Terapia tölli

Kerro omasta projektistasi
Avatar
kulkuri
Kansleri
Viestit: 1280
Liittynyt: 06 Maalis 2011 02:46
Location: etelästä lähtenyt ...matkalla pohjoiseen

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja kulkuri »

noita sun ruuvittomia kaaria kun katselee niin Alvarkin olis ihmeissään :!:
hienoa jälkeä :D
Lantikka
Kuski
Viestit: 24
Liittynyt: 13 Maalis 2015 22:07
Truck: Man 4x4 + Kirjuri
Location: Kirkkonummi

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Lantikka »

Kyl o makeeta katsella kun hienoo tulee ;) Tyhmä kysymys. Onhan tossa kylppärissä tuuletus kuosissa? ku jos sitä ei oo on se kaiken ö ön Alku ja kirous ;). Näkyykö peli tuurissa ylihuomenna?
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Lantikka kirjoitti:Kyl o makeeta katsella kun hienoo tulee ;) Tyhmä kysymys. Onhan tossa kylppärissä tuuletus kuosissa? ku jos sitä ei oo on se kaiken ö ön Alku ja kirous ;). Näkyykö peli tuurissa ylihuomenna?
Dankke... ;) (en ny jaksa "kinata" hienosta... :lol: ) ja "Kulkurille" kans kiitokset mutta se "Alvar" ny ihmettelee vaikka heinäseivästä...eli ei siitä kannata välittää... :lol:
Mut joo... ei oo ollenkaan tyhmäkysymys. :) ("iliman pilluu on kauoheata" sano savolainen luontoaktivisti. ;) ) No eipä tässä ole sellaisista kasvihuonekaasuista kysymys että maapallo sen takia lämpeneis... "ilimanvaehto" on suunniteltu... mutta ei oo vielä toteutettu. Ja meinasin olla niin hurja poika että laitan "pax:in" seinään... (ehkä...tai joku muu vastaavanlaine kosteusohjattu ilmaimuri.) eli seinään reikä ja sihe. se imee pois... ja tosta mun tulevasta "star trek" tyyppisestä liukuovi härdellistä ei niin visua saa etteikö se päästäis korvausilmaa tohon koppiin eli ovesta/oven alta/reunoilta/keskeltä liukuovia yleensäkkin koko ovireiästä saadaan "korvoovvaa ilimoo koppiloiseen". Ja kun se ohjautuu päälle sillon ku siellä ilmankosteus nousee...ja sammuu sitten ku se on taas tarpeeks matala ni uskoisin että ei pitäis hirveetä ongelmaa tulla suihkussa käynnistä :) ja sen tuottamasta kosteudesta.
Veemäisin homma on tehä seinään reikä...ja saada se reikä viel ulkoopäin jonnin näköseks...ja semmoseks ettei sieltä tuu kylmäilma ja muut moskat sisään... Ja niinku oon tuolla aikaisemmin sanonu... ei jää edes ainooksi reiäksi mitä tulee seinään... (liesituuletin,ulkovaateiden kuivausaappi ja korvausilma reikä tarvii myös läpireiät seinään) mutta arvelin et puhkon ne sitte "samalla vit...ketutuksella... eli en iha viel. :) (teen ne sitte joku vuos "kevväämmällä" :) )
Ja mitä tuohon Tuuriin tulee... :( ei pysty...ei kykene...eli en pääse, en auton kaa enkä ilman sitä. mieli ois kyllä tehny tulla vaikka telttamajotuksella mut ny ei onnaa. :( ehkäpä mää viel jokukerta pääsen taas mukaan... :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Moi "pitkästä aikaa" :)
Eipä mulla mittää ihmeitä oman rojektin kaa oo tapahtunu... Siivosin hallin (poistin siis "huonekalutehtaan") ja tuuppasin auton sisään. :) hallisiivu oli just niin pieni ku muistelinkin. :D
No vaikka "tehdas" on pois, ni silti pitäis kalusteita koettaa värkkäillä. On vaan tuo "inspireissöni" olluna pikkasen hukantiella eli kadoksissa :? Ja sillonku sitä ois ni sillon ei oo aikaa... :D
Jottei tää ny menis iha "nyyhkyvirreks" ni pistän lisää kuvia keskeneräisistä asioista... :D (koskahan tulee se hetki että saatte nähä jotaki "lopullista"...tällä menolla siin kestää tovin. :) )
Jeba..mut ensinhän mun on osoitettava taas se "kaapinpaikka" :D
"Kaapinpaikka"
"Kaapinpaikka"
WP_20151011_19_49_28_Pro.jpg (227.4 KiB) Katsottu 19554 kertaa
Siinähän se on. :D Tämä on nyt se mun "perversio" siitä ulkovaatteiden kuivaus/siivous kaapista. (tokihan tuota "kuivaavaa osioo" voi käyttää ihan tavan eteiskaappinakin, ei siin aina tartte vaan "kuivailla". No ettei mun jutut taas "maistu kuivilta ni pistetään seuraavaa vaihetta esille tästäkin hapatuksesta. :)
