Yli 10 vuoden haave täyttyi. Nyt napottaa pihassa ihan oma ja maksettu matkailu linja-auto, volvo b9m vm 1986. Se oli "valmis", mutta ei minun mieleinen niin puran puhtaaksi. En ole mikään mekaanikko. Pelkkä rakennusinsinööri, autoja korjailen yritys ja erehdys + sherlock holmes tyylillä luottaen siihen että viimeistään puhtaalla tuurilla napsahtaa oikein

Elikkäs meidän perhe koostu 5 lapsesta, ikähaarukkaan 2-10v, vaimo ja minä, plus kissa, koira, hevonen. Hevonen jätetään pois kyydistä, mutta muille kunnon tilat.
Liityin kylähullut kulkurit ryhmään, sain arvonimeksi renkaan potkijan. Vaimo tuumaili että eikö noilla sinun suorituksilla pääsee suoraan kunniajäseneksi:
1) Ostettiin linja-auto, maksettiinki, eikä käyty edes katsomassa- käytiin vain hakemassa
2) Minä olen ihan käsi sähköjen kanssa, silti onnistuin vaihtamaan auton akut ilman että a) akut lensi avaruuteen, b) asentaja lensi avaruuteen, c) ne jopa toimii!
3) Hävisin vedon vaimolle. Veikkasin että menee 2pvä kun joku tulee valittamaan linja-autosta, meni 5. Me asutaan tien päässä, meidän talon vieressä on iso hiekkaparkki, se on sitä varten että jos joku käy veneellä, eli aina lähes tyhjä, ei koskaan täynnä. Pidin autoa siinä, niin talomme vastapäinen naapuri tuli huutamaan että kaatopaikkaromu kaatopaikalle, että siinä ei saa pitää. Minä asiallisesti että eeeeehhh se mikään romu ole, se on matkailuauto, mutta ei ollu mieleinen niin purin sen. Sitten selitin mitä teen sille, niin se siihen virnuillen, että tuossa se ei saa olla, pistä omaan pihaasi, omassa pihassa voi olla. Ja nauroi. Sanoin, ok, järjestyy, odotas hetki. No se ukko häipyi kotiinsa, menin autotalliin, otin moottorisahan ja vetäisin pari metriä orapihlaja aitaa pois, sitten siirsin rampoliinin yms toiseen paikkaan ja tööttäsin auton parkkiin omalle etupihalle. Suoraan naapurin eteen

4) rahhoo oo yhtään rakentaa yhtään mittään.... Onneksi se ei ole mitään uutta, siksi tiedän että valmistuu se jollain keinoin kuitenkin.
Koska mulla ei ole mitään hajuakaan auton tekniikasta, niin tulen varmaan vaivaamaan teitä, teistä typeriltä, tuntuvilla kysymyksillä. Kiitos, jo etukäteen, jos viitsitre vastailla