Horror Lines 3.0
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Nooooo.
Kaikenlaista
Tuolla parissa toisessa topikissa vähän yksityiskohtaisemmin, mut pääpiirteittäin:
Sisustaa on eristetty. Seku on semmosta hommaa mitä voi tehdä ”sillä aikaa” ja ”ootellessa”. Kaikki näytti hyvältä ja sit loppu polttoaine. Pihassa auto pukeilla ja loru tankissa. Käytin lämpimäksi ja sit loppu. Ilmasin ja ilmasin ja sain ainetta tulee läpi, ei käynnisty. Tätä jatku pari päivää. Sit alko paniikki. Niinku mulla nyt mistään tulis paniikki.
EDC vikakoodivalo poks ja muutenki vähän epämääräistä se mun vikapartiointi siinä kohtaa. Siirtopumpun tuntuma vaikutti epäloogiselta ja siinä oli pieni lätäkkö alla, joten aloitin siitä.
No siinä välissä hävis kaikki sähköt. Päävirta veti, mut ei yhdistäny. Toin kontaktorin sisälle valo- / lämpöhoitoon. Ei päästä virtaa läpi. Uusi kaupasta. Nyt tulee virtaa. Uusi siirtopumppu paikoilleen ja kovaa vemputusta. Joka putkesta tulee tavaraa ja autohan lähti käyntiin. Yippee.
Valmis katsastukseen! Oho. Sivuvaloja pimeenä. Vanhempi asentaja vaihtamaan niitä. Löi jossain vaiheessa väärän johdon koriin kii ja kaikki sivuvalot hävis. Kaikki sulakkeet ehjiä. Releet napsuu niinku pitää. Putsasin ja viilasin ne kaikki. Yheltä yöllä saunan kautta nukkumaan. Lisää rimpuilua ja loppujen lopuks Torstai-iltana auto on käynnissä ja kaikki toimii.
Paitsi vasen etujarru. Poljinta painaessa pihisee. Perjantai aamuna korjaamolle. Savut, jarrut, piirturi ja rajoitin. ”Ainii siellä on myös semmonen ilmavuoto…”
”Ei oo hallissa paikkoja, ei voi ottaa”. Sanoin että katoppa uudestaan ja just silloin oliki yks rahtiauto pakittaa montulta pois. ”No kappas!”
Pieni punanen pajakirppu oli hypänny nylonletkun kylestä läpi ja aiheutti ongelmia. Letku vaihdettiin, tarvittavat todistukset printattiin ja 350€(!!!) köyhempänä soitin katsastusasemalle. Tunnin päästä pääsee.
Minä sitte ajelen Keltakankaalle, ABCn pihaan, että käyn siinä vessassa ja tsekkaan valot ennen leimaa. Valot häviksissä. Mitä?
Ajovalot ja pitkät puuttuu. Puoli tuntia aikaa. Sulakkeet, releet ja liittyvät hässäkät paniikissa (ainii. Ei paniikissa) lumihankeen riviin, ja sarja päämäärätöntä liikehdintää, sit lelut läjään ja katsastukseen.
Iha ekaks sanoin valoista. Ukko oli et ”no mikäs perhana sinne nyt oikein…”
Ite katsastus sujui niinku aina enneki. Paitsi et hylsy tuli. Ajovaloista.
Nyt takas samalla ABC:llä. Just söin; viiteen asti on aikaa löytää valot tohon keksintöön. Muuten pitää jatkaa päivää illasta ja tulla aamulla takasin.
Semmonen kiva harrastus.
Oma montulla ja naapuri nosturilla
Kaikenlaista
Tuolla parissa toisessa topikissa vähän yksityiskohtaisemmin, mut pääpiirteittäin:
Sisustaa on eristetty. Seku on semmosta hommaa mitä voi tehdä ”sillä aikaa” ja ”ootellessa”. Kaikki näytti hyvältä ja sit loppu polttoaine. Pihassa auto pukeilla ja loru tankissa. Käytin lämpimäksi ja sit loppu. Ilmasin ja ilmasin ja sain ainetta tulee läpi, ei käynnisty. Tätä jatku pari päivää. Sit alko paniikki. Niinku mulla nyt mistään tulis paniikki.
