Terapia tölli

Kerro omasta projektistasi
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Truck: scania k92

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Dodiih... ny se on sitte alkanu..."plasiikkikirurgisettoimenpidehässäkät" (en viitiny enempää kirjuuttaa sanoja yhteen... :D )
Joo mutta eka tohon "valaisinmalliin" palatakseni... ne FMX:n lamput mitkä näin "oli ihan siga mageet" (oli ledipäiväajovaloa ja "spottia" ja muoto oli aikasta "räyhä") No joka tapauksessa niinku kerroin en halua "vatvoa" sen asian kanssa nyt...(harmittelen sitte myöhemmin...ehkä :) )
Minä "poikapoloinen" en muistanut ottaa eilen siinä "sovitus kiimassa" yhtään valokuvaa "ehjästä" lampunpohjasta vaan hirmuisella kiireellä "riisusin sen/ne" pussista (niiku teininä "vastakkaisen sukupuolen edustajan" ei oo häpee olla nopee... :lol: :lol: :lol: ) ja kävin "hommiin" (no ettei tämä menis ihan...kaksmieliseksi ni pysytään asialinjalla...tää on kuitenki "perheohjelma"... :D )
Joo siis otin pussista pois... eka mallaus... eka leikkaus...vähän sipistelyä... ja poks...
"puristimet on pop" =)
"puristimet on pop" =)
WP_20141004_001.jpg (228.25 KiB) Katsottu 19856 kertaa
Siinä se ny makaa "höördillään"... :) vain kiinnitys puuttuu...
ja sitten toisen puolen kimppuun... se aiheutti vähän enemmän "päänvaivaa" koska lämppärin kenno ja puhallin on vähäse "tulilinjalla"... (joutu vaan leikkelee enämpi moovii pois...ja mallailee ja sovittaa...ja sipistellä/nysvätä...)
no ny sekin on siellä höördillään... :)
kuvan "laadun" takaa jälleen "vakaa käsi" ja lumia 630
kuvan "laadun" takaa jälleen "vakaa käsi" ja lumia 630
WP_20141004_003.jpg (208.05 KiB) Katsottu 19856 kertaa
Ja pientä yleiskuvaa miltä noi lamppuset näyttää siellä koloissaan...(ilman peltejä... :D )
"pure naked"
"pure naked"
WP_20141004_005.jpg (261.6 KiB) Katsottu 19856 kertaa
Ja pitihän siihen sovittaa yhtä peltiäkin... :D
vähän "pikkumustaa" ylle niin....
vähän "pikkumustaa" ylle niin....
WP_20141004_006.jpg (261.13 KiB) Katsottu 19856 kertaa
Ja tästä alkaakin se veemäisin osuus tuossa faceliftissä... tarvii saada noi lampun pohjat "suunnattua" oikein (niin että umpioiden omat säätövarat riittää...) ajattelin yrittää tehdä niihinkin jonkunmoisen "säätö" mahdollisuuden...(pohjiin siis... :) )
sitten noi kulmapeltien lopullinen rei'itys ja "muotoilu" (ja joku "juju"...ehkä):D ("välillä" on vaikeeta olla mä.... :lol: :lol: :lol: )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Nii joo... unohtui mainita että toi "kottero" on ollu joskus vissiin "tiukasti jumissa"... toi vetopiste/etupuskuri on tullut tosta keskeltä ulos noin 20mm (vaikea arvioida) sillä seurauksella että orggis lisävalojen kiinnitys raudata ovat ottaneet/ottavat kiinni tohon "korikehikon" alimpaan vaakarautaan...ja vääntävät sitä eteen päin... (ei ole "samalla kaarella" kuin ylemmät...) kattoo ny...teenkö asialle muuta kuin korjaan "repeämät" puskuripalkista ja annan olla noine hyvineen... vai keksinkö jotain ihan muuta...(yks ajatus olis jo.... :lol: :lol: :lol: )
neppi
Vapaaherra
Truck: Hino Blue Ribbon -91

Viesti Kirjoittaja neppi »

Sä oot kyllä sankari.
-KHS-
Rattiamiraali
Truck: Carrus 302
Member id: 216

Viesti Kirjoittaja -KHS- »

