Onhan se "helpompi" siivota ku tiputtaa lattian pois... lähtee ylimääräiset tavarat samalla...
sorry... huono vitsi...
onnee ja jaksamista projektiin...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Kuormabiiliksi on rekattu.Vuosimalli on 80.Tässä juur tuumailin jot mikähän se olis paras tuo ajoneuvoluokka.Linjabiilikorttia ei ole joten sen saa unohtaa.Kertokaas mielipiteitänne mikä olis paras/halvin.
Kuorma autona on vain diisselivero matkailuatona lisänä autoverua vai mitä se on nimeltään.Onko se tehty jonku tietyn tavaran kuskaukseen ja mitä otteessa sanotaan.Kuorma autossakin saa olla 9 istumapaikkaa kuskimukaanluettuna.Näyttäs olevan 8 matkustajan istunta .
kai siin pitäs ehkä olla joku väliseinä jossain kohtaa. sidontapisteet ja 1plus8 paikkaa niin ois kuorma-auto..nyt tolleen tyhjänä jossei oo sidontapisteitä ja väliseinää eikä matkailuvarustusta se taitaa olla auto mille ei oo oikeen mitään luokkaa.
Kuorma-autossa on vaan vero eikä käyttömaksua veron lisäksi mutta vastaavasti vakuutukset kalliimmat kun matkailuautossa.
Veikkaan että loppusummassa ei isoa eroa ole onko kuormuri vai matkailuauto ja kuitekin suurimman osan vuodestahan nuo on liikenteestä poistossa.
Jos antaa olla kuorma auto ei tarvi muutoskatsastaa . Vakuutusta kannattaa kysellä useammasta yhtiöstäö ,on aika isoja hinta eroja pelkässä liikennevakuutuksessa ja tuon ikäseen eivät taho tehäkkää muitavakuutuksia.Rakentelu on vapaampaa kun otteessa eioo määritelty mitä varusteita siinä on.Rikisteröinti katsastuksen voi tehä entisillä tievoilla.Millon tuo on ollut viimmeksi liikenteessä?
esaheikki kirjoitti:tuon ikäseen eivät taho tehäkkää muitavakuutuksia.
kyllä ainakin 40 vuotiaaseen kaaniaani sain fenniasta osakaskon ja liikennevakuutuksen hintaan 480€ 0% bonus ajoneuvoluokka m1, mutta vastapainoksi verot on yhteensä karvan alle tonnin
Olisko ollut leimassa viimeksi 2011 tai 2012.Jompi kumpi.Kuvittelisin että jos jätän KA:ksi ja kun rekisteriotteessa ei ole merkitty mitään niin eiköhän tuo ole sama mitä sinne sisään värkkää.Riippuu varmaan paljon inssistäkin.Pitänee vissiin käydä konttorilla vähän utelemassa.
Nuih.Nyt vihdoin nytkähti rojekti liikkeelle.Tänään sain uudet akut vanhojen(ihan kaput)tilalle.Löysin sähköviankin johon liittyi kaikkien paitsi pyyhkimien toimimattomuus.Virtalukko temppuilee.Hiukan virtalukkoa heiluttelin niin johan palasi kadoksissa ollut virta mittaristoon ja starttinappulaankin.Täytynee hommata uusi.Lähti käyntiin kuin palmun alta.Seuraava projekti olis sit vissiin sen karmean rojumäärän tyhjennys.Tuumailin auton alla maatessani että minkähänlainen/hintainen olisi tasonnosto muuttaa sähköiseksi?Voisi olla aika kiva kun korkeutta voisi säätää nappulastasisältä käsin.
Sillälailla.Nyt on kutteri tyhjennetty ja aloiteltu lattian madallushommat.Olihan veikkoset lujassa filkat kiinni.Ruuvien päät yllättäen ruosteessa.Ja seinän puoleiset ruuvit patterin alla.Käsisirkkeli,Rautakanki,Purkurauta,Tupakkia ja useampi voimasana niin johan läks.Löytyi samalla syy vaihdekepin jäykkyyteenkin
Liitteet
995650_431293960356768_7762082297610911311_n.jpg (107.25 KiB) Katsottu 21707 kertaa
10943651_430881540398010_8421480351767017677_n.jpg (75.92 KiB) Katsottu 21708 kertaa
Nonni, komia Kutteri! Joo foorumin kuvienlisäys toimii juuri niin kuin ei oleta. Vakuutus kannattaa kilpailuttaa ja tosiaan kysyä että mitä se olisi jos olis M1. Mulla tuntuu olevan ducatosta bussiin liikenne POP:issa 350e/v. Ducatossa taas kuorkkina 860e/v.
Varo jos pakkasia pitelee ettei hyydy (kesä?)löpöt suodattimeen, pääset ilmausjumppaan tuon muun pienen ohella...
Kesäliemethän siellä on.Parisen viikkoa sitten kyllä lirautin pari litraa 2tahti bentsuunia sekaan ja käyttelin lämpöseksi.Ei tuo vielä ainakaan räjähtäny.Kestäähän nää vanhemmat myllyt bensaa ilman rikkoa.Muistaakseni Man merkkisen härpäkkeen ohjekirjassakin oli oikein taulukko bensan määrälle.