kaapinpaikalle täytettä...
kaapinpaikalle täytettä...
WP_20151018_20_06_11_Pro.jpg (225.15 KiB) Katsottu 22712 kertaa
Siinä on taas pikkasen ylipitkien palikoiden sovittelua... (mää oon vaan palikka, mut en ylipitkä. :lol: ) Kylläpä mää oon taas heränny sketsi suussa. ;)
Ja lisää...
"tupakeittiön" puolelta
"tupakeittiön" puolelta
WP_20151019_21_18_15_Pro.jpg (218.79 KiB) Katsottu 19554 kertaa
Viäl yks...
matkustamon/"vierashuoneen" puolelta.
matkustamon/"vierashuoneen" puolelta.
WP_20151019_21_18_36_Pro.jpg (209.72 KiB) Katsottu 19554 kertaa
Sitte "Syitä, selityksiä ja seurauksia" miks mää ton noin värkkäsin. (jos ny joku niitä haluu "kuulla" ja vaik ei haluiskaan ni selittelen silti. :D )
1."Miksi se on noin korkealla tuon kotelon päällä"? vastaus. siksi koska tonne koteloon mahtuu se vesikiertoinen puhallin...ja eristettä. Tuosta "tupakeittiön" puolelta näkyvästä kaapista olis tulossa se "kuivaava" ja tohon pyöränkotelon jälkeen mahtuu se puhallin tonne kaapin alle, reikää vaan pohjaan ni sieltä se lämminilma sitte puhaltaa kosteuden harrastekamppeista pois. :D (tuohon kaappiin tulee myös se reikä ulkoilmaan.)
2."Miksi siinä on tuollainen "laari"? vastaus. siksi koska mää kuvittelen että esim kengät pysyy matkalla paremmin tommosessa laarissa... tai esim "kahvakuula" (mää voin laittaa sen kuivamaan tonne samalla ku laitan Elvis paljetein koristellun hikinauhan roikkumaan naulaan...koska minähän kahvakuulajumppaan evridei hikinauha päässä. :lol: ) No jospa ette näitä viimeisiä perusteluja ny iha "kybällä" usko... :) Mää vaan jotensakkin miellyin ajatukseen ton näkösestä kaapista. :)
3. "Mitä tuonne vierashuoneen puoleiseen kaappiin tulee" vastaus. No "herra sen yksin vaan tietää" minä en sinne ainakaan mahdu koska se pienenee vielä tuon sähkötaulun takia...se siis kääntyy tohon puuttuvalle sivuseinälle (ja toivon mukaan pienenee/selkiytyy paljon tuosta jahka pääsen niihin "johtotehtäviin") ja on mun tunnustettava taas että tuohonkin kaappiin "kätkeytyy" viel yksi käytännöllisyyteen liittyvä salaisuus. :D (ei se oo salaisuus mut ennen ku aatokset varmistuu ni en viitti kovaan ääneen huuella. :D )
Tjaa...olikoha mulla ny muuta... ei kai, elikäs "Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin "lätsä's garage" hiljenee taas toviks... ellette kekkase jotaki kysyttävää/kommentoitavaa. :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Millon tuut meillekin askartelee kaappeja :D
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Päevvee että pätkähti... :D (vaikka taitaapa tuo ilta jo olla.)
Pukaatti kirjoitti:Millon tuut meillekin askartelee kaappeja :D
Sulla saattas "nuoruus huveta" jos mää tulisin teille väkertelee kaapistoja...nii hiasta tää mun touhaaminen on... :(
(saattas tääki "postaus" kuulua paremminkin tonne "mikä kiukuttaa..." osastolle. :(
No... "Rakas päiväkirja..." (se PLPK... vai mikä se ny oli. ) ensin pari kuvaa ja sitte "vuodatus" :)
eka...
Aluillaan...
Aluillaan...
WP_20151102_20_09_01_Pro.jpg (194.33 KiB) Katsottu 19307 kertaa
Ja aikasa ku tossa pöydällä värkkäilee ni alkaa jo ehkä keittiön yläkaapistoa muistuttamaan... :)
Elikkäs tuon näköstä tässä vaiheessa.
eikä se valmis oo vieläkään...
eikä se valmis oo vieläkään...
WP_20151102_21_52_00_Pro.jpg (189.79 KiB) Katsottu 19307 kertaa
Liekkö tuo kellee yllätys että mää taas sovittelen... :lol: (välillä en oikeesti tiiä mitä pitäs tehä... itkeekkö vaiko nauraa tälle omalle touhulle ja turaamiselle, no ehkäpä mää yritän naureskella viel toistaseks... )
Lissee turhia kuvia turhalta selittäjältä... ("selittää ne hiihtäjätki...mut hiihtää ne jotku selittäjätki" )