EDC vikakoodivalo poks ja muutenki vähän epämääräistä se mun vikapartiointi siinä kohtaa. Siirtopumpun tuntuma vaikutti epäloogiselta ja siinä oli pieni lätäkkö alla, joten aloitin siitä.
No siinä välissä hävis kaikki sähköt. Päävirta veti, mut ei yhdistäny. Toin kontaktorin sisälle valo- / lämpöhoitoon. Ei päästä virtaa läpi. Uusi kaupasta. Nyt tulee virtaa. Uusi siirtopumppu paikoilleen ja kovaa vemputusta. Joka putkesta tulee tavaraa ja autohan lähti käyntiin. Yippee.
Valmis katsastukseen! Oho. Sivuvaloja pimeenä. Vanhempi asentaja vaihtamaan niitä. Löi jossain vaiheessa väärän johdon koriin kii ja kaikki sivuvalot hävis. Kaikki sulakkeet ehjiä. Releet napsuu niinku pitää. Putsasin ja viilasin ne kaikki. Yheltä yöllä saunan kautta nukkumaan. Lisää rimpuilua ja loppujen lopuks Torstai-iltana auto on käynnissä ja kaikki toimii.
Paitsi vasen etujarru. Poljinta painaessa pihisee. Perjantai aamuna korjaamolle. Savut, jarrut, piirturi ja rajoitin. ”Ainii siellä on myös semmonen ilmavuoto…”
”Ei oo hallissa paikkoja, ei voi ottaa”. Sanoin että katoppa uudestaan ja just silloin oliki yks rahtiauto pakittaa montulta pois. ”No kappas!”
Pieni punanen pajakirppu oli hypänny nylonletkun kylestä läpi ja aiheutti ongelmia. Letku vaihdettiin, tarvittavat todistukset printattiin ja 350€(!!!) köyhempänä soitin katsastusasemalle. Tunnin päästä pääsee.
Minä sitte ajelen Keltakankaalle, ABCn pihaan, että käyn siinä vessassa ja tsekkaan valot ennen leimaa. Valot häviksissä. Mitä?
Ajovalot ja pitkät puuttuu. Puoli tuntia aikaa. Sulakkeet, releet ja liittyvät hässäkät paniikissa (ainii. Ei paniikissa) lumihankeen riviin, ja sarja päämäärätöntä liikehdintää, sit lelut läjään ja katsastukseen.
Iha ekaks sanoin valoista. Ukko oli et ”no mikäs perhana sinne nyt oikein…”
Ite katsastus sujui niinku aina enneki. Paitsi et hylsy tuli. Ajovaloista.
Nyt takas samalla ABC:llä. Just söin; viiteen asti on aikaa löytää valot tohon keksintöön. Muuten pitää jatkaa päivää illasta ja tulla aamulla takasin.
Semmonen kiva harrastus.
Oma montulla ja naapuri nosturilla
Re: Horror Lines 3.0
Tommoset koneet jolla voi nöyrtymättä alapuoleltakin roplailla olisi kyllä kiva omistaa...
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Iha älytön kiroaminen sieltä alta kyllä kuulu, et ei sekään mikään autuaakstekevä homma oo! 
Vaihteli ohjausvarsia ja joutu leikkelee jokaikisen liitoksen rälläkällä halki ku ne oli laitettu kuivana kii. Hirveen näköstä hommaa. Ja kuulosta!
Ite olin varttii vaille viis konttorilla ja leima tuli. Eka leima muuten mulla tällä autolla!
