Iltapäivää...

neppi kirjoitti:Siis kalanruotokuvioinen bordellinpunainen rosteriverkkosukkafoliotapetti ja discopallo?
Kuullostaa hyvältä!
N
Joo kuullostaa... mutta näyttääkö "hyvältä"...

Ehkä oon vaan suppee...
Jebba jee... Mitään "kuvajulkaisukelpoista" en oo tehny...eli sinänsä turhaan roikun taas täällä... (en oo ees ehtiny sinne pirun rautakauppaan...

) "tuunivörkki" on vieny taas liikaa aikaa... Mutta oon mää ny kitannu ruuvinreikälöiset ja nykässy polymeerimassat pystysaumoihin... Ny tartteis saaha ne pohjamaalit seinille ni ei ois niin pirskatin pimeetä touhaa autossa...(riittää että pääkopassa on pimeetä.

)
Sen verran kyselin tuossa "iltapäivällä" hallin vuokranantajalta että millä noi levyseinät kannattas pohjata niin hänen mielipiteensä oli että otex vois olla paras pohjamaali...(hän on "vanha" maalikauppias ja ammatti pintaaja... No ei hän mikään vanha oo... "pikkasen pitempään eläny"...

) ja sitä kautta ja sen vuoksi en välttämättä hänen neuvojaan missään nimessä jätä huomiotta... ("kokemus tuo varmuutta" sanoo eräs vanha viisaus...

) Mutta jos mä olisin huomenna riittävän vikkelä poikalapsi töissä ni saattasin ehtiä vaik sinne maali/rautakauppaan...(tähän kuulus taas se "toivossa on hyvä..." läppä mut en ny jaksa kirjottaa sitä...

)
"Hirvee kasa" ois vielä tekemistä mitkä on pakko tehä... mutta elättelen kyllä vankasti sitä toivoa että kesällä pääsis reissuun... (tai olen siis tehnyt päätöksen että lähen jonnekki kesällä vaikka puuhakilvillä ja keskeneräsellä autolla...

) Se on kuitenkin enemmän ku todennäköstä etťä valmiiksi en tätä kesään mennessä saa...

mutta kyllä sillä "pikku reissulla" saattas olla motivoiva vaikutus...

Noh tuohon äskeiseen liittyvä kysymys... (tai ei se reissuun liity vaan "valmiiksi saatteluun" ) Oiskohan jollakin mahollisesti arkistojensa uumenissa tommosen sähkökuvia... koska edelleenkin elättelen toivoa että saisin riisuttua kaikki ylimääräiset/vanhat korilaite sähköt tuosta pois... ja eilenkin olisi ollut aikaa kittien kuivuessa perehtyä sähkön ihmeelliseen maailmaan... vaikka minua ei ole luotu noihin "johtotehtäviin" niin ei kai se ny niin monimutkasta oo..."väri värille ja loput yhteen...sitte savun hälvettyä tarkastetaan kytkennät...

(joku on väitttäny että sähkö vehkeet toimii sähköllä... paskapuhetta... savulla ne toimii... mun porakoneet yms. on ainakin lakanneet toimimasta ku niistä on "elämän savu karannu"...

) No joopa joo... vakavasti ottaen ja puhuen jos joltain kyseisiä "guvatuksia ja opuksia" löytyy... tai ainakin linkkivinkki... ni mää oisin hirmusti onnellinen miäs ku voisin alkaa opettelee ittelleni "uutta ammattia"

(no siitä ei oo pelkoo että niin käy

) Saan kyllä toivon mukaan yhtä kaveria jeesiin jos tuntuu että tapahtuu tämä kuuluisa "peukku homma"... (siis se et menee peukku suuhun...toinen byllyyn ja peukaloiden paikka vaihtuu lennosta...

) Niin ei tapahdu...tulis gagan maku suuhun... (enkä tarkottanu sitä naisartistia)
Taas meinaa iha väkiste mennä tääki touhu iha bascaalin jauhannaks mutta toivon että joku ottaa mun höpötyksistä selvän eikä ota näitä turinoita liian vakavasti...
Eli suomeksi... yksinkertaisesti... tarvitsen korilaitte sähkökuvia...
Kiitos ja anteeksi...

Yritän parantaa tapani...
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...