideaa noiden suhteen...? )
Ja sitte "tätä päivää"...
aihioita...
aihioita...
WP_20140827_001.jpg (213.08 KiB) Katsottu 17912 kertaa
Kävin naapurissa kylässä ja hän näppärästi tekasi mulle tommosia...(materiaali oli itellä...ns.hukkapaloja)Ja tommosta niistä rupee toivonmukaan syntymään... :D
eka "raami"
eka "raami"
WP_20140827_014.jpg (165.56 KiB) Katsottu 17912 kertaa
Ja "ryssän jiireillä" mennään...
toinen ylänurkka...
toinen ylänurkka...
WP_20140827_015.jpg (191.62 KiB) Katsottu 17912 kertaa
Liitteet
yläpää
yläpää
WP_20140826_001.jpg (140.89 KiB) Katsottu 17912 kertaa
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D "datarotta" säheltää... :D
lisää kuvia... :)
alanurkka
alanurkka
WP_20140827_021.jpg (143.74 KiB) Katsottu 17910 kertaa
ja sitte vielä noi takakulman liitos kohdat... :D
ylä
ylä
WP_20140827_022.jpg (168.97 KiB) Katsottu 17910 kertaa
ala
ala
WP_20140827_023.jpg (160.01 KiB) Katsottu 17910 kertaa
ja vielä yks "yleisnäkymä"
tuommonen
tuommonen
WP_20140827_024.jpg (162.93 KiB) Katsottu 17910 kertaa
Sitte syitä ja selityksiä miksi päädyin ns.ryssänjiiriin...
No kattokaasku... mää kuvittelin olevani pienen pieni vesipisara ja mietin mitä mää tekisin tuolla listan alla jos en pääsis pois...:D mää menisin talvella ainakin jäähän ja turpoisin siellä... ja kesä aikaan mulla saattais olla niin paljon kavereita et me etsittäis joku reitti seinän sisään "lämmittelemään ja sateensuojaan" (ai nii määhä olin se pisara...) :lol: no jokatapauksessa tuosta puuttuu nämä samaiset tiivisteet ja pehmikkeet vielä joten se ei sinänsä ole vielä "esittelykelpoinen"... :) mutta kyylllmäää teille jossaki kohtaa esittelen "valmiin lopputuotteen" :D(saas nähä mitä mää vielä keksin... :lol: :lol: :lol: )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Nii ja "Huuru"...
"Vianhan ei tarvitse olla kovin suuri ku se sijoittuu oikeaan paikkaan..." :D
ei vaines... tiedän ja tunnen itseni että ei voi "antaa armoo" yhtään... venyy entisestään tää... ja mitä tulee "kateuteen" toivottavasti kukaan ei kadehdi...ei tarvi ei oo sen arvonen... (ja paljosta oon "joutunu luopumaan" tän takia...eli senkään puolesta ei tarvi/kannata kadehtia...)
Ja "kopioimiseen"... Jos mulla on ollu joku kopioimisen arvoinen "ajatus" ni siitä vaan...sitä vartenhan tää rojektipalsta osaltaan on...tää ei oo mitään "topsiikret rakettitiedettä" (siihen en pysty...oon ihan liian tyhmä :D ) Ja mua ei yhtään haittaa jos joku kyseenalaistaa /arvostelee mun tekemisiä, meikäläisen oma "kovalevy" on ollu välillä aikasta kovilla ku oon jonkun "ajatuksen" jälkeen alkanu miettiä "mitä minä en nyt huomaa/tajua ei tää voi mennä näin..." Koetappa siinä sitte harrastaa... :lol:
Mutta välikiitosta taas kaikille seuranneille ja kommenteille... tää jatkuu vielä... (halusitte tai ette... :lol: :lol: :lol: )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Se on taas Moro... :)
"voihan videoraati ku ei taasen saa mittään aikaseksi...
Ton tulevan "olohuoneen" ikkunaan väsäilin listat ulkopuolelle... :)
semmonen siitä ny tuli
semmonen siitä ny tuli
WP_20140830_004.jpg (151.34 KiB) Katsottu 17778 kertaa
Sitte oon nysvänny ton oven kanssa...ei meinannu millään tulla "kunigasajatusta" millä siitä sais siistin... mutta tommonen siitä ny lähtee muotoutumaan...
sivulta katsottuna... (läheltä)
sivulta katsottuna... (läheltä)
WP_20140830_006.jpg (146.63 KiB) Katsottu 17778 kertaa
Ja kötöstys ylhäältä päin...
tärähtäneitä kuvia...tärähtäneeltä ottajalta
tärähtäneitä kuvia...tärähtäneeltä ottajalta