Oli taas show! Jostainhan se oli alotettava, ni löysäsin mittariston auki ja aloin raottaa että pääsen valokatkaisijaan käsiks ja valot alko toimii! Okei. Älä koske mihinkään. Sit vasen takajarruvalo. Liittimet ja niiden takan oleva johtonippu painoi polttimonkantaa niin et kontakti loppu ku lampun ruuvas autoon kii. Korjattu.
Sit rekisterikilvenvalo. No niitähän ei ees saanu auki ku ne oli niin yhtä puuta. Pakko ottaa irti. Niin yhtä puuta ettei lähe. Pakko särkee. Johdoista löytyy virta, kilsan päässä on varaosakauppa. Noh. Vanhempi asentaja kyseli aiemmin et mikä tilanne. Tuli sit Horrorinhuoltoautolla käymään. Kävin Horrorinhuoltoautolla hakee rekkarivalot ja sit konttorille. Matkalla (200m) sain ajovalot sammumaan rattia säätämällä. Älä koske mihinkään.
Konttorilla vanhempi asentaja alko vaihtaa rekkarivaloja ja minä törmäsin halliin. ”Juu katotaan vain! Mitkäs valot siä sinne vaihoit?” Kaikki! Tai siis rekkarivalot on vaihtumassa nyt just.
Ja sit printattiin paperit ja kympin köyhempänä takas autoon.
Valot hävis taas rattia säätämällä, joten en säätäny rattia. Eka risteyksessä hävis vasen takavilkku ja -parkki.
Jaahas, eiku takaisin lumisateeseen…

Vaihteli ohjausvarsia ja joutu leikkelee jokaikisen liitoksen rälläkällä halki ku ne oli laitettu kuivana kii. Hirveen näköstä hommaa. Ja kuulosta!
Ite olin varttii vaille viis konttorilla ja leima tuli. Eka leima muuten mulla tällä autolla!
Oli taas show! Jostainhan se oli alotettava, ni löysäsin mittariston auki ja aloin raottaa että pääsen valokatkaisijaan käsiks ja valot alko toimii! Okei. Älä koske mihinkään. Sit vasen takajarruvalo. Liittimet ja niiden takan oleva johtonippu painoi polttimonkantaa niin et kontakti loppu ku lampun ruuvas autoon kii. Korjattu.
Sit rekisterikilvenvalo. No niitähän ei ees saanu auki ku ne oli niin yhtä puuta. Pakko ottaa irti. Niin yhtä puuta ettei lähe. Pakko särkee. Johdoista löytyy virta, kilsan päässä on varaosakauppa. Noh. Vanhempi asentaja kyseli aiemmin et mikä tilanne. Tuli sit Horrorinhuoltoautolla käymään. Kävin Horrorinhuoltoautolla hakee rekkarivalot ja sit konttorille. Matkalla (200m) sain ajovalot sammumaan rattia säätämällä. Älä koske mihinkään.
Konttorilla vanhempi asentaja alko vaihtaa rekkarivaloja ja minä törmäsin halliin. ”Juu katotaan vain! Mitkäs valot siä sinne vaihoit?” Kaikki! Tai siis rekkarivalot on vaihtumassa nyt just.
Ja sit printattiin paperit ja kympin köyhempänä takas autoon.
Valot hävis taas rattia säätämällä, joten en säätäny rattia. Eka risteyksessä hävis vasen takavilkku ja -parkki.
Jaahas, eiku takaisin lumisateeseen…
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines 3.0
Onnea leimasta. Hienoa tarinaa; melkein tekee mieli alkaa rassaamaan bussia...ei nyt sentään - vapaa-ajassani ei ole vapaita aikoja.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
-
- Kansleri
- Viestit: 1052
- Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
- Truck: Scania Lahti 10
- Location: Jokioinen
- Member id: 473
Re: Horror Lines 3.0
Hianoo hommaa.
Mää meinasin ransiitin etulamppua katsoa tänään, kun vaatii vaihtelevan määrän nyrkiniskuja, että lähivalo syttyy.
