jarrukellon avaamisesta

Ajoneuvon alustan teknisiset jutut, huoltovinkkejä jne.
lottesse
Tosi harrastaja
Viestit: 38
Liittynyt: 11 Joulu 2006 22:07
Paikkakunta: naantali

jarrukellon avaamisesta

Viesti Kirjoittaja lottesse »

eikös se ollut niin et kun paineet on normaalit ja käsijarru pois kytkettynä niin käsijarrun jousi on lyhimmillään. eli silloin jos ruuvaa sen manuaali jarrujen aukaisu ruuvin piukkaan ni silloin voi aukaista sen käsijarru puolen pannan eikä pitäis lentää kauhean kauas.
tietty ei kannata pitää nokkaansa tulilinjalla jos kuitenkin on vielä pänniä.
kun mulla on varmaan poikki se iso jousi koska käsijarru ei pidä mut käyttö jarru pelaa hyvin.
kuoppaukko
Rattimajuri
Viestit: 168
Liittynyt: 07 Joulu 2006 11:57
Paikkakunta: Haapajarvi

Avaamattomia olivat,,

Viesti Kirjoittaja kuoppaukko »

Kukaan ei sitten vissiin ollut avannut jarrukelloa kun ei tullut kommentteja tahan kysymykseen. Odotin itsekin jannityksella hyvaa ohjetta kun pitais ensi kesana- sateettomana paivana- vahan sensuuntaisia harjoituksia ihmetella,, Pitane menna utaseen Aholan Maunolta yksityiskohtainen ohje hommaan,,
Alussa oli tie, kuoppaukko ja Scania BF86S/Lahti31.
Avatar
Tare
Kokenut kuljettaja
Viestit: 104
Liittynyt: 09 Syys 2006 21:50
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Tare »

Olisko helpoin uusia koko jarrukello, maksaako tänäpäivänä enää paljoa??
Ja jarruja ei saisi nykyään roplata kuin korjaamot kellä on lupa...
Volvo B-57, wiima M 302 vm-82.
lottesse
Tosi harrastaja
Viestit: 38
Liittynyt: 11 Joulu 2006 22:07
Paikkakunta: naantali

Viesti Kirjoittaja lottesse »

mulla oli muijalta lupa.joten se riittänee
nyt on tiivisteet vaihdettu ja varastosta löytyi ehjä jousi käsijarru puolelle mikä oli poikki.
tiivisteet ja panta kellon ympärille maksoi TRK.ssa yhteensä 15eskoa.
ja toimii kuin junan vessa.
Vastaa Viestiin