WP_20140830_009.jpg (161.73 KiB) Katsottu 17778 kertaa
En vielä saa teille otettua kunnon "kokonaiskuvaa" ku on pari listaa puristuksessa liimojen kuivumisen ajan... :D
Mutta kuten huomasitte. Toi nurkkalista on ihan tavallista "laatta kulmalistaa" Se on jo valmiiks siistiä ja taipuu ton oven kaarevuuden mukaan hienosti..
Vedin noi listat eka poppareilla ja liimalla kiinni muovisoiro liiman kaa paikoilleen ja varovasti muovivasaralla naputellen "sijasin" koko keksinnön tiukkaan nippuun... (sillätavalla sain tuosta muovin ja listan saumasta "ihan ok" näkösen...)
En tiä mitä mulle käy ku mää sisähommat alotan... nyt jo menee aikaa tämmöseen "joutavaan" ei sillä etteikö noiki ny vaikuta ulkonäköön mut saan vaan tuhrattua aikaa ihan älyttömästi tommosiin pikkuasioihin... :D
No... jospa sitä vielä jaksais/viittis jotain nysvätä...
Jep... tämmöstä taas tällä kertaa...ens kerralla esittelen sitte...jotakin... (ja marmatan... :lol: :lol: :lol: )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Törtsi... :)
Jaahas... pistänpä muutaman kuvatuksen ilman suurempia "marmatuksia" ja "pascaalin" lätinää... :D
Ekana takaseinää...
kaarevia muotoja ikkunan "ylälistassa"
kaarevia muotoja ikkunan "ylälistassa"
WP_20140901_001.jpg (144.79 KiB) Katsottu 17655 kertaa
Sitte pari yleiskuvatusta tosta ovireiästä...(en saanunna sitäkään valmiiksi...)
kauempaa
kauempaa
WP_20140901_002.jpg (176.04 KiB) Katsottu 17655 kertaa
Kauempaa kuvattuna näyttää ihan hyvältä...(mun mielestä...)Ja ei toi ihan kamala oo lähempääkään katsottuna... (kai...) :D
ja "likempää"
ja "likempää"
Tarvis ehkä keksiä jotain kantikkuutta pehmentäviä muotoja tohon... tai sitte annan olla noin... (niitä kerkiää nysvätä sitte "ajankanssa" ku perusjutut on kunnossa...nii varmaan... :lol: :lol: :lol: )
Toi sarana puolen "peitelevy ei ole se mikä tuohon jää... mallasin vaan tommosesta hukkapätkästä minkänäkönen siitä vois tulla... :) (iha on tekijäsä näkönen...ruma... :) )
Sitte vielä lähempää tutkiskelua noista laattalistoista... :)
tuommonen...
tuommonen...
Ja vielä yks...
tärisee tärisee...
tärisee tärisee...
Tärähtäneestä kuvasta huolimatta tosta ovien listoituksesta tuli mun mielestä ihan jees...
jotenki "häivyttää" vähäsen tota erimuotoisuutta...(ikkuna suora...ovi väärä...)
Seuraavaks tarttis kekata mimmosen mää tosta oven "yläpokasta" teen... tekis mieli semmosta "minilippaa" siihen, et sateella ohjais valuvan veden pikkusen pois tosta oven yläreunasta...saatikka sitte syksyllä... ku eka tulee vettä ja sitte pakkasta ni toi ovihan jäätyy umpeen ja mies ei pääse "kotiinsa" ennen ku kevät koittaa... :D
nooh... tarttee miettiä mitä sen kaa tekee... (paitsi jos jollain sattuu olemaan maaliman paras ehotus ni saa kertoo...mun ei tarttis sitte vaivata päätäni sillä asialla... mää kyllä yritän toteuttaa sen "hyvien suunnitelmien ja ohjeiden mukaan" ) :)
Että "tämmöstä täällä...mites teillä siellä...onko ilimoja pielly"... :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Taitat vaan senttiselle "J":lle rosterin ja sikaukolla oven päälle kiinni, pikkusen takaviistoon, niin kaikki vesi menee ovesta ohi. Ei bussissa oo kummempaa ja hyvin toimii. Samoin esim uudemman ducaton takaovien päällä on sellanen ja ohjaa vejet sivuille ku vanhemmassa vesi tulee sisään ja jäätää tiivisteet kii ;)
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
neppi
Vapaaherra
Viestit: 3082
Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
Truck: Hino Blue Ribbon -91
Location: Tauranga, NZ

