No paljon tässä on ehtinyt tapahtua..
Minulta tuo bussien kanssa pelaaminen vähän lopahti kuin taannoin sydämestä pamahti aortta halki ja käytiin tanakasti tuonpuoleisessa. Joku ihme+kirurgit vaan veteli takas tähän maailmaan ja meni kotvan aikaa hyvin kunnes tuli uusi ”tuomio” ja päivät näytti luetulta. Siinä kohtaa ei enää oikein tuota jaksamista tahdo olla ja lopulta työstäkin oli luovuttava. Bussit sai jäädä.
Se on moninainen tarina, mutta tässä sitä vaan ollaan ja kaikki on nyt toisin. Pumpun putket on iskussa ja sitä kautta koko jannu myös. Olen palaamassa takaisin omaan ammattiini äänituottajana ja se jos mikä on jees. Tuli tehtyä toistakin hommaa tuossa työksi, mutta eipä se pääse tiikeri raidoistaan

Mun ex-Neppari on monen mutkan kautta päätynyt tänne Joensuun lähelle autoharrastajalle, joka lienee täällä foorumilla jo aiheen tiimoilta touhuillutkin. Sille kävi ikävästi kun se seisoi pitkään niin 3 otteeseen huligaanit veti sen huonoon kuntoon
Scania-Vähämaa taitaa mennä nyt kai Nurmeksessa.
Scania-Lahti se on rullannut tätä maata ankarasti. Se on yhä bänditouhuissa ja muutti juuri Helsinkiin, vai oliko se Vantaalle. Enivei kävin koeajamassa sitä pyynnöstä kun oli ”kuulema” 1 pytty jo pimeä ja hinta sen mukainen myyjällä. Kaupan ehtivät jo tehdä kun lopulta todettiin vaan 1 suutinputken olevan löyhällä ja veti ilmaa. Puolikierrosta kiinni ja eiku kovaa ajoa!!!
Täytyy lueskella mitä muut on touhuilleet ja millaisia on nykyiset projektit täällä.
Neoplanin suuntaan on yhteyksiä mulla tehtaalle ”omalta ajalta”
Jotakin sähkökaavioita ja putkikuvia myös joita sain tehtaalta kun pyysin. Ovat tosi ystävällisiä siellä kun kyselin lukuisia asioita SkyLinerista.