Vanha Len
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Truck: B10M + MB515
Re: Vanha Len
Laita vaan kuvia näytille, palstalle tai galleriaan Resoluutio tarpeeksi pieneksi esim. 800X600 niin näkyy vaikka luurin näytöllä.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Iski
- Kansleri
- Truck: Carrus 502 B10M
- Member id: 149
Näkyy olevan myynti-ilmo vielä http://www.nettikone.com/scania/vanhool/1331375
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Mielestäni tuo auto on ollut joskus projektina täällä palstalla. Paljon tuli Foamia seiniin ja sähkövetoja. Joskus 2010 kesällä. Samoihin aikoihin, kun aloittelin Röllin laiton.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Truck: Jäämeri Express
esimerkki siitä ettei nämä itsestään eikä ilmaiseksi synny. Ei millään pahalla muttei ollut ensimmäinen keskeneräisenä myyty bussi.wiima63 kirjoitti:viewtopic.php?f=2&t=2785&hilit=vanhool
tossa taitaa olla aikasemman omistajan projektikertomusta.
Tulevaisuus on sähköinen
- Rosvolinna
- Vapaaherra
Harva näitä valmiina myy...
Yleensä mukaan tukee ruumallinen irto-osia. Pari Primusta, jääkaappipakastin, tiskialtaita, pakettikeittiö, vessanpyttyjä ja laituriponttooni sekä Bilteman kuvasto vuodelta 2007
Kyllä tuosta vielä auto tulee. Terveen harrastuksen olet valinnut.
Yleensä mukaan tukee ruumallinen irto-osia. Pari Primusta, jääkaappipakastin, tiskialtaita, pakettikeittiö, vessanpyttyjä ja laituriponttooni sekä Bilteman kuvasto vuodelta 2007

Kyllä tuosta vielä auto tulee. Terveen harrastuksen olet valinnut.
Onks sama paikka miss ollu jokunen shevy vuosia ja oli tehty vissiin tänäkesänä tilaa pihalle...Jartsaco kirjoitti:Kiitos. Hieman vastusti, mutta sitä suuremmalla syyllä ei periksi anneta.wiima63 kirjoitti:No nyt on osannut kyllä bussin hakureissu vastustaa oikeen urakalla mutta kotiin selvisit! hyvää taistelua täytyy sanoa että kun itse käväsin Hoolilla kesällä kalajoella niin meni vähän helpommin ei tunnu enään pikku jutut ihan niin pahoille vastoinkäymisille sun koettelemuksien rinnalla!
Tsemppiä projektiin ja tervetuloa palstalle!
Kalajoella poikkeaville kulkureille tarjoan luonnollisesti kahvit.
Kasitien kupeessa 6 km ennen Hiekkasärkkiä seisoo Vanha Len, josta talomme tunnistaa.
Minäkö tyhmä ny en ymmärrä..
Rölli p:0451392364
Rölli p:0451392364
- Jartsaco
- Apukuski
- Truck: Scania Carrus
Sama mesta, uus asukas. Pari vuotta ollaan asuttu tässä.desoto kirjoitti:Onks sama paikka miss ollu jokunen shevy vuosia ja oli tehty vissiin tänäkesänä tilaa pihalle...Jartsaco kirjoitti:Kiitos. Hieman vastusti, mutta sitä suuremmalla syyllä ei periksi anneta.wiima63 kirjoitti:No nyt on osannut kyllä bussin hakureissu vastustaa oikeen urakalla mutta kotiin selvisit! hyvää taistelua täytyy sanoa että kun itse käväsin Hoolilla kesällä kalajoella niin meni vähän helpommin ei tunnu enään pikku jutut ihan niin pahoille vastoinkäymisille sun koettelemuksien rinnalla!
Tsemppiä projektiin ja tervetuloa palstalle!
Kalajoella poikkeaville kulkureille tarjoan luonnollisesti kahvit.
Kasitien kupeessa 6 km ennen Hiekkasärkkiä seisoo Vanha Len, josta talomme tunnistaa.
Kiitos Wiima 63:lle tuosta auton vanhasta projektiketjusta.