Scania k114 Eagle 560 2002 -Solina

Kerro omasta projektistasi
samu112
Renkaiden potkija

Scania k114 Eagle 560 2002 -Solina

Viesti Kirjoittaja samu112 » 10 Maalis 2019 20:15

Terve vaan kaikki!

Ensi viikolla, vuosien jahkailun jälkeen pihaan muuttaa 13,5metriä verta, hikeä ja kyyneleitä.

Sattui tosissaan niin, että nykyinen työnantaja uusii kalustoa ja minun luotto työratsuni oli menossa lihoiksi. Iskin heti kiinni ja tein molempia tyydyttävän tarjouksen: minä saan ilmaisen ja naurettavan halvan väliin sijoittuvan aihion ja työnantaja välttää myynnin vaivan.

Tarkoituksena olisi siis pitää linja-autona ja ensitöiksi purkaa, tasailla lattiaa ja lisäeristää. Tekniikka puoli vaikuttaa olevan ihan ok. Koeajoa on tosissaan alla tuhansia ja tuhansia kilometrejä, joten ihan sikaa säkissä en ostanut.

Yritin täältä metsästää kohtalotovereita ja kuvia Eagle 560 projekteista mutta kovin tuntuvat olevan kiven alla(?) Olisi mukavaa nähdä vähän mitä muut ovat tehneet ettei tarvitsisi pyörää uudelleen keksiä.

Koitan itse, parhaani mukaan, dokumentoida projektia, josko se jotakuta tulevaisuudessa auttaisi.

Rosvolinna
Vapaaherra
Truck: B10M Berkhof -87

Re: Scania k114 Eagle 560 2002 -Solina

Viesti Kirjoittaja Rosvolinna » 10 Maalis 2019 21:39

Anoher man's junk is another man's treasure - No, koekäyttö on ainakin ollut tarpeeksi laaja-alainen ja pikäkestoinen. Tervetuloa harrastamaan.
E=mc²±3db

Vastaa Viestiin