Horror Lines
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Jjjjjjja tän päivän saldo. Laitoin auton käyntiin, korinnostonappi pohjaan ja sit lähin irrotusöljyn kanssa tasonsäätöventtiileille. Kunnon kylpy liitoksille ja kiinnityspulteille ja jätin muhimaan. Kori ylhäällä keulasta nostoa vielä niin paljon, et pyörät melkein irtos maasta. Kone sammuksiin ja päävirrat poikki.
Ainaki kuskin puolelta oli jo äsken kurkatessa jousipussi yläpäästä irti. Huomenna puhisen ne sieltä pois ja sit puhistelujen ja massausmaalausten jälkeen uutta pussia ja tasonsäätöventtiiliä paikalleen.
Auton edessä maassa oottaa myös Paimelasta maanantaina kipastu päiväsäiliö, josko tuon ilmawebaston sais jo viriteltyä paikoilleen... Kohtahan sitä ei enää ees tarvii.
N
Ainaki kuskin puolelta oli jo äsken kurkatessa jousipussi yläpäästä irti. Huomenna puhisen ne sieltä pois ja sit puhistelujen ja massausmaalausten jälkeen uutta pussia ja tasonsäätöventtiiliä paikalleen.
Auton edessä maassa oottaa myös Paimelasta maanantaina kipastu päiväsäiliö, josko tuon ilmawebaston sais jo viriteltyä paikoilleen... Kohtahan sitä ei enää ees tarvii.
N
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Vanhat pussit lähti ilman väkivaltaa irti. Oik ylälaatta pitää joskus tehä uus. Ei nyt. Ylälautaset (ne rinkulat mistä ilma tulee läpi) oli kirkkaat ja muutenki ookoo. Samalla makaamisella tuli ruosteenirrotusöljyttyä tasonsäätöventtiiliä ihan urakalla.
Uudet pussit oottaa takapenkillä, että ne pääsee uuteen kotiinsa.
Voiks joku homma mennä joskus yksinkertaisesti ja helposti? Ei ehkä?
N
Uudet pussit oottaa takapenkillä, että ne pääsee uuteen kotiinsa.
Voiks joku homma mennä joskus yksinkertaisesti ja helposti? Ei ehkä?
N
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: Horror Lines
Toihan oli se helpompi homma
odotahan vaan kun alat punnertaa uusia paikoilleen 


Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Ni. Taaksehan oon vaihtanu kaikki neljä... Onhan siinä hauskuutensa.
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines
Helppoa se on, jos saa alamaljan irti. Latoo tuvan pöydällä nippuun ja kantaa keon paikoilleen.
Autossa kiinni olevalla maljalla homma on hieman moniuloitteisempi kokemus.
Autossa kiinni olevalla maljalla homma on hieman moniuloitteisempi kokemus.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Irti o. Neljä maljaa mistä valita. Vähän teräsharjarälläkkää ja sit läjään.
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Viestit: 697
- Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
- Truck: scania k92
- Location: Järvenpää
- Paikkakunta: Keski-uusimaa
Re: Horror Lines
Moro... 
Että mää oon ollu hölömö... (eipä sinänsä oo yllätys...
)
Mä "kääntänsin" pussukat irtonaisena kaksinkerroin... Laitoin uuden ylälautasenpaikkaansa (mul oli semmoset lipareet siin minkä varassa se yläpää pysyy paikassaan...) sitte "tökkäsin" nipun kiinni olevan maljan päälle ja hallikompuralla ilmaa pussiin... Ja kumisella massavasaralla koputtelua (säkeille...siis niille kumi semmosille...
) että se "sijas ittensä"...
Eipä oo sitte vissii mikään ihme että sen 14h tappelin kaiken kaikkiaan neljän pussin kaa...(takapää) Sisältäen maljojen irroitukset ja putsaukset... Yms. Kaikista vaikeinta oli käsipelillä kääntää ne "kaksinkerroin" (ei "selkä/kylkiluu vammasena" oikein voinu rykiä ja vääntää...) tai ehken oon vaan mamis...
Ja kukaan ei voinu kertoo että sen voi tehä helpostikki...
saattapi kyllä johtua siitä etten osannu ja uskaltanu kysyä...? (oiskoha sil joku vaikutus...?
)
Muttta ei muuta ku peukkua säkkijumppaan...
(mun tarviis jaksaa tehä "paskahuussin" seinärunko valmiiks... Ja kiinnostaa ku "kilo ihmisen kiinteämpää ulostetta"...
)

Että mää oon ollu hölömö... (eipä sinänsä oo yllätys...

