Tuossa on todella paljon konttorikohtaisia näkemyseroja.
Esim eräs A:lla alkava isohko katsastusketju on ottanut linjauksen, että pitää olla tarkastettu.
Tästäkin asiasta kun saisi Traficomilta virallisen linjauksen...


Tuossa on todella paljon konttorikohtaisia näkemyseroja.
Monimutkainen asiaJokelan linja kirjoitti: ↑19 Loka 2021 22:23Tuossa on todella paljon konttorikohtaisia näkemyseroja.
Esim eräs A:lla alkava isohko katsastusketju on ottanut linjauksen, että pitää olla tarkastettu.
Tästäkin asiasta kun saisi Traficomilta virallisen linjauksen...![]()
![]()
Ajopiirturin toimintaan ja antama oikeaan tietoon perustuu nopeudenrajoitin lukema, ehkä tämä syy kun valvonta siirtyikallek505 kirjoitti: ↑19 Loka 2021 23:36 Tietty jos piirturi on niin toimialan sen täytyisi mutta en mä tuota yksityiskäytössä olevalla autolla pidä muutakun rahastuksena et pitää joka toinen vuosi tarkastuttaa. Jos on selkeästi ammattiajossa niin sit tietty toimittava mutta tuskinpa nämä vehkeet enää kulkuriuran jälkeen ammattiajoon päätyy. Mutta tarkastutan nyt seuraavalle leimalle ja katotaan mikä on konttuurilta vastaus sen jälkeen.
Moni maksais tommosia senttihintoja ihan tosta vaan.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.
No ei munkaan. Siksi noita "jatkeita" on kaks, kumpikin varmuudeks 12-metrisiä.
Lahti32 kirjoitti:Piirikortit poistuvat alle 1980 malleissa ja ajo-ominaisuudet alle 1970 mallisissa.