toisesta "kuvaperspektiivistä"...
toisesta "kuvaperspektiivistä"...
WP_20151102_21_54_00_Pro.jpg (180.75 KiB) Katsottu 22465 kertaa
Ja viimisenä yks kuva "kiinniripustamisen hajatelmasta"
"bolt on..."
"bolt on..."
WP_20151102_21_53_18_Pro.jpg (139.31 KiB) Katsottu 19307 kertaa
Ja sitte...sitä selittelyä ja vuodatusta.
Tossa tokassa ja kolmannessa kuvassa on näkyy toi kaapiston "katto" tommosena ylieveenä lippana. no tuo levyhän sinne ei tietään löydä, vaan sahailen sinne oikeen kokosen levyn jahka oon saanu päätettyä mimmosen "valolipan" mää siihe haluun...(ja minne suuntaan ne valoloiset sieltä "sojottaa" :D ) elikkä se on viel "myssyssä" (enkä tarkota että tekisin päätöksen "yömyssyissä" ;) ) Ja samaisessa "päähineessä" on myöskin tuo kaapiston pohja. Ja syy sille on yläkaapiston ulkonäössä, koska ku mä oon mä...niin enhä mää senkään suhteen voi olla "normaali" vaan sekin pitää ny näillänäkymin tehä sitte mahollisimman hankalasti... :lol: Mutta joo, en mää sen kanssa kauaa arvo...tarvii vaan mittailla pikkusen lautasia että mimmoset "ruuanaluset" sinne mahtuu (siis ne lautaset. )
Toi kiinnitys tulee tapahtumaan "pulttaamalla" eli jos joku tätä lueskellu muistaa et mää jätin "esille" ne orggis kiinnityspisteet missä kirjahyllyt on ollu aikoinaan yläpäästään kiinni. Nyt ne on vetästy vaan pultilla kiinni mutta ajattelin olla niin hurjapoika että vetäsen sinne kierretangon pätkät valmiiksi, pursotan uretaani vaahtoo ympärille ja vedän sitte vaan muttereilla lopullisen kiinnityksen. (toki se ruuvataan tosta myös "alasidepuusta" seinään ) Tiedän ja tiedostan että ku mää vien tonne kylmään rautaan pultin suoraan sisältä kiinni niin onhan se talvella "nuppimärkänä" tai jopa kuurassa... mutta sen riskin otan siitäsyystä et mää uskon että toi saattas pysyä seinässä kii jos vaik "kopsahtaa". :roll:
Jaahas... joskoha mää ny jättäsin noi "kalut" (kiinteät kalusteet. ;) ) hetkeksi ja alkaisin jossaki kohtaa vaik värjäilee seiniä valmiiksi...lopulliseen pintaansa, sitte sais roiskii kattopaneloinin, saumata ton lattian...ja ja ja no anyway, sais jotaki "lopullista" esille. ja noi kalusteet meinasin viimeistellä ja pinnata sitämukaa ku niitä asentelen paikkaansa. (sitä ennen pitäis vetästä parit piuhat ja putket tonne kalusteiden alle ja taakse. :D Joten nepä saapi sitte hetken hyllyssä pölyyntyä. :) (sekin on tänään sarjassamme asioita mikä "ärsyittää"...siis se ku ei saa "mättää valamista paikkaansa" vaan aina pitää nysvätä ja nypertää. :D ) No kaipa se pikkusen motivoi et saa edes jotakin lähes valmista esiin. :)
No... mää jatkan sitte ku oon "rauhottunu" eli saavuttanu sisäisen rauhan, sen "tänään ei vi....ta läheskään niin paljo ku eilen" olon... mut älkää ystävät hyvät piättäkö hengitystä siihe saakka, voitta pian pökrätä, nii "syvällä" tämänpäiväinen harmitustila on. :lol:
Heippa :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Ois pitäny lisätä äänestykseen : LÄTSÄ Tonnilla töihin bussiisi :)
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:) Heeeiiiips taas :lol:
No ny on "vengsuitit" taas kohillaan ja on se "tänään ei..." feelis. (vaikken mittää ehtiny tänään varsinaisesti tehäkkään) Siivoomisesta en viitti kuvia tänne laitella...( eiköhä näissä mun "tarinoissaki" oo teillä kestämistä :lol: ) mut joo siivousta, järkkäilyä ja feelistelyä oli tämän illan ohjelmassa. (+ jonkin asteista "työjärjestys suunnitelmaa" ) :)
