
Noi kuulathan vois voidella öljyllä. Kumpi ois parempi rypsi vai rapsi tai jopa oliiviöljy. Mikä noista toimis talvella parhaiten, vai tarviiko toimiakkaan, kun ne perskärpäset ei kestä tiellä kumminkaan.
Tässä en näe huonoja puolia. Jos ne jalat pitää saada laskettua, ni ei sillon oo yleensä aikaa hukattavaks asti. Vauhdista vaan. Ajoituksen suhteen tää on tarkka, mut minkäs teet. Lisäbonuksena näyttävät liikkeellelähdöt. Naapurin ukkokin tekee tällaisia ns. burn out -liikkeellelähtöjä viikonloppuöinä semmosella jollain laturillaan vai mikä Charger nyt onkaan.Rantarosvo kirjoitti:Tarkotan siis että linjurin kardaanin ympärille remmi. Ei siin olis ko yks huonopuoli. Jalat pitäs laskee vauhissa alas![]()
Entinen työkaveri onnistu poistamaan kardaanin Scaniasta. Tavallisen sählä ukko, korkealentoinen hämmästyttävyyksiin asti. Oli soitellu ensin vähän silleen et ei tää kai mitään joku outo ääni kuulu ja vauhti hävis, koettaa jatkaa ajoa. Mut sit jonkun ajan päästä et tääl on joku tämmönen lyhyt putken pätkä irrallaan maassa että jos joku tulis laittamaan sen paikalleen.Rantarosvo kirjoitti:Jos kardaanin poistaa on syytä varautua huippunopeuden selvään laskuun. Toisaalta piirturin punainen valo lakkaa tällä toimenpiteellä toimimasta, joten sitä ei tarvii enää katella.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
tota emmää takajortaania ny meinannu poistaaRantarosvo kirjoitti:Jos kardaanin poistaa on syytä varautua huippunopeuden selvään laskuun. Toisaalta piirturin punainen valo lakkaa tällä toimenpiteellä toimimasta, joten sitä ei tarvii enää katella.
Ite käyttäsin jotain vaseliinia. *tirsk*Selfie kirjoitti:Eikö se tokene jos rasvaa ristikot ihan huolella?
Ei oo loppupeleissä ees vaikeeta katkasta kardaania. Aikonaan sain uuden auton ja myyjä hehkutti miten hieno kuivaussysteemi mersussa on. Ei tartte tenun kanssa pelata. No korjaamopäällikkö oli sisumiehiä ja oli mersujen hankintaa vastaan. Auto oli ekaa päivää ajossa ja menin yhelle teurastamolle lastaamaan. Teurastamon pihasta just semmonen kiva ylämäki kadulle. No jouduin toppaamaan yhen henkilöauton takia ja valuttelin auton alas. Hölmö päästin kärrin vähän linkkuun. No uutta yritystä ja taas toppaus haitta-ajoneuvon takia. Nyt rupes sitte summerit huutamaan ja kytkin jäykistymään. Koitin vaihetta vapaalle, ei onnistunu sähköpneumaattisen vaihteensiirron takia. Soitin korjaamopäällikölle ja hyvä et kerkesin asiani esittää ko löi luurin korvaan. Soitin ajojärjestelijälle et mitäs nyt, kytkin jäykistyy enkä jaksa kauaa pitää pohjassa, lisäks en saa vaihdetta vapaalle ei auto edes sammu. Kaikki toimi paineilmalla ja patentti oli jäässä.mikko kirjoitti: Entinen työkaveri onnistu poistamaan kardaanin Scaniasta. Tavallisen sählä ukko, korkealentoinen hämmästyttävyyksiin asti. Oli soitellu ensin vähän silleen et ei tää kai mitään joku outo ääni kuulu ja vauhti hävis, koettaa jatkaa ajoa. Mut sit jonkun ajan päästä et tääl on joku tämmönen lyhyt putken pätkä irrallaan maassa että jos joku tulis laittamaan sen paikalleen.
Kyllä kelpaat miun kengännauhoja päästelemään ja saat sitoakkin sillä ehdolla et yhen kengän nauhat yhteen kenkään. Saat pukee vanttuutkin jos välttämättä haluutneppi kirjoitti:En oo moderaattori, enkä muutenkaan arvollinen edes kenkienne pauloja päästämään, mutta kiinnittäisin huomiomme 'Haku'-toiminnon käyttöön.
Neppi
Toivottavasti Neppi on hoitanu homman niin ettei nimimerkkiä osata yhdistää mieheen. Uuden seelannin viranomaset jos bongaa horrorin tarinan, niin nousee lentoasemalla lapanen pystyynPukaatti kirjoitti:Ei onneks vissii vaadita mitään "hullun " testiä. ... Kukaan meistä ei pääsisi läpitte. Tää menee taas ihan offset topiikiksi (aina) ni kyllä Nepi mukana menee paljon muutakin kuin pelkkä nimimerkki. .. häviää foorumilta kyllä paljon hyvää tarinaa mitä ois voinu jatkaa ja ilolla lukea. Pistän Loton vetää et saisin jatkettuu tarinaa