No on kyllä vinhan näköiset valot tohon keulaan.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa.
Reddewil
Vapaaherra
Truck: Tukato & FM
Member id: 037

Viesti Kirjoittaja Reddewil »

Näytin tytölle tota kuvaa "ilman keulaa" ni se osas sanua saman ku mäki et hyvä tuloo! Siis osaa hahmottaa oikiasti niiku monassa muussahi kohtaa...
-Koska sen voi tehdä myös itse-
Rosvolinna
Vapaaherra
Truck: B10M + MB515

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna »

Hienot tuikut. Auto nuortuu 20v. Vanhaahan tuossa ei ole kohta kuin varoituskolmio...
En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
Artsi
Kippari
Truck: Volvo Carrus 602

Viesti Kirjoittaja Artsi »

Hyvä tullee, tommosen tyylisen aurinkolipan vielä tekaset http://www.iowa80.com/DirectionsWEB/cli ... 187170.jpg :D
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

jaahasta jaahasta... :)
Eipä sinänsä oo varsinaisesti mitään suurta tapahtunu et sen puoleen kannattais "mitään esitellä" :)
no noi "minikylpyammet" on ny paikassaan ... tukevasit...säätömahdolliuuksilla.... mut ennen sitä... "visuaalinen" (en kyllä yhtään tiiä kuuluko toi sana tähän mut on se vaan niin hieno...sana...:D )
No anyway... sain tänään apuja hallille... pikkubroidi paukkas hallille "potkimaan" mua istumalihaksille...(ei ees sattunu...:D) ja siinä potkimisen lomassa touhuiliki....(oli varmaan veemäistä potkii ja touhuu samaan aikaan...:D ) no ei vaines... tätä hää touhas... :)
reikälöiset piilossa... =)
reikälöiset piilossa... =)
WP_20141005_007.jpg (197.12 KiB) Katsottu 19564 kertaa
ja toinen... :)
ja vähän lähempää...
ja vähän lähempää...
WP_20141005_009.jpg (178.45 KiB) Katsottu 19564 kertaa
Noi pölysuojat ei ny oo mitenkään "kauniit" mutta en oo viel "löytäny" parempia (hirveesti en oo ettinykkään mutta tiedän että niitä on...oon nähny livenä semmoset "kiiltävästä" raudasta tehdyt...) Sitte tietenkään mulla ei ollu homattuna 5mm rst-pulttiloisiii (kuusiokolo kannalla) eli noihin joutuu vielä lisäämään semmottiset... :D plus että mää tollo olin tehny noi ylemmät kiinnitys reiät pikkusen ketuiks...eli niille tarvitsee tehdä "temput terävät"... :D elikkäs toisinsanoen...keskeneräinen... :D (Käsi nousee virheeen merkiksi...mitäs en ollu hommannu oikeita tarvikkeita...) no joo sitte ne lampunpohjat...
Pirun huono kuva taas... mutta jospa siitä vähän sselviää....("selvä juttu...mies on humalassa...eli epäselvä... :D ) Elikkäs tosta pultin päästä ku kääntää ja vääntää... ni...
"sivusäätö"
"sivusäätö"
WP_20141005_003.jpg (206.69 KiB) Katsottu 19564 kertaa
Toi työntää tai vetää sitä "eessun taassun"
"sivusäätö sisältä"
"sivusäätö sisältä"
WP_20141005_002.jpg (161.94 KiB) Katsottu 19564 kertaa
Olen vielä vähän "kahdenvaiheilla" vetäsenkö tohon "välimutterin" paikalle jonkun jäykän "painejousen"... menee noinkin ja toimii... mutta testatessa löystyivät mokomat... :D sitte "toinen säätö"... :)
"ylös alas säätö"
"ylös alas säätö"
WP_20141005_012.jpg (220.17 KiB) Katsottu 19564 kertaa
"Yksinketainen on kaunista" (paitsi mä...yksinkertainen :lol: ) Eli tossa prikan alla on vaan isoreikä (vähä niinku mulla päässä...ei meinannu millään pysyä ajatus kasassa...valu koko ajan pois... :D ) No joka tapauksessa se reikä antaa tolle yläpäälle mahdollisuuden liikkua edes takaisin...ja täten liikuttaa "lampun valopistettä" ylös/alas... :)
Ja alanurkassa on se "kiinteäpää"... (laitan kuvan ehkä seuraavalla kerralla...ei mahu taaskaan :D kuvaan liikaa... :D ) Se että riittääkö noi säädöt...selviää sitten ku oon saanu "omat" umpiot paikkaansa ja olen tehnyt "johtoadapteri" hässäkän... (jos niitä ei valmiina löydy...)
Mutta joo... siinä kaikki.. toistaiseksi... seikkailu elokuva "kadonneen/uuden naaman metsästys" jatkuu ensikerralla...(tarvis varmaan ettiä itelleenki...ku sitä mä EN osaa tehä...oon enämpi "vasara miehiä" ja siitä ei hyvä tulis...josko tuo "pilallekkaan" menis...) :lol: :lol: :lol:
Että näin... :)
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