Mä "kääntänsin" pussukat irtonaisena kaksinkerroin... Laitoin uuden ylälautasenpaikkaansa (mul oli semmoset lipareet siin minkä varassa se yläpää pysyy paikassaan...) sitte "tökkäsin" nipun kiinni olevan maljan päälle ja hallikompuralla ilmaa pussiin... Ja kumisella massavasaralla koputtelua (säkeille...siis niille kumi semmosille...

Eipä oo sitte vissii mikään ihme että sen 14h tappelin kaiken kaikkiaan neljän pussin kaa...(takapää) Sisältäen maljojen irroitukset ja putsaukset... Yms. Kaikista vaikeinta oli käsipelillä kääntää ne "kaksinkerroin" (ei "selkä/kylkiluu vammasena" oikein voinu rykiä ja vääntää...) tai ehken oon vaan mamis...

Ja kukaan ei voinu kertoo että sen voi tehä helpostikki...


Muttta ei muuta ku peukkua säkkijumppaan...


Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Juuei.
Alamaljan päälle rullalle ja koko nippu lops vain paikoilleen. Kompuralla ilmaa tai ei. Mulla on kaikki aina menny ilman. Yläpään ku saa suht tiiviiksi siihen rinkulaan, ni riittää ku lyö auton pyörilleen ja käyntiin ni pussit täyttyy ja asettuu.
Foorumin 'haku'-toiminto ja hakusanat "ilmapussin vaihto" tms antaa aikalailla halutunlaisen vastauksen. Oon huomannu, et homma ku homma, ni kandee hakee foorumilta ensin! Joku on kuitenki sen jo tehny...
N-E-P-P-I
Alamaljan päälle rullalle ja koko nippu lops vain paikoilleen. Kompuralla ilmaa tai ei. Mulla on kaikki aina menny ilman. Yläpään ku saa suht tiiviiksi siihen rinkulaan, ni riittää ku lyö auton pyörilleen ja käyntiin ni pussit täyttyy ja asettuu.
Foorumin 'haku'-toiminto ja hakusanat "ilmapussin vaihto" tms antaa aikalailla halutunlaisen vastauksen. Oon huomannu, et homma ku homma, ni kandee hakee foorumilta ensin! Joku on kuitenki sen jo tehny...
N-E-P-P-I
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Mitäsmäsanoin. Volvon osanumerolla haettu pussi on väärä. Lukee siinä B10M etu, mut on liian hoikka, pitkä ja vääränkokonen reikä toisessa päässä.
Muuten ookoo...
Neppi
Muuten ookoo...
Neppi
- AriW
- Ajoneuvos
- Viestit: 581
- Liittynyt: 29 Loka 2012 18:09
- Truck: Volvo&Volvo
- Location: Järvelä
- Member id: 219
Re: Horror Lines
Juu nii ne tarjoili mullekkin vääränkokosta reikää. Vissii malleja siis olis. Sama niiden lautasten kanssa. En muista mikä sen halkaisijan määräs.
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Sen sijaan tasonsäätöventtiiliä oli oikea. Letkuliitokset lähti helposti auki, osa jopa niin helposti, että yks osasyy paineiden nopeaan tippumiseen oli kyllä siinä.
N
N
- -LÄTSÄ-
- Ajoneuvos
- Viestit: 697
- Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
- Truck: scania k92
- Location: Järvenpää
- Paikkakunta: Keski-uusimaa
Re: Horror Lines
moro taas... 
Mulla oli tossa ylälautasissa semmottiset metalli lipareet mitkä ei ois mennynnä millään paikalleen jos niitä ei ois laittanu kiinni pussiin...
Ja ku yritin "sovitella" sitä pussukkaa irtomaljaan... ei siitä tullu lasta ei pas...aa Siksi nyväsin ne sinne alamaljat paikallaan... rengasrasvaa liukkarina, ilmapistoolilla lautasen ilmareiästä ilmaa ja massa vasaralla täryytellen...
Vaikeinta oli saada ne käännettyä "kaksin kerroin" ku niitä ei ois ollu mitenkään mahollista saaha sinne pitkänä et ois voinu käyttää "auton painoa" apuna... en vaan saanu tarpeeksi ylös runkoa että olis mahtunu sinne väliin...
siitä syystä tein sen väärin... Mutta anyway... lopputuloshan on sit kuitenki se mikä "ratkaisee"... ne toimii ja ilma pysyy sisällä... 
En sitte tiiä onko noissa scanioissa ja volovoloisissa kui pal muutenki eroo... molemmat reiät oli ainakin takapään pussukoissa saman kokoset...

