volvo ajokki victor b58
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 262
- Liittynyt: 12 Marras 2011 10:19
- Truck: scania carrus 502
- Location: kaarina
- Paikkakunta: kaarina
volvo ajokki victor b58
Otsikon mukainen kulkine tuli hommattua tuossa loppu kesän aikana. Tarkoitus muutoskatsastaa matkailuautoksi. Jotain pientä saanut aikaiseksi..takapäähän olen alkanut rakentamaan loosia parisängylle ja wc/suihkutilaa alkanut myös rakennella.
Nyt rakentelu vähän jäissä kun auto talvisäilytyspaikassaan ...keväällä tai heti kun tarkenee niin rakentelu jatkuu.
Kuvaa oli tarkoitus laittaa mutta enpä osannut..Olikos se nyt niin että pitää laittaa jonkun kuvapalvelimen kautta?
Nyt rakentelu vähän jäissä kun auto talvisäilytyspaikassaan ...keväällä tai heti kun tarkenee niin rakentelu jatkuu.
Kuvaa oli tarkoitus laittaa mutta enpä osannut..Olikos se nyt niin että pitää laittaa jonkun kuvapalvelimen kautta?
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: volvo ajokki victor b58
Onnittelut rojektista. En mä ole ainakaan laittanut minkään palvelimen kautta vaan suoraan koneelta.
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: volvo ajokki victor b58
Saman virman auto näyttäs olvan kun toi Royalikin 

Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- Karsa
- Rattiamiraali
- Viestit: 399
- Liittynyt: 17 Loka 2011 13:22
- Truck: Volvo "Tyssikkä"
- Location: Lahti
- Member id: 186
Re: volvo ajokki victor b58
Ai että, meikän silmää oikee hivelee aina ko näkee Victorin 

-Pikavuoro Gibraltarille-
Re: volvo ajokki victor b58
Muistaakseni "brasilian alusta" tämä, eli ainakin runko sieltä. Ei suoranainen uudelleenkoritus. Vastaavia rakennelmia oli enemmänkin mm. Paunulla. Niissä tekniikaltaan poikkeavaa tähän A&L:n autoon verrattuna oli Wilson -puoliautomaattivaihteistot.
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 597
- Liittynyt: 16 Helmi 2005 01:43
- Truck: Scania K112Superstar
- Location: Vantaa
Re: volvo ajokki victor b58
Joo eikös ne Paunulaiset olleet "Tobusseja". Uusi runko ja peruskorjatut moottorit jne.b12m kirjoitti:Muistaakseni "brasilian alusta" tämä, eli ainakin runko sieltä. Ei suoranainen uudelleenkoritus. Vastaavia rakennelmia oli enemmänkin mm. Paunulla. Niissä tekniikaltaan poikkeavaa tähän A&L:n autoon verrattuna oli Wilson -puoliautomaattivaihteistot.
Re: volvo ajokki victor b58
Juu näin oli. Muistelisin vaan, että tämän Lastusen ainoan Victorin alusta olisi ollut vastaava viritys.Pilotti kirjoitti:Joo eikös ne Paunulaiset olleet "Tobusseja". Uusi runko ja peruskorjatut moottorit jne.
Re: volvo ajokki victor b58
Kyllä noita 58M oli 70 luvulla wilsonin laatikolla joka oli toteutettu ja paremmin kuin sisu leyland autoissa
Varman tuo valmistusmaa ruotsi säilyy päätekniikan mukaan, volvo made in finnland olis jotain,
tai nykyään eu
70 luvun muistitietoja?:::
Sisuissa alusta joissa leyland ( 680) mahurit / takatuupparit oli turbiini liikkeelelähtökytkimen ja tietyilläkierroksillakeskipakokytkin otti " suoralle vedolle" ( erillinen kytkinöljy ) wilson 5- vaiht tais
osassa olla 4 - vaiht
Leyland leopard alusta ja. 680 kone se ero oli että vaihteiston turbiininvälissä oli kardaniakselin pätkä
W 4- vaiht , sisuissa moottorivaiht yhtä palaa
Volvossa 58 ainakin mahurissa aitomomentinmuunnin ja lisänä " suoravetokytkin" se kytkeytyi moottorin öljynpaineella, siis sama öljy momentinm kuin moottorissa, tais moottorissa olla 3 kpl
öljypumppuja koska "kuivalla" kampikammiolla ". Olisko oikea nimi kuivasummppu.
Varman tuo valmistusmaa ruotsi säilyy päätekniikan mukaan, volvo made in finnland olis jotain,
tai nykyään eu
70 luvun muistitietoja?:::
Sisuissa alusta joissa leyland ( 680) mahurit / takatuupparit oli turbiini liikkeelelähtökytkimen ja tietyilläkierroksillakeskipakokytkin otti " suoralle vedolle" ( erillinen kytkinöljy ) wilson 5- vaiht tais
osassa olla 4 - vaiht
Leyland leopard alusta ja. 680 kone se ero oli että vaihteiston turbiininvälissä oli kardaniakselin pätkä
W 4- vaiht , sisuissa moottorivaiht yhtä palaa
Volvossa 58 ainakin mahurissa aitomomentinmuunnin ja lisänä " suoravetokytkin" se kytkeytyi moottorin öljynpaineella, siis sama öljy momentinm kuin moottorissa, tais moottorissa olla 3 kpl
öljypumppuja koska "kuivalla" kampikammiolla ". Olisko oikea nimi kuivasummppu.