Jees... on pakko kommentoida tohon "Pukaatin" tonnilla Lätsä jutskaan... :) Joo, edelleenkin ois kiva käydä "kuikuilemassa" muittenki rojekteja livenä.(tai valmiita autoja...) siitä kuiteski saattasi saaha (ja saiskin) itelleenki ajatuksia ja motivaatiota jatkaa "erillaisella forcella" myös omaa rojektia...välillä on hieman hölmöö itekseen pohtia ja mietiskellä ratkaisuja mikä ois toimivaa ja mikä ei... ku kuitenkaan minkään asteista kokemusta tommosella reissaamisesta oo, saatikka asumisesta... (vaik oonha mää jo tietyllä tapaa "asunu" tossa jo sillon ku siinä ei ollu muuta ku lattia. :lol: mutta sitä ny ei oikein sellaiseksi kokemukseksi voi sanoo. :) ) no joo, se oli sillon...ja ny on ny. :)
Muutenki tää meikäläisen "terapia" saattaa edelleenki oikeesti täyttää jonkin asteiset kriteerit, hulluudesta...fanaattisuudesta...tyhmyydestä yms. (kaikki edellämainitut asiat/seikat voin myös "ylpeänä" allekirjoittaa :D ) Nyt tää menee jo niin sinne "ooteen" puolelle taas ettei mittää järkee jotenka mää lopetan tän höpinän tähä. :D (saatan sitte ku tää on joskus valmis kirjuuttaa "pikkase" pidemmän stoorin asioista mitä on "esiripun takana" tapahtunu jo näiden reilu kahden vuoden aikana mitä tätä oon nyt rakentanu. ;) sinne mahtuu jos jonku näköstä "kommellusta ja sähläystä" ja enämpi tai vähempi ne kaikki liittyy jollainmuotoo tähän "terapiaan" :) ) No kahtellaan niitä tarinoita sitte. :D (ehkä)
Näihi kuviin ja näihi tunnelmiin päätän höpötykseni tähän. :D
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Hei, joudut vielä höpöttää : millälailla käsittelet kaapistot ? Siis en meinaa et hellästi tms ;) vaan maalaatko vai mitteekä?
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Selevä... höpötetää sitte. :D
"Kaluja on käsiteltävä hellästi" (siis kalusteita) :) viel en oo lyöny lukkoon minkä verran "luonto" saa näkyä, eli kuinka paljon puupintaa jää esille. arvelin että "annan tunteen viedä" sitten ku oon siinä kohassa menossa. Aatoksissa oli kuitenki lähtee tuolta "mästerbedruumista" päin tekemään valmista pintaa... ja sinne päähän jää anyway "puupintaa" esille ja vaikka koivupinta on sinänsä suht "rauhallinen" en silti halua sitä liikaa korostaa... :D (määhä höpötän ku mikäki "sisustus suunnittelija" :lol: ) No mut jokatapauksessa tästä ei oo tarkoitus tehä amerikkalais tyylistä "kulliteltua luksus unelmaa" (toi "rumasana" tarkottaa niitä kullanvärisiä vesikalusteita ;) ) Ei tuu marmoritasoja eikä tummaa jalopuuta. Niinku oon tuolla jossain aikaisemmin sanonu, mahdollisimman "kodinomainen" sillee pikkasen "rough garage" meiningillä. (se on uus tyylisuunta... ja kohta on muutki ku "putous näyttelijät" hakemassa inspistä tästä mun rojektista. :lol: ) no vitsi vitsi... ei ny sentään. Elikkä yksinkertaisesti sanottuna "hellästi pintakäsitellään" mut viel en oo iha varma mitenkä ja millä aineilla... :) (eiks oo hienoo ku ei saa selvää vastausta. :lol: )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:) Moi..
Enpä tiiä oisko tää ny niiko "juhlapäivä"... ekat neliöt on maalailtu "lopullista väriä" seiniin... (saa. vaan nähä et onks toii sävy sitten se lopullinen)
Näyttää hieman liian "keltaiselta" tossa valossa... :D
Hittojako mää tässä selitän... kahtokee ite.. :lol:
"Aurinko armas, kuivas satehen"
"Aurinko armas, kuivas satehen"
Ei se ihan noin ton värinen oo livenä ja muuttuuhan toi "ilme" viel paljonkin ku saa eteenpäin tuota... Ja jos se alkaa kovin kinnaamaan silmään ni hakee pikkasen harmaata ja ruskeeta "sotkee" ton seinän... :) (tai sitte vetäsee sen "kalanruotorosteri tapetin" päälle ) :lol: No anyway... jos viel tälläviikolla ehtis hakee kattoverhoilun ja sipistelis sitäkin hommaa ton ""rakkauden tunnelin" osalta aluilleen ni teoreettinen mahollisuus ois että sais jumpata noi "tupakeittiön" kalusteet tonne makkariin oottelee asennusta ja pintakäsittelyä... (muualla ku ei oikein oo tilaa säilöö niitä ehjänä... :roll: )
Että tämmöstä täältä tänään... ens kerralla taas enämpi... :wink:
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

