Mulla on käynnissä parhaillaan projekti, jonka pohjana on Volvo 9700 H B12M vuodelta 2004. Karvan alle millin ajettu ja alunperin Tampereella Norjaan valmistettu 13,68 cm rosterikorinen peli. Auto on muutoskatsastettu M1 matkailuautoksi erikoisluvalla auton kuljetusta varten. Talliin tuleva peli on välijäähdytteisellä turbolla varustettu Smart Fortwo Cabrio vm 2006

Suoritusarvoista voin paljastaa sen verran että 0-100 km/h ottaa 15,5 s mutta tuntuu ikuisuudelta eikä tee mieli ajaa paljoa kovempaa huolimatta 135 km maximinopeudesta.
Saunaan tulee puulämmitteinen kiuas hukkalämmön talteenotolla. Eli niin sanottu vesikiuas ja vesipiippu. Näistä irtoaa 10 KWh, joka hillotaan 400 L hybridivaraajaan lattialämmitystä varten. Muun ajan 6 KW vilp hoitaa varaajan lämpimänä pidon, jota varten autossa on 12 KW litiumakusto ja 7 KW aggregaatti, jota pyöritetään polttoöljyllä. Keväästä syksyyn on tarkoitus pitää auto sähköissä ja lämpimänä 2600 W aurinkokennoilla. Ja kesällä puolestaan viileänä ilmalämpöpumpulla.
Projekti on edennyt kohtuullisen hyvin, mitä nyt tuli 4000 € ullatus jarrujen kanssa

Asuinosan lattia- ja seinäpintojen purku on tehty ja seuraavaksi pääsee rakentamaan. Matkustamon ja asuinosan välinen väliseinä on rakennettu ja seuraavaksi pääsee eristämään ikkunoita, seiniä ja kattoa Armaflexillä. Eristettä tulee 6-51 mm ja vaneri päälle. Lattiaan tulee 25 mm polyuretaanieristys, jossa kiertää lämmmityksen putkisto.
Perustin projektille oman ryhmän facebookiin, instagramiin ja blogin:
www.homeonwheels.guide
Seuratkaa ihmeessä ja kyselkää/kommentoikaa/neuvokaa!
Tavoite on saada auto valmiiksi syksyllä 25, mutta jos hyvin käy, niin kurvaan seuraavaan miittiin hakemaan virallista kylähullut kulkuri statusta