Taivutettavien kylki- ja kattoputkien sekä lokasuojankaarien tekijää piti vähän etsiä, mutta paikallinen amis taivuttaa ne minulle. Sen verran harvakseltaan ehtii tuota kyhäillä, että piti valmiiksi taivutettuna saada. Putket pitäisi saada ensi viikolla. Sitten saa tuon korin perästä tehtyä loppuun.
Viimeeksi ennen tätä kohdetta oli tullut hitsattua yläasteen metallityökurssilla eli nollasta lähdettiin. Ostin tätä varten Timcon Mi250Migin ja hyvinhän tuo on pelittänyt. Alkuun kaveri kävi hitsaamassa minun räkäpisteillä heftatut kappaleet, mutta nyt saa jotakin itsekin aikaiseksi ja eipä sitä opi kuin lisää hitsaamalla. Pohjolan tallissa kun hitsaa niin tuuli käy aina. Katos onneksi sateensuojana.
Eihän tuosta alkuperäisestä paljon jäljelle jäänyt. Auton oma runko hyvä, mutta kori kokenut kovia, lähinnä ikkunatiivisteiden pettämisen takia. Moni joka nyt ylipäätään tällaista projektia ostaa olisi jo jättänyt leikin kesken ja hankkinut paremman aihion. Minulla ei anna ylpeys periksi luovuttaa, kyllä tuosta auto on tehtävä.
Tuolla vähän lisää kuvatuksia kohteesta.

Jospa seuraavia kuvia saisi lisättyä vähän nopeammin