"Suraava kerta"
kiintteä/joustava pää... :D
"kiinteetä...niin kiinteetä"
"kiinteetä...niin kiinteetä"
WP_20141005_005.jpg (208.57 KiB) Katsottu 19562 kertaa
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

"Varovaista touhuilua"... :)
no joo ei sen kummemmin varovaista mut oikeita töitä ei kestä olkapää tehdä... mutta saan syytteen "itseni väkisinmakaamisesta" jos en mittään tee... joten tulin hallille näpertelee... ja tämmöstä täällä on eilisen illan ja tän päivän varovaisella touhulla tullu... :D elikkäs "mulla on jo täällä valmiina tälläset peltikulmat joihinka meidän tarvitsee vain tehdä loppusilaus" (sanos varmaan jonkun ruokaohjelman huippukokki....) no tää ei oo ruokaohjelma ja mä en oo huippukokki...mutta... melekosen sopan keittelin... :lol: :lol: :lol: (tässä todisteet...)
"tussi viivaa" =)
"tussi viivaa" =)
WP_20141006_001.jpg (191.87 KiB) Katsottu 19404 kertaa
Siinä "tarkkaakin tarkempien" mittausten jälkeen... päättelin et tossa sen paikka...ja pikku piirtelyt päälle tussila...
ja sitten par viiltoo rälläkkää... :D
"ruisantero...siinä on reikä..." =)
"ruisantero...siinä on reikä..." =)
WP_20141007_003.jpg (188.71 KiB) Katsottu 19404 kertaa
Tossa kohtaa olin vielä tekemässä "vaan reikää"... :) mutta mutta...joku kävi laittaa mun kahviin jotain...:)
"kukkuu" sieltä se kurkistaa... =)
"kukkuu" sieltä se kurkistaa... =)
WP_20141007_005.jpg (207.15 KiB) Katsottu 19404 kertaa
Ei oikein tyytyttäny mua toi reikä... :wink: joten jotakiha sille oli keksittävä... :D ei mitään ihmeellistä mutta jotakin... "maisteltuani keitosta...totesin sen tarvitsevan lisää rälläkkää.... :D
"rälläköi ja ravota"
"rälläköi ja ravota"
WP_20141007_006.jpg (236.78 KiB) Katsottu 19404 kertaa
Ja näin kävi... siinä vähän lisää rälläkkää... :D "mutta eihän tämä riitä vieläkään..."
"rakova...joka täytyy tukkiva..."=)
"rakova...joka täytyy tukkiva..."=)
WP_20141007_009.jpg (224.29 KiB) Katsottu 19404 kertaa
Siinä on jo annettu vähä lisärälläkkää, pläkkärin pihtejä, vasaraa ja vastetta... mutta... ei siitä noin saa "hyvää"...
Eli jatkamme maustamista.... :D (huonoilla mausteilla ja jutuilla...) :D
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

