No niin, ohjaustehostimen vuoto selvisi ja kuten arvelinkin putki laho oikealta puolelta runkopalkin päältä kiinnityksen kohdalta Kilon verran kun kaapi öljyistä moskaa pois niin vuotokohta paljastui. Letkua ehdoteltiin teetetteväksi putken tilalle korjaustoimenpiteenä. Kannattaako korvata letkulla koko väli, vanhassa putkessa näyttäis kyllä olevan liitoksia rungon keskivaiheilla
Joku on jo joskus vaihtanut tuohon letkua, ei oli kovin luotettava liitos 3 letkuklemmarilla, on painetta kuitenkin reilusti, sieltä asti vaihtoon missä oikea liitin, simpukalta asti varmaan.
Bussi on pop.
Volvo B10M Carrus star 502 -95 "Shakki"
Putki vaidettu öljyn kestäväksi letkuksi säiliöltä simpukalle. Kyseessä siis paluulinja jossa ei hirveää painetta, klemmariliitokset säiliön päässä siis alunperinkin kuten Volvonkin ohjelmasta katsottu kuva näytti. Näyttäis pitävän. Itse pumpulta tulevat näyttivät olevan letkuja kunnon liittimillä. Simpukalta lähtevän n. 50cm putken joutuu varmaan jossain vaiheessa vielä päivittämään.