Mulla oli tossa ylälautasissa semmottiset metalli lipareet mitkä ei ois mennynnä millään paikalleen jos niitä ei ois laittanu kiinni pussiin...

Ja ku yritin "sovitella" sitä pussukkaa irtomaljaan... ei siitä tullu lasta ei pas...aa Siksi nyväsin ne sinne alamaljat paikallaan... rengasrasvaa liukkarina, ilmapistoolilla lautasen ilmareiästä ilmaa ja massa vasaralla täryytellen...



En sitte tiiä onko noissa scanioissa ja volovoloisissa kui pal muutenki eroo... molemmat reiät oli ainakin takapään pussukoissa saman kokoset...

Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Ainii ko sulla on kania! Siinähän on erilaine.
- Bussiton
- Vapaaherra
- Viestit: 2400
- Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
- Location: Jokela
- Member id: 015
- Paikkakunta: Jokela
Re: Horror Lines
Joo noita etupusseja on kahta kokoa
kävin kysäsemässä Onninautosta josko ostais valmiiksi mut jäi sit ottamatta
toinen koko on sama kun takana ja toisessa isompi "reikä" 



Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Isompi on reikä, mut pussi on matalampi ja pulleampi. Uudet tulee huomenna aamulla.
Tän päivän bussirojekti oli varapussien vääntäminen vara-alamaljojen päälle. Sit laitoin niihen yläpäihi pyöreät vaneerin palaset, jokka tuli pultilla siihen alamaljan keskellä olevaan reikään kii. Nyt ei tarvi tienposkessa alkaa vääntää niitten kans, ku puol hommaa on jo tehty. Tosin eipä noita tarvii enää ikinä vaihtaa ku nyt on kaikki uudet...
N
Tän päivän bussirojekti oli varapussien vääntäminen vara-alamaljojen päälle. Sit laitoin niihen yläpäihi pyöreät vaneerin palaset, jokka tuli pultilla siihen alamaljan keskellä olevaan reikään kii. Nyt ei tarvi tienposkessa alkaa vääntää niitten kans, ku puol hommaa on jo tehty. Tosin eipä noita tarvii enää ikinä vaihtaa ku nyt on kaikki uudet...
N
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Niin on sitte uudet pussit auton alla ja koro säädetty niin hyväks ku sen voi tossa pihassa säätää.
Mietin, ku olin tunnin kuonavasaralla hakannu ylä- ja alalaattoja ja vieläki oli sitä lehtevää matskua jälellä, et miksköhän kukaan ei oo ostanu mulle paineilmatalttaa.
Ongelmia ei ollu muuta ku et auto oli talven aikana sen verran painunu, et piti vääntäytyy aika jänniin asentoihin, et pääs etuakselin alta muljahtaa. Muutenhan ei ois tarvinu, mutku piti säätää sitä tasonsäätöventtiiliä vielä. Eka ei säätötanko meinannu riittää, sit tajusin et sen murkulan etumainen kiinnitysreikä oliki semmonen pitkula. Siitä ku kippas venttiilin vähän kallelleen, jo alko varat riittää.
Kohtuullisen liukkaasti toimii etuakselilla korinnosto tolla uudella venttiilillä! Ei paha.
Hyvä.
Neppi
Mietin, ku olin tunnin kuonavasaralla hakannu ylä- ja alalaattoja ja vieläki oli sitä lehtevää matskua jälellä, et miksköhän kukaan ei oo ostanu mulle paineilmatalttaa.
