Iltapäivää...
Heh... en oo yksin hulluteni kans... hyviä ehdotuksia...ja kaikkiin saa varmasti "jonkun jujun" mikä ei välttis aina aukene "ulkopuolisille"...
Mutta tosiasiahan on et eihän tää varsinainen "terapia" oo vielä ohi...

on viel "pari pikku muuttujaa" tässä matkan varrella...
eli sen puoleen ei oo vielä "kastetilaisuuden aika"
Ja toi mitä "-KHS-" kirjuutteli tossa ni pitää mun mielestä 150% paikkansa... Mutta itellä oli sillon ku "nimesin" tän tänne voorumille vähän erillaiset syyt ja seuraukset mistä toi nimitys juonsi juurensa...

(melkein kaikilla nimillä/nimimerkeillä "pitää" olla jokin merkitys...

) Asia jää toistaiseksi vielä "hautumaan" ja "työnimenä" tää "terapia tölli" sopii meikäläiselle erittäin hyvin...( "paremmin ku otsatukka sialle"...

)
No mitäs tänään sattuikaan...
Ei yhtään mitään...tai no kävin katsastus konttorilta kyselemässä auton katsastukseen liittyviä asioita... Koska tässä loppuu virallinen ajoaika kesäkuun loppuun ja sen jälkeen "menee elämä vaikeeksi"... tää on vähän vaikeeta selitellä et miks mut mun olis omien ja muiden aikataulujen takia helpompi pitää tää liikennöinti kelpoisena...(punakilvet...en jaksa ja en välttämättä ehdi käydä niitä "joka" siirrolle hakemassa...) joten oon sen vert pöllö että yritän saada tämän tieliikenne kelpoiseksi määräaikaan mennessä...(mihinkä en tietenkään pysty mutta saan ajo/armon aikaa ku käyn näyttämässä tätä 30.6 klo 08:00...elämässä pitää olla tavoitteita...eihän sitä muuten voi pettyä...

)
Sitte mää kävin hakemassa taas monta monituista metriä erinäköisiä "rautamalmista jatkojalostettuja tuotteita"... joista olisi tarkoitus houkutella esiin noita helmaluukkujen runkoja...( tarvii kattoo kuinka hyvä oon komentamaan...tuleeko ne esiin...

) ja on siinä "siemenet" tota mun "olkkarin loikoilu keskustakin" varten...
Ja vaikka tänään onkin perjantai ja kolmastoista... oli myös "hyviä" uutisia... Pomo soitti tänään ja ilmoitti että meidän ("rautaryhmä" siis raudoittajat) osalta työmaa alkaa vasta juhannuksen jälkeen...eli sain "viikon" ylimääräistä rakentelu lomaa...

tarvii vaan kiristää vyötä että on rahaa rakentaa...

Eli toisin sanoen mulla on ens viikko aikaa "paikata" tää muu perseily...

saas nähä kui äijän käy...
No etten mää ny kyllästytä teitä mun jorinoilla...pistänpä "illan piristykseksi" yhen kuvan mun "jossain kohtaa" tulevaisuudessa rojektista...

- vähän rankempi herbie...
Tämä kyseinen kärry...(ei siis toi traileri vaan toi mikä on sen päällä...

) on toden näköisesti joillekkin tällä foorumilla kirjoittelevalle "offarille" tuttu kapistus... Itse en ole tätä rakentanut vaan tämä tuli erillaisten yhteensattumien summana minun omistukseen...(vissii kolme vuotta sitten...muistaakseni...

) Hauskan näköinen kapistus... ja katulaillinenkin vielä...
Mutta... tää tältä erää...
nii joo "-KHS-" sika makeet "tarra pohjat"...varsinki mun makuun oli toi jälkimmäinen...

KIITOS....
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...