Jaahas...
Olipa sitte erillainen "rakennusviikonloppu"...

mittään en fyysiseti tehnynnä, vaan suoritin "teollisuus" vakoilua muiden "hulluen" autoissa (Salon salakalliossa) teitä "hulluja" oli vaan "liikaa" etten millään ehtinyt käydä kaikkia vakoilemassa...
No joka tapauksessa... hienoja pelejä kaikki...

ja mukava huomata etten ole "tunteeni/hulluuteni" kanssa yksin...
Varsinaisia "pellepelottomia" ootta kaikki...

(homman luonteeseen kaiketi kuuluu olla vähän "erillainen nuori" )
Enpä voi muuta kuin kiittää ja syvästi kumartaa kaikille niille ketkä "avasivat ovensa" ja päästivät minut vakoilemaan omia kulkureitaan... ja kaikkia muitakin joiden kanssa ehtisiisin rupatella...

eli KIITOS...

(ja kiitos myös tsemppauksesta omaa rojektiani kohtaan...

)
No palatakseni tähän "terapia tölliin"
niinku kerroin, hirmusti tää ei oo edenny mutta eristys hommat seinien ja katon osalta olis ny suoritettu...(99%) viel on parissa paikassa pikkasen hienosäätöö ja sitte pitäis viel "saumata" loppuun toi...ny ei oo vaan yhtään pistoolivaahtoo...(joku o tuhlanunna kaik...

)
Sen verran oon tänään tässä hallilla touhunnu että mittailin ny oikeesti noita seinien paikkoja ja suunnitellu tota perän makuuhuoneen väliseinää...tarkoitus olisi rakentaa mahdollisimman ohkanen seinä minne mahtuu mh:n ovi liukumaan seinän sisään...

(mun ajatuksen mukaan se olisi "käytännöllisempi" kuin normaalisti avattava ovi ja seinän "sisään" liukuva ovi "vapauttaisi" seinät myös muuhun käyttöön...
No ku mulla ei oo mitään konkreettista viel esittää teille ni jääköön se sitten muhimaan...(tulette näkemään kuvia het ku mää ruppeen hulluttelemaan sen kanssa)

- Sotkua... niin kuva kuin työmaakin...
Laitonpa nytte tommosen kuvatuksen "valmiista" eristyksestä... tossa on viel paljon saumoja leikkaamatta ja siistimättä...ja sitte loppu se vaahto kesken...

- "kunnon" kiinnitys piste...
Jätin "esille" tohon tulevan keittiön paikalle noi kirjurin alkuperäiset hyllyjen pysty kannakkeiden yläpään kiinnitys pisteet... ajatteli et niitä vois hyödyntää tossa keittiön yläkaappien kiinnityksessä...en ny ossoo selittee mitenkä minä sen meinaan tehä...mutta jospa sekin selviää ku työ "etenee" sinne saakka...(pitäis olla ainakin riittävän vahva kiinnitys...ei tipu yläkaapit seiniltä...

) Noita on tossa tulevan keittiön kohdalla kolme paria ja toisella "puolella" autoa tulevan "kuivaus/vaatekaapin" kohdalla on myös kaksi kiinnitys pistettä... En tiiä onko noi tarpeellisia vai onko tää taas "varmuuden maksimointia" mut tuskinpa noista mitään haittaakaan on...
Jep...mutta tällästä tällä kertaa...ens kerralla sitte jotain toisenmoista...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...