"maustaminen jatkuu" :D
piti tehä sitte pari irtokäikälettä...ikään ku "jatkaa tätä soppaa".... :D
"ufosuiruja"
"ufosuiruja"
WP_20141008_005.jpg (200.75 KiB) Katsottu 19398 kertaa
Noi pitäis saada tonne...
pienempi eli yläpuoli...
pienempi eli yläpuoli...
WP_20141008_006.jpg (179.56 KiB) Katsottu 19398 kertaa
Ja...
suurempi eli alapuoli...
suurempi eli alapuoli...
WP_20141008_007.jpg (203.73 KiB) Katsottu 19398 kertaa
Sitte heppailua ja "loppumuotoilua" :D
nui ikkään...
nui ikkään...
WP_20141008_014.jpg (214.89 KiB) Katsottu 19398 kertaa
ja tuommonen siitä lähtöö muottoutummaan... "se minkä tämän pellisepän silmä ja käsi heittää sen kittarin kitti peittää..." :D
ihme... että mää taas sovittelen
ihme... että mää taas sovittelen
WP_20141008_019.jpg (195.61 KiB) Katsottu 19398 kertaa
Toi on niinku "julistamista" vaille valmis "maalipohjiin"...
Eikä sitte tarviis ku "tehä toinen puoli".... :lol: :lol: :lol:
Saas nähä miten se onnistuu... :D
Iski
Kansleri
Truck: Carrus 502 B10M
Member id: 149

Viesti Kirjoittaja Iski »

Hyvin se siihen istuu...
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
wiima63
Kansleri
Truck: wiima ja Van Hool
Member id: 155

Viesti Kirjoittaja wiima63 »

Ihan sairaan makee juur tuo upotus tuossa nurkkapalassa. se on just sen näkönen kun sen ois pitänyt ollakkin tehtaalta lähtiessä..pystysköhän sitä jatkamaan tohon keulapalan keskellekkin niin tulis muotoja lisää keulaan...
Reddewil
Vapaaherra

Joo noin ne kuuluu olla. Liian simppeliä olis vaan reikä suoraan kulmapalaan :lol:
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Tere taas... :D
"Reddevil" Just niin... vaikka mää oonki yksinkertanen... yritän silti tehä kaikista asioista "monimutkasia" :lol: (edelleenkin... "vian ei tarvitse olla iso...kun se vaan kohdistuu oikeaan paikkaan"...taitaa päteä "yleismaailmallisesti" ihan joka asiaan...oli kyse autoista tai ihmisistä... :D )
"Wiima63" Nyt voisin sanoo että "hih... ettepä tiiäkkään mitä oon suunnitellu".... :lol: :lol: :lol: Eli toi "alkuperäinen" keskipala on nyt vähä niinko matkalla "roskikseen"... :D mutta älkää "huoliko"
mää kyllä häirihen teitä näillä mun typerillä jutuilla ja huonoilla kuvilla sitte ku saan taas jotain tehtyä... Ei vaan ton olkapään kanssa voi oikein "reuhata ja riehua" (se on oikeesti "pipi" vaikkei siitä tuu vertakaan...) :D
Elikkäs jos mää saan jotaki taas huomenna aikaseksi... ni....tekin kyllä heti "tiiättä" siitä... :lol: :lol: :lol: mut nyt se on moro...:D
ps. nii ja "Iski" kiitos... vaikkei se vielä iha valmis ookkaan ni eiköhän se/ne paikkasa tuolta löydä...(sen "istumapaikan"... :D )
Bussiton
Vapaaherra
Member id: 015

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Hienosti toi pellin kiusaaminen sujuu :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Reddewil
Vapaaherra

Oikase nyt sen verran että haet tuon maskin marmoritiskiltä, tai edes kysy paljoko pitäs kärsiä? aitatko nuo sumarit kans tohon alle? (lait laita laita ;) )
Kuva
neppi
Vapaaherra

Varmaan et uskalla laittaa tommosia ovia siihe(katotaan yllyttyykö hullu), ois hienot! Niis on sähköikkunat ja kaikki. Et uskalla!

