Heh, pitipä aloittaa uusi topikki tälle projektille kun ei fyrkat riitä tällä erää suurempaan Muutama yö on tullut koisattua tässä ihan vaan makarit lattialle periaattella. Mikäs sen hauskempaa. Motti käytiin läpi ja samoten vaihdelaatikko viime vuonna, etunivelet ja helmapellit uusittiin tänä vuonna. Nivelet taisi olla aika alkuperäset, olivatten vielä tehtaan jäliltä niitaten kiinni. Ei paha jos auton vuosimalli on 1989, ja mittarissa vajaa 600000. Rasvanipat on aika jees. Vähänhän tää on ankeen kokonen kulkuripeliksi mut keskikulutus toisaalta vähän korvaa sitä mielipahaa et tila on aika kortilla. No, josko se seuraava vekotin olisi sitte suihkullinen, terassillinen ja omavarainen sähkön suhteen. Pitää katella vuoden taikka parin päästä josko tämän päivittäisi. Ja niin joo tämä on meillä myös peruskulkimena tuon camaron lisäksi.
Nätti buutsinkuljetin. Kyllähän tuommoisen sisään saa mitä vaan. Varsinkin, jos on henkilöautoksi rekisteröity. Pakettiautona on hieman hankalampi saada lainpuitteissa rakennettua kovin mukavaa.
Saman rahan tuohon saa uppoamaan kuin täyskokoiseen linja-autoon eli kaiken
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Höhöm, pakuhan tää on. Vähän rajottaa rakentelua mutta kun on aika luova mielikuvitus niin eiköhän sitä jotenkin pärjäillä. Ja kun tuo reissuporukka ei ole kovin vaativaa niin koetetaan pärjäillä tällä. Linja-autojen kuluista en tiedä viel mitään mut tähän on menny viimesen kahen vuoden aikana (100000 km) balttiarallaa 240 euroo varaosiin, ja diisseliin x määrä euroja. Motti ja laatikko nielasi suurinpiirtein 800 euroo noitten lisäksi. Taitaa olla meidän perheen halvimpia kulkupelejä / kilometri.
Täältä susirajalta tähän. Tai jotain....
Joo Jenkkien osat ovat yllättävän edullisia. Vaikka ison tullin kanssa Rockautosta. Kyllä tuo Safarinikin ensimmäisen kuukauden pari nieli kaikenlaista palikkaa. Ennen kuin se alkoi soimaan vireessä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Rokkiautoon löytyy myös aika hyvin alennuskoodeja. Ite kahden Chevyn loukosta käsin joskus pidin Rockautoo pystyssä.
Suomessa on nykyään jo kans kivasti pikkufirmoja, jotka tajuu noiden päälle, eikä panosta niin paljon katteeseen. Esim. oliks rekisterikilvenvalo Suburbaniin ameriikassa 9$, Suomessa isossa jenkkiosakaupassa 54€ tms. Ü