Mix et tee niiku mr bean? Purkki keskelle dösää ja Paukku ineen ja pam! Voila, kaik on maalissa :)
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Kyllä toi väri näyttää äkkiä katottuna ihan OK:lta :D ja vähän pitempääkin katottuna :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Toimii
Liitteet
latsan_makkari.png
latsan_makkari.png (862.54 KiB) Katsottu 18840 kertaa
Rosmo
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:lol: :lol: :lol: Jätkä taitaa olla paparatsi... Tossa ei juur muuta eroo ku se et mulla ei oo noin tuuheet hiukset...ja pulisongit puuttuu... :lol: :lol: :lol: Miettkääpä tommonen "gotleetti" tanssitankoon... :D
Ja mitä tulee tuohon "mr bean" maalausmetodiin... Mä olen se tosielämän Aku Ankka... Eli jos mää "panostan" tuolla auton takaosassa...(rakkauvven tunnelissa) tosta katiskasta tippuu tuulilasi pois hajoten tuusannuuskaksi... :D eli pidätän itselläni oikeuden lähestyä seinien pinnoitusta hieman perinteisemmin menetelmin... :D
Ja väri... Kuvassa toi on liian keltainen... Todellisuudessa ei ole... :D (ehkä...tai sitte musta on tullu viel värisokeekin... :D )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
B9M
Kansleri
Viestit: 1452
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:35
Truck: Volvo FH12 380 XL
Location: Kokkola
Member id: 048
Paikkakunta: Kokkola