Umpio pitää irrottaa, on kahdella torxilla yläpuolelta kiinni.
Vasta toisesta meni kanta pyöreeksi
Heitin työkalut hankeen ja painelin sisälle...
Mää meinasin ransiitin etulamppua katsoa tänään, kun vaatii vaihtelevan määrän nyrkiniskuja, että lähivalo syttyy.
Umpio pitää irrottaa, on kahdella torxilla yläpuolelta kiinni.
Vasta toisesta meni kanta pyöreeksi

Heitin työkalut hankeen ja painelin sisälle...
Scania BF86S Lahti 10 -78
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Iltavuoro lähtee taas töihin nyt. Luvassa eristeiden liimailua ikkunaan, yleistä paikkojen siivousta ja tilan tekemistä muuttokuormalle. Saatan myös käyttää takavalot ja rattimuovit auki.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Takavalot ja rattimouvit jaksoin käyttää auki. Ja kytkee toisenki rekkarivalon. Poitsu eristi kattoa vähän lisää. Sit tuli kuolema. Vähä aamusta yöhön menny nää viime viikot ja sit joskus vain ei jaksa.
Ne valot sammutti irronnut vilkunviiksen liitin. Ilmeisesti maadottaa samaa reittiä kaikki valoihin liittyvät. Olin vissii tölvässy sen löysälle ku tappelin mouveja paikalleen eile. Se oli sillei huulilla kii ja ku otin sen päällimouvin pois ni liitin putos irti ja valot sammu. Heleppo korjata!
Saunaa ja sänkyä. Aamulla jatkuu.
Ne valot sammutti irronnut vilkunviiksen liitin. Ilmeisesti maadottaa samaa reittiä kaikki valoihin liittyvät. Olin vissii tölvässy sen löysälle ku tappelin mouveja paikalleen eile. Se oli sillei huulilla kii ja ku otin sen päällimouvin pois ni liitin putos irti ja valot sammu. Heleppo korjata!
Saunaa ja sänkyä. Aamulla jatkuu.
-
- Rattiamiraali
- Viestit: 316
- Liittynyt: 29 Touko 2021 07:59
- Truck: Rautarouva
- Location: Valkeakoski
- Member id: 512
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: Horror Lines 3.0
Itel vähä samantyyppinen valoshow pari viikkoo takaperin. Auto eberillä lämpimässä ja kömmin autolle ja starttasin. Pimeni hantin puolen kylkivalot ja rekkarivalo, mittariston valot ja kuskin parkki. Polttimot ehjät ja sulakkeet kans. No puolipimeenä töihin ja kotio päästyäni rupesin ihmetteleen mikä ne pimensi. Eberin pakoputki oli asentaessa päässy sen verran oikeneen että otti apukuskin umpion liittimeen kiinni ja oli sulattanut kahdesta johdosta kuoren ja polttanut johdon poikki. Aika mielenkiintoista että ajovalo ja pitkä kumminkin pelasi. No vaihdoin varaosaumpion mukana tulleesta johtosetistä uuden pätkän johtoa ja liittimen ja ei pelaa vieläkään. Sulakkeita selatessa löytyi sellainen paikka kun äärivalot ja muita valoja niminen nalli. Palanuthan se oli ja kun vaihdoin sai Piiparinen taas kaikki valot toimintaan. Joku vissiin kännissä ja läpällä vetänyt näitä sähköjä kun pimenee ihan randomisti molemmilta puolilta valoja kun yksi sulake palaa. Ja tuol sulake taulussa on kumminkin viis sulaketta noille valoille. No nyt ne toimii. Eberi on toisaalta käyttökiellossa kun ei oo uus pakoputki viel tullu( vanha niin jäykkä että ei taivu uusiin asentoihin enää ja liitinremppaan en ala) mut pelaajan valot sentään.
