Voiko tuolta mitata volvossa abs anturit ? Ja jos voi niin mistä ja miten ?
Tuosta yhestä Volvosta ku mittasin, niin boxixta lähti johtonippu ja siinä näkösällä oli sitten jatkoliitin josta mittailin antura kerrallaan. Ja paikollaan ollessaki ku vertaat ohmimääriä, niin näät jos joku ei oo kartalla. Etusissa on pienempi resistanssi ku takana, johtuen pitemmistä piuhoista. Ainakin em. yksilössä oli.bolinder kirjoitti:Sopiva topikki jatkaa, siis mulle ei kyllä selvinny että mistä ja miten mitata. Onko siis joku testi pistoke olemassa mistä saa mitata vai joutuuko repiä ohjainlaatikosta töpselin irti että saa mitattu? Kuulema hyvä tapa selvitellä anturivian on ajaa autolla ja mitata samalla, mutta mistä![]()
Valo kuuluu sammua vasta kun auto lähtee liikkeelle eikö? Ongelmakasa on B10M-90
Mulle oli katsuri laittanut että ABS-valo ei sammu, mut ei tehny muuta kun siirti autoa hallissa ja nopeus ei noussu tarpeeksiwiima63 kirjoitti:ABS boksin kampa oli irti ja johtosarjasta mittasin mulla ei ollut -88 autossa mitään testitöpseliä. vanha abs tarttee noin 15km/h vauhtia että sammuu käynnistyksen jälkeen.
vanha tarttee 15km/h siitä oli ihan ohjekkin täällä joskus jaossa. tuoreemmissa b10m se sammuu jo alhaisemmalla nopeudella.Bussiton kirjoitti:Mulle oli katsuri laittanut että ABS-valo ei sammu, mut ei tehny muuta kun siirti autoa hallissa ja nopeus ei noussu tarpeeksiwiima63 kirjoitti:ABS boksin kampa oli irti ja johtosarjasta mittasin mulla ei ollut -88 autossa mitään testitöpseliä. vanha abs tarttee noin 15km/h vauhtia että sammuu käynnistyksen jälkeen.