Only4pro:lle

Kerro omasta projektistasi
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Ottaisitko yhteyttä. Sulla varmaan tietoa enemmän kuin mulla, ja voisin lainata sitä tietoa. Terveisin pupetti.
Profiilista pitäis löytyä s-posti osoite.
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Avatar
only4pro
Vapaaherra
Viestit: 1859
Liittynyt: 01 Heinä 2007 19:03
Truck: Volvo B58 Falcon 430
Location: Loviisa

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja only4pro »

Ollaan oltu yhteydessä... Mutta näitä tapauksia varten on yksitysviestit...
Tilausajot luotettavasti ja nykyaikaisella kalustolla.

www.charternyholm.fi
Avatar
KajNyy1
Vapaaherra
Viestit: 2415
Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
Truck: B10M, Ajokki 7000
Location: (Algarve Portugal)talvella
Member id: 061
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Otsikon mukaisesti
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"

Kaikki ihmiset osaavat binäärijärjestelmän - mutta kaikki eivät sitä tiedosta :wink:
Ne jotka sitä eivät enää osaa, niillä on pysyvä asuinsija

Hyvää joulua kaikille :!:
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Aijaa, no mutta jos väliaikaisesti pysyvä?
Ja olen kyllä sen taidon jonnekkin hukannu, tai muuten vaan hävittänyt, enkä toistuvista yrityksistä ole sitä löytänyt.
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Avatar
KajNyy1
Vapaaherra
Viestit: 2415
Liittynyt: 08 Maalis 2007 21:23
Truck: B10M, Ajokki 7000
Location: (Algarve Portugal)talvella
Member id: 061
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja KajNyy1 »

Aivomme toimii binnäärisesti :!:

Tämä inhimillinen Ehkä saadaan kun aivojen binääristen laskutoimitusten ei ja Kyllä äänet ovat saaneet ääniä tulokseksi :mrgreen: 8)
KajNyy1
B10M runkono 65, Ajokki 7000 vm -80
https://picasaweb.google.com/108494370080971186320
Skype: kajnyyssonen
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Mutta jos nämä binääriset tai sekundaariset seikat eivät jostakin syystä kohtaa, niin onko silloin vastauksena: se kysymys mistä oli alunperin kysymys?
vai onko silloin kysymyksen asettelu väärä?

Itsestäni vain välillä tuntuu että se binäärinen totuus on lähtenyt matkalle, kauas pois eikä ole vieläkään tullut takaisin.

Ja tieto siitä että se puuttuu, on saattanut minut välillä vallan sekasortoiseen tilaan, olen joutunut jopa konttaileman.
Eikä tämä tunne ole poistunut vielä seuraavana aamunakaan, jolloin olen myös käynyt kuningas gustavsbergiä kumartamassa, tai muuten vain ollut viettämässä aikaa hänen hovinsa kanssa.

Eikä edes ole totuutta palauttanut vaikka olen sitä välillä myös läpinäkyviltä nestemäisiltä hengiltä apuja anonut.
Tästä on juuri ollut seurauksena tuo edellä mainitsemani kuninkaan kumarrus. Mutta en siltikään ole vielä toivoani menettänyt, sillä onhan nyt talvi.
Ja jos nyt ei ihan talvi olekkaan, niin aika lähellä sitä. Ja yleisesti on kuitenkin tiedossa se että totuudet pelkäävät pimeää, joten olenkin valmis odottamaan kevääseen asti jolloin toivottavasti olen jo tietoisempi totuuden kanssa. Ja ainahan voin opiskella unohtamani asiat uudestaan.
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Ja ei sitä tiiä ennenkun sen tietää ja ei sitä tiiä sittenkään :shock: :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
pupetti
Rattimajuri
Viestit: 230
Liittynyt: 04 Joulu 2007 16:25
Truck: mercedes-benz
Location: Vaasa/ muu suomi

Re: Only4pro:lle

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Nii´in, kuinka voin tietää koska tietoni on käymässä tiedottomassa tilassa, vaikkapa vain hakemassa lisää kadonneita tietoja?
Ja kuinka sen voi tietää että tietääkö mitään ennen kuin se tieto on luettavissa tietosanakirjasta. Mutta tunteeko kukaan visa tietoa? Hän se on viisas henkilö. Häneltä kun ei vastaukset kysymyksiin, ei edes binäärisiin, lopu kesken. Ja yleensä hän kirjoittaakin kaiken kirjoittamansa loppuun nimensä sukunimi ensin, koska silloin tietää että asetettuun kysymykseen on vastaus perässä.

Mutta missäköhän se tietopankki sijaitsee? Olen yrittänyt sitä etsiä, mutta turhaan, en ole löytänyt. Olisin vain käynyt kysymässä keskikokoista lainaa. Mutta olkoon, kun ei löydy niin ei löydy.
Ajattelin vaan kun siitä niin monet puhuvat, ja käyttävät, niin olisin minäkin. Mutta kun en ole sen konttoria vielä löytänyt.

Viimeksi kun kävin sellaista etsimässä niin löysin vain lopetetun postin. Enkä olisi sitäkään tiennyt että se oli lopetettu, mutta viereisessä kirkossa olivat hautajaiset meneillään, mutta en siellä käynyt, vaan tulin kotiin, eksymättä kertaakaan tulomatkalla.
Skype: pupetti8
Mersu on hyvä myyränpelättimenäkin.
Vastaa Viestiin