Älä sinä siitä ressaa, v*tuiksihan se menee joka tapauksessa
Re: Horror Lines 3.0
Parempihan se toteutus on niin että valot menee puolelta toiselle kuin se että toinen puoli autosta yhden valon takana. Siis ei korjauksen kannalta vaan ihan yleisen turvallisuuden kun puolellensa jää kuitenkin jotain valoja.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Takaosa keittiöstä taaksepäin eristetty, kamat melkein kaikki kyydissä ja tänään pitäis lähtee ajelee. Katotaan kuinka äijien käy.
Matkalaukkujen kanssa maailmanympäri muuttaminen oli helpompaa ku bussilla toiseen päähän samaa maata. Suunnilleen saman hintasta kylläki…
Matkalaukkujen kanssa maailmanympäri muuttaminen oli helpompaa ku bussilla toiseen päähän samaa maata. Suunnilleen saman hintasta kylläki…

- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Vähän niinku ois jääny taas tarina kesken...
Juu Rovaniemelle päästiin ja seuraavana päivänä erehdyin Ounasvaaralle laskee. Seuraavana päivänä olin sit jo siellä töissä. Nyt on revitty hisseillä ja hiihtokoulussa aamusta iltaan jäniksen kokonen vaahtopallo munissa, eikä loppua näy. Tai siis näkyy, mut lumet pitää lähtee eka.
Kämppähommat meni vähän persiilleen joten muuttokuorma on edelleen bussissa. On siellä tunnelinpäässä jo valot. Kiireistä johtuen bussiki on ollu vähän heitteillä, mut naamioin sen rautatieaseman parkkiin sillei, et se näyttää niinku se ois jokapäivä ajossa
Juu Rovaniemelle päästiin ja seuraavana päivänä erehdyin Ounasvaaralle laskee. Seuraavana päivänä olin sit jo siellä töissä. Nyt on revitty hisseillä ja hiihtokoulussa aamusta iltaan jäniksen kokonen vaahtopallo munissa, eikä loppua näy. Tai siis näkyy, mut lumet pitää lähtee eka.
Kämppähommat meni vähän persiilleen joten muuttokuorma on edelleen bussissa. On siellä tunnelinpäässä jo valot. Kiireistä johtuen bussiki on ollu vähän heitteillä, mut naamioin sen rautatieaseman parkkiin sillei, et se näyttää niinku se ois jokapäivä ajossa
Viimeksi muokannut neppi, 26 Helmi 2022 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Kävin just laittaa Webaston päälle ja kohta meen koittaa käyntiin. Sit sata lasissa horisonttiin että lähtee nesteet kiertoon ja lumet katolta.
Re: Horror Lines 3.0
Yks yö pyörähdin Roissa rautatieasemalla ja katsoin, että siihenkö se on neppi auton hylännyt.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Oli se linja-autoasemallaki mut alko tulee parkkisakkoja. 48h paikka, auto kuvattu pvä1 aamuna ja seuraavan kerran 50h myöhemmin uudestaan ja tuli sakot. Valitin ja laitoin liitteeksi kuvan piirturikiekosta että kyllä sillä on siinä välissä ajettu, ni sanoivat et "auto kuvattu pva1 aamuna klo xx:xx ja uudestaan pvä3 aamuna klo xx:xx, haista sinä Neppi paska" (oma käännös)
Re: Horror Lines 3.0
Pitäisi aina muistaa että noi pysäköintivirhemaksut on niille bisnestä, sillä ei ole merkitystä onko virhettä tapahtunut, vain sillä voiko ne niin väittää.
Tuossa olisi pitänyt auto jättää sen verran eri paikkaan ettei se näytä siltä että on seissyt siinä kokoajan.
Tuossa olisi pitänyt auto jättää sen verran eri paikkaan ettei se näytä siltä että on seissyt siinä kokoajan.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines 3.0
Kyllä siihen olisi ainakin renkaanjäljet pitänyt lavastaa...