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja neppi »

Ohassulla sitä räystäskourua siellä just ton oven mittanen pätkä. Paa se.

Kyllä tuolla ihan isojen ja hienojenki firmojen autoissa näkyy karmeita kötöstyksiä just jossain oven päällä tai jälkiasennetun takaoviulkovalon suojana. Tolla sun työnjäljellä ja pieteetillä ollaan jo lähtökohtasesti ihan eri viivoilla.

N
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D heh... Samoja ajatuksia pyörittelin päässäni... testasin sitä kattokouruhärdelliä... en vaan saanu siitä het mieleistä ni jätin toistaiseksi "hautumaan"
ja toi "J"lista on suht ärsyttävä tehä... :D ja aloin "leikkimään" ajatuksella et jos siihen tekis semmosen pienen lipan ni sinnehän sais piiloon "pihavalon" led-nauhan muodossa... saattasi olla ihan makee jos valo tulis sillee "ovee myöten"... tosin eipä mulla mitää ledinaruja vielä oo ni en voi testata... :D
Pittää jatkaa tällee "etätekona" tuota autoo ja surffailla netissä josko sieltä löytys "jotaki kivaa"... :D (ellei sitte jollain oo heittää linkkiä mistä vois löytää sitä "kaikkee kivaa" sisälle ja ulos... :lol: )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
ae70
Rattiamiraali
Viestit: 276
Liittynyt: 15 Heinä 2012 23:26
Truck: Scania Bf 80
Location: Mikkelin kupeessa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja ae70 »

http://www.dx.com/ tuolta saa kaikkee kivaa valaistus juttua ja muuta ja suht edullisesti :wink:
Scania Bf80 "vajokki" 5000.

Siinä Volvo veti missä Kaania vapis.
Avatar
Reddewil
Vapaaherra
Viestit: 4431
Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
Truck: Tukato & FM
Location: Pori
Member id: 037

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

ae70 kirjoitti:http://www.dx.com/ tuolta saa kaikkee kivaa valaistus juttua ja muuta ja suht edullisesti :wink:
Dealista tonnilla tilanneena voin sanoa että alkaa riittää. Viimeksi tuli näyttö josta puuttu taustavalo, kehottivat viemään paikalliseen korjaamoon tai lähettämään takaisin omaan laskuun. Vit***aa suorastaan kun sitten on jotai 2USD hyvityksiä. En tilaa enää mitään kyseisestä putkasta, vaan eBaysta samat halvemmalla ja siellä tähdet painaa, eli jos uhkaa että antaa huonot tähdet niin yleensä alkaa tapahtua ja Paypallista saa hynkyt takas jos homma kusee.
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Mie kypsyin dx:än pitkiin toimitusaikoihin.

Miulla tossa työkalupakissa on sivu ja takaovilla yläpienassa ledinauhat. Valoa sopivasti kun pitää vaan kävästä jotain hakemassa/viemässä. Sisäpuolelle ei anna valoa yhtään. Nauha siis tiivisteen ulkopuolella oven ja pienan "välissä". Sateelta suurinpiirtein suojassa ja on vesitiivistä nauhaa. Toi vesitiiveys rupes epäilyttämään melko pian ko rupes ledejä sammumaan sieltä täältä. No näin vuoden käytön jälkeen sivuovella palaa 3-4 lediä 30 kymmenestä ja takaovella pimeenä varmaan puolet. Tavaratilassa sisällä samasta kelasta otettu nauha on täysin ehjä.
Rosmo
Speed
Kokenut kuljettaja
Viestit: 107
Liittynyt: 14 Marras 2011 17:43
Location: Raasepori

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Speed »

Kiinasta löytyy vaikka mitä. Ilmainen toimitus kestää 10 - 20 päivää. Pikana maksaa hiukan, mutta tulee myös nopeasti.
http://www.miniinthebox.com/fi/led-ja-v ... itle3-text
Avatar
Cyborgi
Rattiamiraali
Viestit: 256
Liittynyt: 14 Maalis 2014 11:42
Truck: Volvo b10m, Kutter 9
Location: Imatra
Member id: 235
Paikkakunta: Imatra

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Cyborgi »

Yritin tilata tietokoneen lisäosia dx:n stä. Tilatessa varastossa muka yli 1000kpl, tilauksen jälkeen tuli seuraavana päivänä ilmoitus tuotteen loppumisesta ja tarjosivat tilalle jotain muutaa. Peruin koko tilauksen ja lupasivat palauttaa rahat. Eipä rahoja koskaan tullut, onneksi luottokunta hoiti palautuksen.
Sisään vaan vaikkei seisokkaan, sanoi mummo kun liikkuvaan bussiin nousi.
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