Ongelmia ei ollu muuta ku et auto oli talven aikana sen verran painunu, et piti vääntäytyy aika jänniin asentoihin, et pääs etuakselin alta muljahtaa. Muutenhan ei ois tarvinu, mutku piti säätää sitä tasonsäätöventtiiliä vielä. Eka ei säätötanko meinannu riittää, sit tajusin et sen murkulan etumainen kiinnitysreikä oliki semmonen pitkula. Siitä ku kippas venttiilin vähän kallelleen, jo alko varat riittää.
Kohtuullisen liukkaasti toimii etuakselilla korinnosto tolla uudella venttiilillä! Ei paha.
Hyvä.
Neppi
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Länmintä on ollu enempi nyt ku talvella. Siksi aloin säätää lämmitysasioita. Alden kans taas vähän painin. Sijoitusta muutin kappaleen ylöspäin ja kiristelin lemmareita. Lisäsin nestettä. Oli vähän tossa vajunu.
Kuskinpenkin sähköistyksen sain vihdoin kohilleen. Nyt länpiää pylly ja paisuu pussit. Ilmapussit. Penkin selkänojassa, joka seki liikkuu napista.
N
Kuskinpenkin sähköistyksen sain vihdoin kohilleen. Nyt länpiää pylly ja paisuu pussit. Ilmapussit. Penkin selkänojassa, joka seki liikkuu napista.
N
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Alkaa muutki hullut heräilee talviunilta. Näin sen tänään.
Löysin hyvältä ystävältäni Tori.fi:ltä sysäyksen Horror Lines keittiö, EVO IV:n rakentelun aloittamiseen. Uudessa vempeleessä on neljälevyinen kaasuhella ja uuni samassa. Laite on kuin uusi, Primus, ja mahtuu just tiskikoneen yläpuolelle. Vanha kattoonripustettu erillis-uuni saa lähteä kiertoon. Ken tarvii?
Tiskiallas löytyi vihdoin sopiva (voiks tollee sanoo?) ja, niinikään kuin uusi, liesituuletinki on jo keittiön vastaisella ruokapöydällä oottamassa et joku laittais sen paikoilleen. Kyllä tämä tästä.
Hankalahkon pohjapiirroksen vuoksi epäoptimaalisesti rulettanut ilmalämpöpumppu on myöskin jo kauan ollut "mitä hittoo mie sillekki teen" -listalla. Lisäks se alko alkukeväästä vilkuttaa vikavaloa, eikä tee mitään. Tästä johtuen kävin tänään, vihjeen saatuani, pelastamassa muuan paalituomion saaneesta Vanajasta kax (2) ameriikkalaismallista (ameriikkalaista) kattoilmastointilaitetta. Samalla pidettiin "Kylähullut Kulkurit romumetalliosasto":n epäviralliset pikkujoulut. Olhan pirskeet!
Todisteita tallentui ainakin parahin herra Rosvolinna:n älypuhelimen muistikortille, josta niitä saa jakaa ainakin tähän: __________________________.
ISO KIITOS osallistuneille! Oisin varmaan vieläki siellä (enkä pääsis pois!), jos ette ois tullu hätiin...
Huomenissa olis tarkoitus alkaa tarkemmin tutustumaan hankintoihin. Ehkä itkeä tirautan siinä hieman. No, ainaki sähkömoottorit lähti pikku väkivallalla pyörii. Paljon muutahan tuo ei enää sit tarvikkaa. Jos liemet on pysyny kennoissa sisällä, ni toimiihan ne. Jos ei, Kouvolassa on Autokylmä Hållman (ei maksettu mainos, mut mainos kuitenki), joka osaa ne varmaan elvyttää. Jos ei osaa, tulee kohta myyntiin kaks kattoilmastointilaitetta, vaik á 700€ hintaan.
Ei kai täsä muuta.