Ü
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Välikommentti... :D
"Reddevil" Onhan toi maski iha jees...mut ei kuitenkaa sitä mitä haen tolla "faceliftillä"...eli ei tarvi käyä kysymässä... :D
ja mitä noihin "sumareihin" tulee... Oon sen verran varovaisesti leikannu sitä muovia pois et ton sumarin sais siihen jos haluais...mutta... :D
mää ja mun pienet aivot ajatteli että noi "alakulmat" (niin edessä kuin takanakin) vois olla ehkä ne "herkimmin vaurioituvat kohdat" tossa... eli jos olisin laittamassa niitä sumareita... mun olis pitäny tuoda tuo kulmapala "alas saakka" ja täten toi koko kulma pitäis joka kolhun jälkeen tehdä uudestaan... eikä toi ny "nii helppo" nakki oo...(ainakaan mulle :D ) ja tästä syystä...mun kaks herneen kokosta aivosolua hakkaa toisiinsa yrittäen saada "kipinää" tai ajatusta siitä "puskurin kulmasta joka "kestäis vähän ottaa kontaktia" ja olis tollo yksinkertainen tehä uuvestaan... :D :D :D
Eli tämän hetkisen "mielenvimman" johdosta ne jää pois...(ainakin tuollaisena... silti aina pitää olla "laajennus ja muutosvara... :D )
ja "Neppi" totaalinen repeeminen tapahtu äsken ku luin sun kommentin :lol: :lol: :lol: oonko mää saanu niin "hullun maineen"/ antanu teidän ymmärtää että "teen mitä tahansa"... meinaan vaan et toihan on ajatuksena hyvä...(mun mielestä) mutta mullakaan ei ny enää rojektin tässä vaiheessa riitä "mielikuvitus" idean toteuttamiseen... ehkä sitte joskus ku "teen sen seuraavan auton kunnolla"
ni otan neuvosta vaarin ja teen jotain tosi hullua...(siinä kohtaa ku mä oon se "vanha ja pähkähullu"...) mutta tässä kohtaa joudun "tuottamaan" sinulle pettymyksen... :lol: :lol: :lol:
Iski
Kansleri
Truck: Carrus 502 B10M
Member id: 149

Viesti Kirjoittaja Iski »

Jep, sumarithan olis niinku melkeen pakolliset, vaikka pienet "yksinkertaiset" pallot.
Mutta maskia ei voi tohon tollasta muovia laittaa, vaan väkerrät rst grillin siihen :wink:
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
neppi
Vapaaherra