Ei nuo parkkivalvontapersoonat armoa tunne. Sain siirrettävällä esiintymislavalla virhemaksuvaatimuksen maastopysäköinnistä. Joo olihan se lava siellä tiealueen ulkopuolella
- Pitää olla maa-alueen omistajan lupa - no tuon sain peruttua, mutta sinne piti laittaa oikaisuvaatimus ja selittää miksi tuo kärry siellä puistossa majailee.
Koomista tässä. Lava, puisto, pysäköinninvalvonta ovat saman toimijan omistamia eli kaupungin. Onneksi kaupunki ei joutunut haastamaan itseään oikeuteen vaan sopu syntyi kevyemmällä kaavalla ja selvisin huomautuksella??
Ei nuo parkkivalvontapersoonat armoa tunne. Sain siirrettävällä esiintymislavalla virhemaksuvaatimuksen maastopysäköinnistä. Joo olihan se lava siellä tiealueen ulkopuolella

Koomista tässä. Lava, puisto, pysäköinninvalvonta ovat saman toimijan omistamia eli kaupungin. Onneksi kaupunki ei joutunut haastamaan itseään oikeuteen vaan sopu syntyi kevyemmällä kaavalla ja selvisin huomautuksella??
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Re: Horror Lines 3.0
Espoossa tulivat kaupungin lappuliisat kirjoittamaan lappuja taloyhtiön tontille, taloyhtiöllä oli pysäköintispomus jonkun yksityisen paten kanssa, joka tiesi olla sakottamatta autoja joissa oli lupa, mutta ei paljoa auttanut kun kaupungin tyypit tuli paikalle. Saa valittaa kun maksaa sen valitusmaksun. Paras oli kun satuin siihen paikalle, väittivät että työkaverin auto on pysäköity jalkakäytävälle.. Auto oli pysähköity sen kerrostalon alle! Tietysti siitä pystyy jalkaisin kulkemaan alta, kun arkkitehti oli sellaisen hienon systeemin tehnyt siihen, mutta ei mennyt jakeluun ettei Espoo anna rakentaa omalle maalleen yksityisten taloyhtiöiden taloja.
Sinänsä siinä oli kyllä parkkipaikka vieressä, mutta jouduttiin sitten rohmuamaan toistakymmentä työmatkalaisten liityntäparkkipaikkaa, kun ei sovi kaupungille että pysäköidään sinne taloyhtiön tontille.
Sinänsä siinä oli kyllä parkkipaikka vieressä, mutta jouduttiin sitten rohmuamaan toistakymmentä työmatkalaisten liityntäparkkipaikkaa, kun ei sovi kaupungille että pysäköidään sinne taloyhtiön tontille.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines 3.0
Jep - Muutamassa lähiössä on pari sellaista parkkin*zia, johon ei tehoa kuin heidän ison päällikönsä kanta ja silloinkin käteen jää tuo huomautuslappu ilman pahoittelua.
Sokerina kakun päällä - silloin, kun heille ilmoittaa jostain räikeästä parkkihavainnosta esim. auto tukkii pelastustien tai huoltoreitin niin ei tapahdu mitään.
Sokerina kakun päällä - silloin, kun heille ilmoittaa jostain räikeästä parkkihavainnosta esim. auto tukkii pelastustien tai huoltoreitin niin ei tapahdu mitään.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines 3.0
Se jäätävän kokonen ruokapöytä oli pakattu pohjimmaiseksi. Sen päällä oli lähinnä bussimateriaalia (mm. neljä 60kg rekanakkua), Stigoja, rumpuja ja PA. Takatalli tyhjäksi ajoradalle / jalkakäytävälle, pöytä pihalle ja kamat takas paikoilleen.
Horroria pystyy taas kävelee keskikäytävää pitkin päästä päähän.
Horroria pystyy taas kävelee keskikäytävää pitkin päästä päähän.
Viimeksi muokannut neppi, 17 Kesä 2022 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.