No huh huh... iskee valinnan vaikeus... :D kaikkee kivaahan rupes löytymään...(jo mukamas entisten lisäks... :D )
No "onneks" tässä on aikaa ennen ku noita tarvii... :) Tarvii kutenki saaha ton "töllin" julkisivut kuntoon... :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Tättäräärää... :lol:
Pientä "päivittelyä"...
Oven "lipan" vaiheita...:)
"rohviili"
"rohviili"
WP_20140913_001.jpg (215.98 KiB) Katsottu 16921 kertaa
Seuraavaksi oli vaiheessa mittailua, miettimistä, leikkailua, kääntämistä (niistä ei oo kuvia... :D )
Sitten pääs "jo" ekaan sovitus vaiheeseen... :)
edestä..
edestä..
WP_20140913_002.jpg (171.47 KiB) Katsottu 16921 kertaa
"sopii ku otsatukka sialle"
"sivuvinokuva" =)
"sivuvinokuva" =)
WP_20140913_003.jpg (163.82 KiB) Katsottu 16921 kertaa
Tässä kohtaa aloin jo"elättelee" toiveita et toi saattas onnistua ns.ykkösellä...(tällä tarkoitan sitä että mun edelleenkin jakautunut multimielipersoona "me my self and i") olisi tyytyväinen ulkonäköön...(en heidän vaan tuon listan...:D )
No tommonen siitä ny tuli kokonaisuudessaan... on valolippaa ja vedenohjausta...ja mun silmään tosta tuli suht siisti...(käy ton oven "yleisilmeeseen"... :lol: hitto mää mistään ilmeistä mitään ymmärrä...kuhan horisen... :D )
"upeeta...mahtavaa...tosifantsua"
"upeeta...mahtavaa...tosifantsua"
WP_20140913_013.jpg (161.56 KiB) Katsottu 16921 kertaa
Ja samaa härdelliä sillä "sivuvinovalokuvakumauunnasta" (hyvä minä... osaan myös "puhua" :lol:
Kuvien "laadun" takaa edelleenkin lumia 630
Kuvien "laadun" takaa edelleenkin lumia 630
WP_20140913_014.jpg (157.46 KiB) Katsottu 16921 kertaa
Eipä tuokaan "reikä" vielä valmis oo...mutta onpahan taasen yks "vaikee" päätös ja veemäinen valmistaa hässäkkä lähempänä lopullista olotilaansa... Tällä tavalla se "eläke-ikä" lähenee täällä päin... :lol: :lol: :lol:
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Sehän on kun tehty siihen :shock: ai niinhän se tais ollakin :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

tättärää (taas :) )
Lisää "tehtyjä" osia...:D
Meni hermo ton saranan "peitelätkän" kaa...(tai molempien oven ja korin) ni sitte mää tökkäsin niihe tommoset...tehhään sitte siistimmin ja paremmin joskus...:D:D:D
(näkis vaan...lopullisen väliaikainen..vai oliko se väliaikaisen lopullinen... :P )
Mutta joo...pari kuvallista esittystä... :D
"sovitusmestari"
"sovitusmestari"
WP_20140913_015.jpg (151.96 KiB) Katsottu 16877 kertaa
"sovittaa tai pistää sopimaan"
"sovittaa tai pistää sopimaan"
WP_20140913_016.jpg (155.74 KiB) Katsottu 16877 kertaa
Menihän tossakin "sovitus ehdottelussa" taas aikaa... :D ja en tiiä mitä arvon raati on mieltä... sopiiko ne... mää rupeen kohta tituleeraa itteeni "valtakunnan rosterisovittelijaks" ku en piruvie mitään uskalla laittaa kerralla paikaleen... (sovita ja nysvää,sovita ja nysvää...ja vielä kerran sovita ja nysvää... ja pistä paikoilleen sopi tai ei... :lol: :lol: :lol: )
No tuommonen siitä saranoinnista ny sitte tuli...:)
tuommonen
tuommonen
WP_20140913_018.jpg (167.16 KiB) Katsottu 16877 kertaa
ja tuommonen
ja tuommonen
WP_20140913_020.jpg (176.73 KiB) Katsottu 16877 kertaa
ja "kostoksi" vielä yks... =)
ja "kostoksi" vielä yks... =)
Sen verran pitää ny ainakin modata tota korin puolen lätkää että lyhentää ja muotoilla toi alimmaisten pulttien alapuolelle jäävä "helma" lyhyeksi...(vesirajasta tykkään naisillakin ni ei toi "polvimekko" voi tohon jäädä... :wink: )
"Näihin kuviin...ja näihin tunelmiin päätän raporttini täältä someron hallilta tähän" :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:lol: Empä vielä lopetakkaan... käytinhän mää tota ulkonakin... todiste nro 1
nro1
nro1
WP_20140913_022.jpg (221.81 KiB) Katsottu 16875 kertaa
todiste nro 2
nro2
nro2
WP_20140913_023.jpg (200.73 KiB) Katsottu 16875 kertaa
Ja todiste nro 3
nro3
nro3
WP_20140913_024.jpg (214.95 KiB) Katsottu 16875 kertaa
Näiden todisteiden valossa... minua ei voida pitää syyllisenä ajoneuvon hallissa turhana makuuttamiseen ja piilotteluun...
ja täten totean itseni "syyttömäksi edellämainittuihin syytöksiin" :lol: eli homma jatkuu tuonnempana... :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Vastaa Viestiin