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja B9M »

Maalarin valkoinen on kylmempi sinertävä :o , listavalkoinen lämpimämpi rusehtava :shock:. Kannattasko laittaa kylmän sinistä, ettei vaan makkarin tunnelma mee liian kuumaksi :mrgreen: T. Ari
#048
Avatar
Pukaatti
Vapaaherra
Viestit: 2595
Liittynyt: 23 Elo 2015 09:41
Truck: volvo b10m dp carrus
Location: Volvon alla yleensä
Member id: 244
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Pukaatti »

:shock: ai miun verkkokalvot palaa!!!! :mrgreen:
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

B9M kirjoitti:Maalarin valkoinen on kylmempi sinertävä :o , listavalkoinen lämpimämpi rusehtava :shock:. Kannattasko laittaa kylmän sinistä, ettei vaan makkarin tunnelma mee liian kuumaksi :mrgreen: T. Ari

Ei taida olla sitäpelkoa että liikaa kuumuu... (tai sitten alan käyttämään autoa pelkstään talvisin... :lol: )
Pukaatti kirjoitti::shock: ai miun verkkokalvot palaa!!!! :mrgreen:
Soot pukaatti vaan nii herkkä että "et kestä kovaa menoa"...toki eipä "niitä menoja" oo muille miehille suunattukkaan :lol: (edelleenki se "tylsä..." )
No oonpas mää tänään taas "tuulella" (pikkupiru istuu olalla ja yllyttää puhumaan höpöjä) :wink:
No asiaan... Sen verran oon seiniä maalaillu yms et tiedän että valon värillä ja suuntaamisella (siis mistä suunnasta ja miten valo tulee) on aika paljon merkitystä minkävärisiltä seinät näyttää... ja siks mua himppasen "pelottaa" et miltä tuo valmiina näyttää... (koska led-nauhoista ja niiden "väreistä" ei oo kokemusta.) Mut jos sinne tuuppaa väriä vaihtavat ledit ni sillonhan saa rakkauden tunneliin just oikeen sävysen valon kulloiseenkin tunnelmaan... :lol:
Just....mitähä mää oon tänään vetäny ku on tämmönen olo ja ajatus päässä... :roll:
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
pelti
Kansleri
Viestit: 1165
Liittynyt: 07 Heinä 2013 22:16
Truck: Hymer camp
Location: vantaa
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja pelti »

Nyt on aika vaihtaa vesiohenteisiin maaleihin :)
peltiliiteri.com
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Moi taasen :)
Jaahas... "Puheripuli" iskee flunssan kourissa... :D
Ny alakas sitte kalusteiden purkusessiot. Noi pitäis saaha pois poikkeen että sais maalattua ja paneloitua ja ja ja... no onhan tuossa vaikka mitä ennen ku ne takas paikalleen löytää. :)
Vaatteita kuivaileva/siivousvälineitä säillyttävä kaappiryhmä
Vaatteita kuivaileva/siivousvälineitä säillyttävä kaappiryhmä
Kokkikolomosen piste...
Kokkikolomosen piste...
ja että teillä ei elämä kävis ihan tylsäks ni llisää kuvasaastetta lykkää... :lol:
Sohvahärdellin alku matkustamon puolelta katottuna
Sohvahärdellin alku matkustamon puolelta katottuna
No tuossa sohvaviritelmässä ei sinänsä oo viel juurkaan purkamista ku sitä ei paljoo ole viel rakennettukkaan... mut toi "kolmikerros sänky/toinen istuinpaikka" viritelmän pääty lähtee myös säilytykseen... taas saattaapi joku miettiä että "mitä tuo tollo taas kuvittelee :wink: mut älkää ystävät hyvät vaipuko viel epätoivoon...kaikki selviää aikanaan...(halusitta tai ette :lol: )
Samainen säpöstys makkarista päin katottuna.
Samainen säpöstys makkarista päin katottuna.
tuossa kuvassa näkyy myös jääkaapin säilytyspaikka...(eli oon ainakin sille/kin kaapille näyttäny missä sen kuuluisi joskus olla. )
Ja viimittesenä vaan taas kuvatus tosta "bublesmoke mashiinasta" joka on vaan kaikessa makeudessaan niin hieno että mää panostan sen ja ammun kuubaan...
"Tvailaitzoun" eli kuvakin on aika hämärän rajamailla niiko ottajasakki...
"Tvailaitzoun" eli kuvakin on aika hämärän rajamailla niiko ottajasakki...
Viimisen kuvan kuvateksti kertoo tämänhetkisen olotilan... (ja enää ei oo ees kuumetta....) :lol:
Nii ja "pelti"... Kyllä ton pintamaalin piti olla vesiohenteista... En vaan itelleni aina mitään voi ku "hulluus/hölmöys" riipii korvien väliä...(saattaapa se olla myös monenmielestä suoranaista "idiotismia" ) mut oon mitä oon ja joskus jopa pikkusen ylpee siitä. :lol: (tää ei oo kyl niitä hetkiä :) )
No mää kerron myöhemmin miten kävi.
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Onhan sekin tietysti mahollista, että oot mailmankaikkeudenensimmäinen ihminen jolle kilahtaa vesiohenteinen maali nuppiin. Tai sit se on vaan syntymähumalaa, niinko allekirjottaneella.
Rosmo
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