Nii kato tossa tulis peilitki mukana, ku niitä rupeet kohta kuitenki miettii! Ü

N
Viimeksi muokannut neppi, 10 Loka 2014 01:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Törtsi taasen... :)
"Neppi" ei peilejä tarvi enää miettiä... "toteutus tapa" on muhinut "myssyn alla" jo tovin.... :wink:
Mutta joo... tämän hetkiseen tilanteeseen...
Osottautuiki työläämmäksi toi toinenpuoli... (noista ku "sattuneesta syystä" pitäis saada saman näköset...edes etäisesti muistuttaa toisiaan... :D )
Ja jälleen kerran tuli mieleen että miksi... miksi mun pitää edelleenkin "yrittää keksiä rengas uudestaan"... :D (no onneks ny ihan siitä ei oo kysymys... ois veemäinen teidänkin reissata neliskanttisilla renkailla jos se olis meikäläisen "keksintöjen" varassa... :lol: :lol: :lol: no ei vaines...)
jep mutta tää päivä on menny ihan "leikkaa, liimaa, askartele" merkeissä... enkä saanu valmiiksi tota toista puoltakaan kokonaan... hyvällä alulla se on mutta joutu "pariin otteeseen" mittaamaan
kasaamaan ja taas purkamaan tota nurkkaa... ni "siinähä se nuoruus hupeni" ja "päivä meni tieteen jumalille"... :) enkä oo muutenkaan "viittiny/voinu" kiusata tota kipeetä yläraajaa kovinkaan paljon...
Ja koska mulla ei oo mitään valmista esitellä... nii pistän pari "vaihekuvaa" teidän ihmeteltäväksi että saatte tekin miettiä että "miksi"...(no siks ku "mä oon mä"...just siks... :D )
Ekaks ku mää olin taas tehny ne "tarkkaakin tarkemmat" mittaukset ja piirtäny ja mitannu uuestaan ja korjannu piirrokset ja ja ja vetäsin taas "vapaan käden vapinalla" rälläkkää apuna käyttäen "kulmat auki"... ja pelli saksilla viimeistellen tommosen "hapsutuksen"
"hapsuja"
"hapsuja"
WP_20141009_005.jpg (157.53 KiB) Katsottu 19008 kertaa
Sitte vaan "läkkärin pihdeillä" ja vasaralla ja erillaisilla vasteilla naputellen...
hapsut piiloon... (en siis naputellu "vasteilla" vaan vasaralla.... :D ) no tolleen kuitenni... :)
"ei oo hapsuja"...näkösällä
"ei oo hapsuja"...näkösällä
WP_20141009_006.jpg (172.19 KiB) Katsottu 19008 kertaa
ja yks eri kulmasta
nokan suunnasta
nokan suunnasta
WP_20141009_008.jpg (146.43 KiB) Katsottu 19008 kertaa
Ja kun toi reunan muoto edes jollain muotoo miellytti silmää... mää heppasin tällekki puolelle ne "sopan jatkopalat"...
(tämän puolen palikoita en viitti pistää esille ku ne on samanlaiset ku ton toisen puolen...paitsi peilikuvana...)
sitte ku net ol hepissää... mää kuttusin sen "sähkölinnun kylään" joka kävi kakkaamassa tonkin puolen umpeen... :D (siitäkään en ottanu kuvaa...en itse "kakkaamis" suoritteesta enkä "loppuläjästä"...:D koska sekin/nekin muistuttaa tota toistapuolta.... :D ) itse "suoritteen" aikana kävi pikku moka... "se lintu" oli liian hätänen ja teki "tarpeensa" liian nopeasti ja liian pitkillä saumoilla... Että "kittimestarilla" on vähän enemmän töitä... ellen saa huomenna naputeltua loimuja pienemmäksi/pois... oon tässä miettiny et pitäskö muutenki opetella vähän koritinan käyttöä ja nykästä tinalla noi kulmat.... ei rapiseis ekasta risusta kitit tonttiin... :D no aika näyttää mitä teen...teenkö muuta ku kittaan vähän ja maalaan päälle... :)
Mutta tämmönen vajaa raportti... vajaalta mieleltä tänään... kahtellaan huomenna jossain kohtaa lisää.... :D
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Nii ja "Iski"... ei oo vielä satavarmaa mimmonen "rilli" tonne nokalle tulee... pari ajatusta on...ja jos jompikumpi toteutuu... niin... no onpahan "tekijänsä näkönen ja yksilöllinen".... :lol: :lol: :lol:
en kerro vielä enempää...(saatatte nähä sen jo ennen ens jouluu... :lol: :lol: :lol: )
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos

Huomenta päivää... :D
"Pakko" pistää pari kuvatusta ku oon niin "täpinöissäni" :lol: :lol: :lol: (jälleen kerran...pienestä se on "tämän pojan onni joskus kiinni"... :) )
Ennen vanhaan... =)
Ennen vanhaan... =)
WP_20140921_002.jpg (188.84 KiB) Katsottu 18948 kertaa
"tämän hetkinen lookki"
"tämän hetkinen lookki"
WP_20141010_007.jpg (228.71 KiB) Katsottu 18948 kertaa
Siinnon jo "pientä" eroo havaittavissa...
Mutta homma jatkuu... tarvii alkaa suunnittelemaan uutta "keskiosaa" toi ei ny ookkaan "niin hieno" (josko se koskaan oo sitä ollukkaan... tohon keskiosan tekemiseen meni hukkaan n. tunti mun elämästä... ja vähä peltii... :) ) eli ei "kylymää" heittää sitä pois jos se ei sovellu "tulevaan naamaan" (eihän kaikki naisetkaan oo tyytyväisiä heidän nenään...ja tuo ny on paljon helpompi "tuulenhalkoja tehä...) :lol: :lol: :lol:
neppi
Vapaaherra

Ihan älyttömän paljon paremmalta vielä näyttäis, jos tossa ois semmoset fh16 ovet...
Vastaa Viestiin