N-E-P-P-I
Löysin hyvältä ystävältäni Tori.fi:ltä sysäyksen Horror Lines keittiö, EVO IV:n rakentelun aloittamiseen. Uudessa vempeleessä on neljälevyinen kaasuhella ja uuni samassa. Laite on kuin uusi, Primus, ja mahtuu just tiskikoneen yläpuolelle. Vanha kattoonripustettu erillis-uuni saa lähteä kiertoon. Ken tarvii?
Tiskiallas löytyi vihdoin sopiva (voiks tollee sanoo?) ja, niinikään kuin uusi, liesituuletinki on jo keittiön vastaisella ruokapöydällä oottamassa et joku laittais sen paikoilleen. Kyllä tämä tästä.
Hankalahkon pohjapiirroksen vuoksi epäoptimaalisesti rulettanut ilmalämpöpumppu on myöskin jo kauan ollut "mitä hittoo mie sillekki teen" -listalla. Lisäks se alko alkukeväästä vilkuttaa vikavaloa, eikä tee mitään. Tästä johtuen kävin tänään, vihjeen saatuani, pelastamassa muuan paalituomion saaneesta Vanajasta kax (2) ameriikkalaismallista (ameriikkalaista) kattoilmastointilaitetta. Samalla pidettiin "Kylähullut Kulkurit romumetalliosasto":n epäviralliset pikkujoulut. Olhan pirskeet!
Todisteita tallentui ainakin parahin herra Rosvolinna:n älypuhelimen muistikortille, josta niitä saa jakaa ainakin tähän: __________________________.
ISO KIITOS osallistuneille! Oisin varmaan vieläki siellä (enkä pääsis pois!), jos ette ois tullu hätiin...
Huomenissa olis tarkoitus alkaa tarkemmin tutustumaan hankintoihin. Ehkä itkeä tirautan siinä hieman. No, ainaki sähkömoottorit lähti pikku väkivallalla pyörii. Paljon muutahan tuo ei enää sit tarvikkaa. Jos liemet on pysyny kennoissa sisällä, ni toimiihan ne. Jos ei, Kouvolassa on Autokylmä Hållman (ei maksettu mainos, mut mainos kuitenki), joka osaa ne varmaan elvyttää. Jos ei osaa, tulee kohta myyntiin kaks kattoilmastointilaitetta, vaik á 700€ hintaan.
Ei kai täsä muuta.
N-E-P-P-I
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines
Kuvallinen todiste "Neppi":n uudesta projektista. Huhujen mukaan katiska siirtyy pala palata Kausalaan - tai jotain...
On siinä söpö ratti ja jos jonkun kylähullun pienoisrautatien Lättähatussa on laatikko-ongelmia. Tuosta löytyy varapalaa Bolt on -henkisesti. Olkaa nopeita; nälkäinen paalinkita louskuttaa parin raadon päässä.
On siinä söpö ratti ja jos jonkun kylähullun pienoisrautatien Lättähatussa on laatikko-ongelmia. Tuosta löytyy varapalaa Bolt on -henkisesti. Olkaa nopeita; nälkäinen paalinkita louskuttaa parin raadon päässä.
- Liitteet
-
- Wheels of Corrosion.png (748.8 KiB) Katsottu 14525 kertaa
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Horror Lines
Kai siihen sauna tulee? Tätä nykyä siinä on aromaterapinen "home"opaattinen -hoitolaitos ja tofun voi kaapia jääkaapin oven ulkopinnasta. Muuten hyvä 
Sammalta kasvaa tuulilasin tiivisteessä - Pääsiäisenä siihen voi laittaa nököttämään pieniä styrox-tipuja.
Eihän tuossa mitään isompaa laittoa ole. "Iski":n mukaan se siirtyi kolmen kilometrin matkan kivuttomasti puomilla.

