Härre guud, taas pukkaa päivitystä!
Hyviä ja huonoja uutisia tällä kertaa, hyvä ensin:
SisuPussi sai tuoretta mustetta rekisteriotteeseen, ei vikoja ja kehut tuli taas kerran jarruista jotka ovat kuulemma järkyttävän tehokkaat, siis ihan aikuisten oikeasti. Olisi hauska joskus päästä koeajamaan uudempia autoja niin saisi vähän vertailua niiden jarruihin..
Huono taas oli se että jäin tien päälle matkalla Vappuajelulle. Meno vaan hyytyi yhtäkkiä ja auto sammui tien varteen, pienen tauon jälkeen lähti uudestaan käyntiin, kävi tyhjäkäyntiä mutta hyytyi taas ajosta vähän ajan päästä. Lopulta jäätiin sitten parin kilometrin päähän tallista.
Pienen tuumailun ja kaverille soittamisen jälkeen päädyimme tulokseen että löpön syötössä on nyt jotain häikkää. Pumpun kyljestä kuin pumppasi niin putkessa oli ilmaa aika reilusti. Tutkimisen ja tuumailun päätteeksi päätin että pitää koittaa erillisellä säiliöllä josko löpö alkaisi taas virtaamaan. No arvatkaa vaan oliko kannua matkassa.. eipä ollut.
Ei kun kävelemään ja hakemaan tallilta kannu josta sitten sai uuden polttoainetankin, hyväksi onneksi SisuPussi hyytyi talon eteen mistä tuli avulias mies auttamaan ja saimme pätkän letkua uudeksi polttoaineputkeksi.
Tänään sitten kävin ihmettelemässä syytä löpön puutteeseen. Sakkakupissa oli pohjalla likaa mutta se ei ollut syynä tukokseen vaan paperitollo joka oli tankin banjoliittimessa

. Mysteeriksi jäänee mistä se on sinne eksynyt.
Samalla ajattelin myös vaihtaa vaihteenvalitsimen nappulat toisenlaisiksi eli sellaiseen missä on 1-2-D-N-R nappulat. Nykyisellään tuossa on vain D-N-R. Ei onnistunut se homma... Nykyisissä nappuloissa on 11 johtoa ja tässä uudessa taas seitsemän. Joutuu taas hieman tuumailemaan miten nuo saa toimimaan omassa kokoonpanossa. Pitänee etsiä jostain Zf:n sähkökaavio missä olisi tuo seitsemän johdon malli.