Mielensäpahoittajan mökötupa...etsinnässä.

Kerro omasta projektistasi
Freeliner
Varakuski
Truck: Waiting....

Mielensäpahoittajan mökötupa...etsinnässä.

Viesti Kirjoittaja Freeliner »

Heissan Alli uppa!....siis mitä mä yritän ittelleni taas todistaa??

No joo, meitä on siis jumala siunannut niin suuresti että ajatuksena olisi hankkia about: 10m pirssi ja sauna; Yhtä kuin pesutila, mutta tietenkään kaikkea ei voi saada, edes niitä mukuloita. Siis talvenakin tarkoitus käyttää ja pitää kakkos kämppänä (jopa ykkösenä).
Mahtaako mahtua tuohon settiin, jos on 1+5 sekä BECE? Toi mulukun jatke entisenä kikkelin jatkeen omistaneena haluisin pitää tossa n.10m. Eikös se hlö autoksi menis että vaimokin saisi otta tyypit suorilla pelkällä beellä B-kortilla? Minä vedän vaikka erämaa junaa, vaikka korttiluokka BECE ... Pahus kun ei ollut kamera käsillä kun semmoinen meni ohi.

Elikkä työtä pelkäämätön, ja hitsaa osaa (vetää isoa knööliä), ajoneuvon paikka saisi olla lähellä Turun keskustaa. Saahan se olla ympäristössäkin, varsinkin jos on kämppä siihen tarjolla.
Tarjoa: töitä, tallia tai mitä mieleen tulee, pahoitan siintä kuitenkin mieleni!

Jees noista hitsaus koneitten tarjonnasta, mikä olis paras hinta/laatu? Haluu kuiteskin sen alun ja miksei tig? Kaikkea ei voi saada tiedän. Länkipoka vetää todella hienoa liimaa pelkällä langallakin, tekee välillä oikein mieli antaa avo lätäristä siitä hyvästä!

Olen siis pitkä-aikais työtön (sain taistella ns. Pers'netolla, että sain katkaistua TE-Toimistoon asiani). Vuoteen en ole saanu senttiäkään, empä ole halunnutkaan)...noh josko ensin tulis Suomeen.
Mikäli joku haluaa tietoa tosta TE-toimiston ($5#%4g) jutusta matkustaessaan muualle olen ilomielin kertomassa muille!
ae70
Rattiamiraali
Truck: Scania Bf 80

Re: Mielensäpahoittajan mökötupa...etsinnässä.

Viesti Kirjoittaja ae70 »

Tervetuloa mukaan, ei vaimo kortin puolesta saa ajaa yli 3500 kiloa painavalla autolla vaikka olis miten m1 luokan auto :(
Scania Bf80 "vajokki" 5000.

Siinä Volvo veti missä Kaania vapis.
Freeliner
Varakuski
Truck: Waiting....

Re: Mielensäpahoittajan mökötupa...etsinnässä.

Viesti Kirjoittaja Freeliner »

No joo, toi tuli samoin tein mieleen kun oltiin laitettu ilmo (hyvä vaimo), itsellä kun ei ole ollut ajatuksissa toi kilomäärä. Mutta ajatuksia saa antaa ja varmasti tullaan katsomaan kun kutsutaan. Edellisessä harrastuksessa (sekin laitetaan vielä aluille) oli, että kutsutaan itse kylään. Tiedä kuinka se näillä hulluilta menee? Joo, ja kaikki ne rahat meni siihenkin harrastukseen...
Vastaa Viestiin