Sammalta kasvaa tuulilasin tiivisteessä - Pääsiäisenä siihen voi laittaa nököttämään pieniä styrox-tipuja.
Eihän tuossa mitään isompaa laittoa ole. "Iski":n mukaan se siirtyi kolmen kilometrin matkan kivuttomasti puomilla.
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
-
- Kansleri
- Viestit: 1052
- Liittynyt: 19 Huhti 2013 16:33
- Truck: Scania Lahti 10
- Location: Jokioinen
- Member id: 473
Re: Horror Lines
Olihan sielä ilmeisesti saunottukin jo. Vaurioista ja savuhormin puutteesta päätellen kyseessä on ollut esihistoriallistyyppinen kertalämmitteinen malliRosvolinna kirjoitti:Kai siihen sauna tulee? Tätä nykyä siinä on aromaterapinen "home"opaattinen -hoitolaitos ja tofun voi kaapia jääkaapin oven ulkopinnasta. Muuten hyvä
.

Kukaan ei vaan ollut huomannut saunamajurille sanoa, jotta sisätiloissa pidetty valkea ei sovi yhteen uretaanieristyksen kanssa

"Home"opatia toimii hienosti. Mielestäni en tolkuttoman kauaa viettänyt auton sisällä, mutta illalla naama oli täynnä punaisia pilkkuja ja pää tuntui tavallistakin oudommalta

Scania BF86S Lahti 10 -78
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Juu tarkotus ois päästä vapuksi kruisinkeihi. Kiirettä pitää.
ToDo-listalla vielä:
-katon madallus
-korin pidennys metrillä
-ulkopeltien vaihtaminen messinkisiin
-ilmalämpöpumppu (joku on pölliny ilmastoinnit)
-moottoria nostetaan 150mm (sen alle tulee ruohonleikkuuterä)
-vaihdelaatikon vaihtaminen Fulleriin
-kuskin penkki Vanista
Muutenhan toi on ihan kohtuullinen. Lattiaan tulee lämmitys / jäähdytys. Käytän siihen sarjaankytkettyjä jääkaapin takaritilöitä. Lämmitys Horror Linestä yli jääneellä 30Kw Webastolla, jäähdytykseen ajattelin käyttää nestemäistä typpeä. On kesähelteillä kivempi ku lattia on viileä.
Aito-kiuas ja lauteet lasikuidusta, ni ei tarvii miettii homehtumisia. Poreallas katolle ja kaiteet ympärille ni voi käyttää ajaessaki. Samaan yhteyteen tulee sadeveden talteenotto ja mustavesitankin huuhtelu.
Millo se aprillipäivä oli?
Kyllä tosiaan sai jonkun kerran kotimatkalla yskästä ja vieläki vähän huulissa kihelmöi. Joku sädesieni sieltä vissiin aivoonki hyppäs ku tuli tommosta tekstiä tohon ylle.
Sori kaikki. Ja kiitos.
N
ToDo-listalla vielä:
-katon madallus
-korin pidennys metrillä
-ulkopeltien vaihtaminen messinkisiin
-ilmalämpöpumppu (joku on pölliny ilmastoinnit)
-moottoria nostetaan 150mm (sen alle tulee ruohonleikkuuterä)
-vaihdelaatikon vaihtaminen Fulleriin
-kuskin penkki Vanista
Muutenhan toi on ihan kohtuullinen. Lattiaan tulee lämmitys / jäähdytys. Käytän siihen sarjaankytkettyjä jääkaapin takaritilöitä. Lämmitys Horror Linestä yli jääneellä 30Kw Webastolla, jäähdytykseen ajattelin käyttää nestemäistä typpeä. On kesähelteillä kivempi ku lattia on viileä.
Aito-kiuas ja lauteet lasikuidusta, ni ei tarvii miettii homehtumisia. Poreallas katolle ja kaiteet ympärille ni voi käyttää ajaessaki. Samaan yhteyteen tulee sadeveden talteenotto ja mustavesitankin huuhtelu.
Millo se aprillipäivä oli?
Kyllä tosiaan sai jonkun kerran kotimatkalla yskästä ja vieläki vähän huulissa kihelmöi. Joku sädesieni sieltä vissiin aivoonki hyppäs ku tuli tommosta tekstiä tohon ylle.
Sori kaikki. Ja kiitos.
N
- neppi
- Vapaaherra
- Viestit: 3097
- Liittynyt: 09 Elo 2011 14:16
- Truck: Hino Blue Ribbon -91
- Location: Tauranga, NZ
Re: Horror Lines
Kuvaan kommentti: "Nazgulit on niin out! Mustat ratsastajat liikkuu nykyään Vanajalla!".
- -KHS-
- Rattiamiraali
- Viestit: 292
- Liittynyt: 14 Marras 2012 12:26
- Truck: Carrus 302
- Location: Ylöjärvi
- Member id: 216
Re: Horror Lines
Noi lasikuituiset lauteet mä jotenkin pystyn vielä kuvittelemaan, mutta tuota lasikuituista Aito-kiuasta mä lupaan tulla katsomaan kauemmaksikin.neppi kirjoitti: Aito-kiuas ja lauteet lasikuidusta,
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
- Rantarosvo
- Kansleri
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
- Truck: Haaveena vasta
- Location: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Horror Lines
Emmie vaan huomaa mitään eroa siun normaaleihin kirjotuksiin verrattunaneppi kirjoitti: Joku sädesieni sieltä vissiin aivoonki hyppäs ku tuli tommosta tekstiä tohon ylle. N

Rosmo