Myöhemmin kävi näin....
"Autiolato"
"Autiolato"
Eikä mahu elvis enää joraa makkarissa...
Täynnä...
Täynnä...
Elikkäs ny ois tupa osuus tyhjä ku jeesuksen hauta pääsiäis aamuna. Ja siitä pitäsi sitten jatkaa seuraaviin sessioihin...(kunhan tää lentsu helepottaa ees vähä...) no mutta "mitä sitten sattuikaan...siitä kerron ensikerralla"
Ja Rantarosvo... Oon jo isopoika, ei tartte imarrella... tyhmä mies, tyhmät läpät... ja sorryt siitä :)
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Avatar
Rantarosvo
Kansleri
Viestit: 1450
Liittynyt: 30 Heinä 2011 21:05
Truck: Haaveena vasta
Location: Lappeenranta
Viesti:

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Rantarosvo »

Mut ne tyhmät läpät on just se juttu :)
Rosmo
Avatar
Bussiton
Vapaaherra
Viestit: 2400
Liittynyt: 18 Loka 2005 09:54
Location: Jokela
Member id: 015
Paikkakunta: Jokela

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja Bussiton »

Ai Lätsä tekee joulusiivousta :lol:
Volvo B10M(THD101GD)/Ajokki Royal-90, Scania K113/Carrus Star 602-95
Avatar
-LÄTSÄ-
Ajoneuvos
Viestit: 697
Liittynyt: 29 Loka 2013 08:22
Truck: scania k92
Location: Järvenpää
Paikkakunta: Keski-uusimaa

Re: Terapia tölli

Viesti Kirjoittaja -LÄTSÄ- »

:D Lisää typerää läppää :D
Juu Bussiton... Joulusiivoustapa hyvinkin. Pitäähän sen pukin mahtua tulemaan... Ja mestat on siivottu/siistitty siks että tossa keskellä mahtuu harrastaa piirileikkejä sen kuusen/tanssitangon ympärillä... Miettikääs ny kuinka monen lapsen/lapsenmielisen joulu ois pilalla jos pukki telois ittesä johonki mun typeristä kalusteista ja joutus siks jättää ns.sesongin kesken? Hä... En oo niin ilkee ihminen... Enkä myöskään halua joutua "maailman etsityimpien/vihatuimpien" listalle siitä syystä et pahoinpitelin joulupukin... Sen vert mullaki on joulua syrämmessä että suon muille sen ilon kyseiseen kaupalliseen "hömpötykseen". :D
Onneks on kohta joulu ja saa hoilottaa korkeelta ja kovaa joululauluja (tosin ihan omin sanoituksin. ;) )
Ennen oli nuoruus ja hulluus... Kohta tulee vanhuus ja pähkähulluus...
Vastaa Viestiin