Painevesijärjestelmä on toteutettu yksinkertaisesti 150 l painesäiliöllä josta vesi lähteee paineilman avulla jakotukkien ja varaajan kautta hanoille. Paineilma otetaan auton omasta järjestelmästä takaiskuventtiilin kautta 60l säiliöön josta paineenalentajan kautta vesisäiliön päälle. Pienempikin ilmasäiliö riittäisi hyvin mutta tuo sattui olemaan. Vessan lavuaarin ja keittiön jätevedet johdetaan tuohon siniseen säiliöön. Toi vesijärjestelmä toimii hyvin eikä tarvitse mitään pumppuja ja sähköä toimiakseen (tietyst varaajan lämmitys).
Wc on auton alkuperäinen jolla on oma alkuperäinen jätesäiliö n.150l
http://aijaa.com/ncDTSa
Sähköt autoon tulee verkosta ups invertterin kautta. Ekana kaksinapaisena pääkytkimelle jonka kautta kaksinapaisena vikavirtasuojakytkimelle jolta jaettuna kaksinapaisena kaksinapaisille sulakkeille. Kaikki pitää olla kaksinapaista koska nollan ja vaiheen paikka voi ajoneuvossa vaihdella. Nyt jos johdonsuojakatkaisija laukaisee niin sähköt katoaa verkosta oli napaisuus kumminpäin vain.
kWh mittarin mittamuuntaja keskuksen vasemmassa alakulmassa, ja näyttö kojelaudassa niin näkee että paljonko saa verkosta vedettyä.
Maadoituskiskossa väärä merkintä kun ei slo:ssa ollu hyllyssä muutakaan. Rungon maadoitusjohdin puuttuu vielä kuvanottohetkellä.
http://aijaa.com/DlIuvt
Webaston kytkentää täytyy vähän muokata koska nyt toimii vain tunnin kerrallaan, paitsi jos olis autossa avaimesta käännettynä virrat päälle niin toimii jatkuvana.
Pääkytkimen olen vaihtanut kolmiasentoiseksi. Ajoakut-0-Hupiakut, Ajaessa voi tietysti käyttää kumpia vain ja saa ladattua jos on jäänyt parkissa vajaiksi.