Autossa 24m3 tavaratila liftillä. Autoon pitäisi saada mahtumaan 14 sänkyä 2loungea 16 istumapaikkaa eli D1 ajokortille sopiva.
Uutta projektia pukkaa
- Tosi kulkuri
- Apukuski
- Viestit: 14
- Liittynyt: 09 Heinä 2011 04:14
- Truck: Scania Helmark 420
- Location: Klaukkala
- Viesti:
Uutta projektia pukkaa
Tuli haettua Ruotsista Scania Helmark 420 sel, kaksikerroksinen konttiperä. Tarkoitus rakentaa Nightliner keikkakäyttöön.
Autossa 24m3 tavaratila liftillä. Autoon pitäisi saada mahtumaan 14 sänkyä 2loungea 16 istumapaikkaa eli D1 ajokortille sopiva.

Autossa 24m3 tavaratila liftillä. Autoon pitäisi saada mahtumaan 14 sänkyä 2loungea 16 istumapaikkaa eli D1 ajokortille sopiva.
- Reddewil
- Vapaaherra
- Viestit: 4445
- Liittynyt: 08 Syys 2007 01:41
- Truck: Tukato & FM
- Location: Pori
- Member id: 037
Re: Uutta projektia pukkaa
Kuva ei näy, mutta jos avatteren kiesi kyseessä on, niin hulppee peli!
Missä päin Poria rakentelet, jos joskus tulis väijyy?
Missä päin Poria rakentelet, jos joskus tulis väijyy?
-Koska sen voi tehdä myös itse-
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4280
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Uutta projektia pukkaa
Tuohan kisaa jo foorumin suurimman aluksen tittelistä? Mitkä siinä on strategiset mitat? Onko vielä suurempi laitos mitä oli kosusen neliakseli neoplan?
Tulevaisuus on sähköinen
- Rosvolinna
- Vapaaherra
- Viestit: 3659
- Liittynyt: 10 Marras 2007 15:29
- Truck: B10M + MB515
- Location: Vihti
Re: Uutta projektia pukkaa
Komea on kulkine. 14,5 metriä autoilun iloa
Kehtaako kysyä paljonko oli kilohinta?

En mä näistä mitään tiedä, mutta kantapääni on kasvattanut laajahkon mutun
- Tosi kulkuri
- Apukuski
- Viestit: 14
- Liittynyt: 09 Heinä 2011 04:14
- Truck: Scania Helmark 420
- Location: Klaukkala
- Viesti:
Re: Uutta projektia pukkaa
No valaistaan valasta sen verran, että pituus 14,5 korkeus 420, omapaino 16 000, kokonaispaino 25 000. Tavaratila n.25m3.
Todella vakaa liukkaalla ja tuulessa.
Todella vakaa liukkaalla ja tuulessa.
- Lahti32
- Vapaaherra
- Viestit: 4280
- Liittynyt: 03 Helmi 2005 09:05
- Truck: Jäämeri Express
- Location: Lumijoki
Re: Uutta projektia pukkaa
No tuossa ei tarvi painoja miettiä, 9000kg kantavuutta!
Tulevaisuus on sähköinen
- j0ri
- Rattiamiraali
- Viestit: 491
- Liittynyt: 25 Touko 2008 22:17
- Truck: K112-Lahti 450 Eagle
- Location: Savonlinna
Re: Uutta projektia pukkaa
Vaikka autolla on kokoa, niin kuullostaa isolle määrälle 14 petipaikkaa, vaikka kaksi tai kolme päällekkäin, sisäkkäin tai miten tahansa päin.
Mutta suunnitelmia vaan pyörittelemään, niin eiköhän ne halutut asiat sinne tavalla tai toisella sovi. Mielenkiintoinen projekti, toivottavasti saadaan foorumilla seurata.

Mutta suunnitelmia vaan pyörittelemään, niin eiköhän ne halutut asiat sinne tavalla tai toisella sovi. Mielenkiintoinen projekti, toivottavasti saadaan foorumilla seurata.

Kun ei järki ja voimat riitä, hullunraivolla edetään.. 
-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)

-
Scania K112 CLB 70 AA vm. -87
Lahti Eagle 450 vm. -87 (P13 x L2.5 x K3.6)
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: Uutta projektia pukkaa
Hieno peli. Onko kääntyvällä telillä??
Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua

- Tosi kulkuri
- Apukuski
- Viestit: 14
- Liittynyt: 09 Heinä 2011 04:14
- Truck: Scania Helmark 420
- Location: Klaukkala
- Viesti:
Re: Uutta projektia pukkaa
Zyke, ei oo kääntyvää teliä kun on niin "lyhyt"
-
- Ajoneuvos
- Viestit: 623
- Liittynyt: 25 Joulu 2006 22:33
- Truck: scania k114 carrus
- Location: uusimaa
Re: Uutta projektia pukkaa
sit siitä varmaan löytyy kevennin jota itse pidän parempana koska suuntavakaampi. kaltevalla monttusella tiellä ohjaava teli kantaa välillä perää ojaan oikein urakalla eikä kuski voi sille mitään... katsoa vaan että riittääkö tie?
ainakin katureissa kevennin kantapään alla lattiassa, automaattiautossa tosi kätevä käyttää. itse kevensin aina valoissa ja pysäkiltä lähtiissä ja koskaan ei ollut ongelmia, vaikkei tasauspyörästön lukkoa ollutkaan.
onnittelut vaan hankinnasta. aika massiivisen oloinen bussukkahan tuo ainakin kuvassa.
ainakin katureissa kevennin kantapään alla lattiassa, automaattiautossa tosi kätevä käyttää. itse kevensin aina valoissa ja pysäkiltä lähtiissä ja koskaan ei ollut ongelmia, vaikkei tasauspyörästön lukkoa ollutkaan.
onnittelut vaan hankinnasta. aika massiivisen oloinen bussukkahan tuo ainakin kuvassa.
- Tosi kulkuri
- Apukuski
- Viestit: 14
- Liittynyt: 09 Heinä 2011 04:14
- Truck: Scania Helmark 420
- Location: Klaukkala
- Viesti:
Re: Uutta projektia pukkaa
Joo kevennin löytyy ja lukkoperä. Hyväksi jo havaittu hakureissulla.
Tänään laitettiin 30m2 tummennuskalvoo joka ikkunaan. Kauhee homma.
Tänään laitettiin 30m2 tummennuskalvoo joka ikkunaan. Kauhee homma.
- Zyke64
- Rattiamiraali
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Maalis 2010 16:49
- Truck: Volvo Carrus 502
- Location: Keminmaa
Re: Uutta projektia pukkaa
Sama mulla, kevennin ja lukko, ilman teliohjausta. Menee ku juna
Joko olet saanu kilpiin?

Aina pelaa ku itte tekee, tai sitten ei :O
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
Kori: Carrus star 502 Cargo vm.2001, alusta Volvo B10M-70B , Moottori DH10A 360, ZF-automaatti, Yamaha FJR1300 mopeti. Nyttemmin VanHool 1988, Volvo B10M, 3-akselinen 14,5 meetriä tilahirmua
